Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Enqu

NeoNeo PPO Addict
edited March 2011 in Overige discussie
Hoe kijken jullie aan tegen occasions met PPO ervaring?

Comments

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2011
    ligt er echt aan hoe de auto is omgebouwd. De een heeft bijna nix aangepast....doe me er dan maar eentje zonder. De ander heeft een mooie 2 tanks installatie met veel poespas...evt zelfs een elsbett gebeuren erin... Dan heb ik liever de al omgebouwde. Ok, wie weet moet ik eens een verstuiver doen ofzo....maar dat weegt niet op tegen de kosten van de installatie. 500euro ben je zo kwijt voor een beetje leuke installatie en dan nog de uren van inbouw.

Op het forum zie je een ontzettend grote diversiteit van installaties... van niet omgebouwd en bijmengend tot RVS tank met snelkoppelingen, buffers, verwarming, microprocessor sturing, poelheizers etc etc etc.... Maakt veel uit, ook al kan het beide goed werken.

Dus daarmee heb ik nog niet echt geklikt.... Maar een nieuwe auto zal ik nooit kopen!!!!

Greetz!
  • NiekNiek Super Moderator
    edited March 2011
    Als hij goed is omgebouwd, scheelt het altijd tijd en onderdelen. Dus meer waard.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2011
    Auto met een knap 2tank systeem zou voor mij geen probleem zijn.
    Auto met een 1tank systeem, ook al is dat een knap systeem, zou ik altijd laten staan....

gr Ton
  • belgbelg PPO Burner
    edited March 2011
    een goed omgebouwe wagen zal voor een ppo liefhebber meer waard zijn denk ik, maar als je je wagen in "normale" kringen wil verkopen denk ik dat hij minder waard zal zijn, of je moet je ombouw eruit halen en nix zeggen van de ppo. ik heb de ervaring dat er nog veel mensen schik hebben voor problemen met ppo

ikzelf zou een auto kopen zonder ombouw erin, omdat ik vrij graag zelf aan m'n auto werk en een ppo ombouw is een vrij plezante job. verder weet je dan ook alles van je installatie, en dat zal het werk makkelijker maken als er ooit iets mee misgaat
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2011
    doe mij maar een verse 2e hands.
    dan weet ik hoe hij op diesel rijdt.
    kan ik zelf de onderdelen van de ombouw bepalen (in welke ik vertrouwen heb)
    en heb ik het plezier en ellende van het ombouwen :-)

bij storing kan ik meer terugvallen op mijn eigen ervaring en kunde omdat ik de wagen van A tot Y ken.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2011
    Daarom vind ik het echt heel erg afhangen van de installatie!
    Heb div installaties gezien die er van mij zeker in mogen blijven:)
    En ook mn eigen installatie('s) in aanbouw zijn zeker naar mn zin (lekker overengineered-zoals het hoort).
    Zal dus maar stemmen: maakt niet uit...even veel waard...is de meest gulden middenweg gezien het voertuig/de installatie in kwestie niet bekend is

Greetz:D
Sign In or Register to comment.