Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Diesel-remmende maatregelen Belgi

soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
edited April 2011 in Politiek
Het klinkt steeds luider en luider dat de (toekomstige HAHAHA) Belgische regering diesel-ontmoedigende maatregelen zal treffen en oudere/vervuilende dieselwagens zonder roetfilter zwaar zou willen gaan belasten om de door Europa opgelegde fijnstof-normen te halen. (accijns op diesel optrekken zou een betere zaak zijn).
Eerst was er het CO²-verhaal, toen werd diesel aangemoedigd en nu moeten ze ineens weer belast worden.
Allemaal goed en wel, die schonere lucht maar wordt er eigenlijk rekening gehouden met de PPO-rijder die al jaren inspanningen doet om met een schoner alternatief te rijden.
Ik stuurde ook al een digitale brief naar PPO.be vzw om hen te vragen wat ze kunnen betekenen. Tot nu zonder antwoord.
Kunnen we met PPO.nu niks communiceren naar de politiek. Wie weet houden ze er dan toch rekening mee in de toekomst?
Ik weet niet hoe het in Nederland gesteld is met de diesel-politiek... Misschien niet zo van toepassing voor de Nederlandse leden?

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Soap,

Sorry, maar ik doe niet mee. Ik stem altijd, maar zelfs dat helpt niets. Ruud is al jaren serieus bezig, en ondanks af en toe een positief bericht, verandert er helemaal niets. En dat gaat ook niet gebeuren, wat er is geen enkele instelling die belang heeft in een dergelijke regeling.

Gewoon de auto wegdoen, probleem opgelost!

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2011
    Soap,
    Nederlandse politiek is niet geinteresseerd in PPO. Speciale regelingen voor PPO of Biodiesel: vergeet het maar. Wij zijn gewoon een te kleine partij.
    Niek
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Zelfs te klein om op te jagen.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Heel interssant wat u zegt, daar moeten we wat mee doen, u hoort nog van ons....we dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2011
    Inderdaad,
    meneer, dat wordt allemaal veel te ingewikkeld. Als u de oude olie nou gewoon door het toilet spoelt, bent u van de rotzooi af en hebben wij het rustig. Met de vriendelijke groeten van het ministerie van financien
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Mjah, niet geschoten is altijd mis. Jammer dat er geen gehoor kwam in het verleden. Maar in Belgi
Sign In or Register to comment.