Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Bestelling Monopoel

wodanwodan Super Moderator
edited April 2011 in Overige discussie
We heeft er bij Monopoel al besteld? Ik heb daar een bestelling geplaatst, maar nu?
Mijn Duits is nu echt wel niet van dat niveau dat ik er echt goed wijs uit geraak,
alles is bevestigd wat er te bevestigen viel op de website, bestelling wordt geleverd door GLS las ik.... maar hoe betaal ik? Aan GLS zelf, of eerst via overschrijving?

Kortom, iemand goede raad?:oops:

Edit: Nu gezien dat je dat dus in het ENGELS kan instellen, nu zel ik wel mijn weg vinden... hoop ik :D

Eum: Die Duitsers hun Engels is maar een beetje beter dan mijn Duits: :D
Payment Method
Vorkasse

Zwischensumme : € 50,94
Versandkosten : € 15,00
(Netto-Betrag : € 55,41 )
(19 % Steuer: € 10,52 )
Summe : € 65,94
Vorkasse is vooruitbetaling, maar ik krijg geen mail met de betalingsinfo...

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2011
    Wodan,

Die komt bij monopoel niet direct. Effe een dagje geduld. IBAN en BIC staan dan op de proforma.

Tim
  • wodanwodan Super Moderator
    edited March 2011
    Ah, een pro forma factuur. Ik hoop dan op een intracommunotaire factuur zonder btw...

Bedankt voor je antwoord Tim.
  • PPO-SystemsPPO-Systems PPO Burner
    edited April 2011
    [QUOTE=wodan;60153]Ah, een pro forma factuur. Ik hoop dan op een intracommunotaire factuur zonder btw...

Bedankt voor je antwoord Tim.

Als je jouw eigen BTW nr. opgeeft is dat bij Mono. geen probleem
    edited April 2011
    Nog altijd geen mail gehad...

Status:

Datum Status Versender Tracking-Nr
    31.03.2011 Offen
    01.04.2011 In Bearbeitung

• NeoNeo PPO Addict
    edited April 2011
    Dit was het in 2009;
    Monopoel GmbH
    KSK Rhein-Pfalz

IBAN: DE95545501200002202760
    BIC: MALADE51LUH

Address of the bank:
    Berliner Platz 2
    67059 Ludwigshafen

Maar ik zou sowieso ff afwachten want soms hebben ze bepaalde dingen niet op voorraad dus dan wordt het bedrag lager.

Verder heb ik goede ervaringen met Monopoel, ze zijn zo'n beetje de goedkoopste met klein spul etc.
    Welcome | Pumpen Peters lijkt me ook goed maar geen ervaring mee.
  • PPO-SystemsPPO-Systems PPO Burner
    edited April 2011
    Normaal had je al een mail gehad, Heb je wel het goede mail adres ingegevult ?

je kunt ze even bellen ?
    edited April 2011
    Ik heb het gevonden, AL hun mails zaten in de SPAM filter van GMAIL...

Dus het komt in orde ;)
    edited April 2011
    Wodan,

WEG met Gmail....

Beter een kleine provider gebruiken voor troepmail. Ik gebruik lavabit.

Tim
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited April 2011
    Wodan, nu maar hopen dat je thuis bent als GLS langs komt, ze sturen het naar de dichtsbijzijnde vestiging als je er niet bent, ook al is het 50 kilometer bij jou vandaan. wat een klote expres zendingen zijn dat. Ik heb zeer slechte ervaringen met dat bedrijf. Nu heb ik met leveraciers duidelijke afspraken gemaakt. Ik wil best afnemen maar niet met GLS. En dat werkt.
    de drivert.
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2011
    Dan maar eens gezamenlijk bestellen bij Monopoel zodat het er is op de meeting?
    Een keer last, veel meer gemak...
    edited April 2011
    Udo,

Leuk initiatief. Bestel voor mij maar: 4 stuks Vorfilter

Tim
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Hoi Tim,

Ik zou deze 4 bestellen ;).

Ik had ze in serie staan toen mijn tank nog niet schoongemaakt was.
    Het grote filter (eerst) zat bijna niks in en het kleine filter (als 2e) zat vol.
    Dit komt omdat het grote filter ongeveer 250µm doorlaat en de kleine maar 150µm.

PS je moet wel deze rode hebben en niet die van MANN. Die werken nl. anderom en zitten daardoor veel sneller vol.

Herman
    300SD
    250D
    edited April 2011
    [QUOTE=Drivertje;60245]Wodan, nu maar hopen dat je thuis bent als GLS langs komt, ze sturen het naar de dichtsbijzijnde vestiging als je er niet bent, ook al is het 50 kilometer bij jou vandaan. wat een klote expres zendingen zijn dat. Ik heb zeer slechte ervaringen met dat bedrijf. Nu heb ik met leveraciers duidelijke afspraken gemaakt. Ik wil best afnemen maar niet met GLS. En dat werkt.
    de drivert.

Ik ken de GLS transporteur, hij belt me en hun verdeelcentrum zit op 3km van mijn deur... Ge moet niet mooi zijn om een geluk te hebben :D
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Tegenwoordig laat ik het @work afleveren; altijd iemand aanwezig.
    Meestal laat ik het de receptie al vast weten met al resultaat dat ik mijn pakketje netjes op mijn buro vindt.
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2011
    Ik wil best gaan bestellen, mits niet te gek qua voorschieten.

Ik wil wel wat tankschenk dingetjes.. http://www.monopoel.de/catalog/ausgiesser-fuer-20lkanister-p-584.html

Verder dus 4 maal gewinkelter Vorfilter (voor wie? originele bericht is verdwenen)
    en 4 maal Vorfilter (voor wie? originele bericht is verdwenen)

en 10 schenktuutjes als http://www.monopoel.de/catalog/ausgiesser-fuer-20lkanister-p-584.html voor Nico.

Wanneer sluiten we de bestelling?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2011
    Udo,
    kijk even bij HeiPro - Onlineshop en zoek daar inline vorfilter bekerhouder met los filtertje. Als je 1 bekerhouder besteld en 1 extra filtertje heb je je leven lang genoeg. Je hoeft geen slangen te demonteren. Filtertje uitnemen en schoonblazen. Alle auto's die wij ombouwen verrijken wij met zo'n filtertje.
    Niek
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2011
    Udo,
    Tankschenkdingetje eenvoudig zelf te maken. koop een doorvoortule met ronde binnenkant. boor een passend gat in een jerrycandop. twee rubbertjes (binnen en buitenkant). stukje slang op de buitendraad. Ontluchtingsgaatje in de jerrycan (af te sluiten met een schroefje, liefst dakpaanplaatschroef) en ranken maar.
    Niek
    edited April 2011
    Kort en bondig sta ik niet open voor een groepsaankoop, teveel problemen in het verleden al gezien op fora, los van andere aspecten.

BTW: Ik wacht nog altijd op verder nieuws bij Monopoel, ik vermoed dat mijn geld daar nog niet gearriveerd is...

Edit: Ik heb me zo een filtertje besteld/ image
    edited April 2011
    [QUOTE=wodan;60255]Ik ken de GLS transporteur, hij belt me en hun verdeelcentrum zit op 3km van mijn deur... Ge moet niet mooi zijn om een geluk te hebben :D

nou als dit je geluk is haha,
    edited April 2011
    [QUOTE=wodan;60266]Kort en bondig sta ik niet open voor een groepsaankoop, teveel problemen in het verleden al gezien op fora, los van andere aspecten.

BTW: Ik wacht nog altijd op verder nieuws bij Monopoel, ik vermoed dat mijn geld daar nog niet gearriveerd is...

Edit: Ik heb me zo een filtertje besteld/ image

wodan waarom niet gelijk eentje met het pompje er op, daar heb ik wel over na zitten denken, maar ik heb er nu al eentje van Hijpro.
    edited April 2011
    [QUOTE=udo;60260]Ik wil best gaan bestellen, mits niet te gek qua voorschieten, maar Wodan zit dichter bij de GLS las ik. Dus verdelen we de last zo?
    Graag akkoord van Wodan. (adres etc graag via PB)

Ik wil wel wat tankschenk dingetjes.. [url=http://www.monopoel.de/catalog/ausgiesser-fuer-20lkanister-p-584.html]Ausgie
    edited April 2011
    [QUOTE=Drivertje;60291]wodan waarom niet gelijk eentje met het pompje er op, daar heb ik wel over na zitten denken, maar ik heb er nu al eentje van Hijpro. Omdat ik (elektrische) opvoerpompen heb ;)
    (All
    edited April 2011
    Wodan,

Waar is je topic dan? Ik heb nog nooit een foto van je systeem gezien :rolleyes:

Tim
    edited April 2011
    [QUOTE=Tim;60307]Wodan,

Waar is je topic dan? Ik heb nog nooit een foto van je systeem gezien :rolleyes:

Tim

Ik denk dat gij en vele anderen nog wel dingen van mij nog niet gezien hebben :D
    Mijn huidige ombouw zie je niet zitten (behalve de tank dan... :D) en de nieuwe
    ben ik nog in onderdelen aan het verzamelen...
    Wat hebben we al van de nieuwe: WW, 3-W Kleppen, darmen, tank en schema.
    Wat komt er af: Voor filters en opvoer pompen+fijn filters.

Misschien bij volgende de meeting?
    edited April 2011
    [QUOTE=wodan;60310]Ik denk dat gij en vele anderen nog wel dingen van mij nog niet gezien hebben :DIk wil ook niet teveel van jou darmen zien :mrgreen:

Doen we op de meeting, waarom is het eigenlijk zo stil rond de meeting?

Tim
    edited April 2011
    Tim ik zal even een tweede draadje op zetten.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Ik heb mezelf ook al een paar kleine dingetjes gezien die wel meebesteld mogen worden...als het nog kan.
    Voor wanneer wil je de gegevens hebben?

Greetz
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2011
    Een paar weken voor de meeting lijkt me praktisch...
    edited April 2011
    Ik heb vandaag mijn levering gehad... geleverd door een nieuwe transporteur, dus dat voordeeltje ben ik alweer kwijt :(
    edited April 2011
    [QUOTE=Drivertje;60321]Tim ik zal even een tweede draadje op zetten.

Ik sluit dan ook dit draadje.
This discussion has been closed.