Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

nie zo mooi

Aurelius PPO Wannabe
edited February 2011 in Filteren van GPO
Na veel te veel dagen van niet filteren had ik deze week de moed om te gaan filteren met slaolie van de oliebollenboer. Nadat ik de pomp had aangezet, ging dit tergens langzaam en besloot ik maar even in de tuin wat opruimwerkzaamheden te verrichten. En zo´n tien minuten later kwam ik weer in het hok en mijn 200 liter vat was leeg... Ik denk: "Da´s mooi!" Totdat ik de schreeuw van mijn buurman hoorde. Wat bleek? Zo'n kleine 100 liter was onder mijn garagedeur weggestroomd op de uitrit van de buurman.... Nou, da's niet zo mooi!! Een paar uurtjes schoonmaken en toen was dat leed ook weer geleden. Echter: verschrikkelijk jammer van die mooie olie!!
bijna vergeten te vemelden los geknapt leidingkje was de oorzaak.

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited February 2011
    Onbeheerd werken = gevaarlijk werken:!:
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited February 2011
    haha, hoe herkenbaar, affijn was maar 100 ltr, je hebt nog geluk gehad. ik heb al eens 700 ltr de straat op gehad.
  • carl PPO Addict
    edited February 2011
    Brrrrrrrrr

Mannekes ,mannekes , ik hoop dat ik dat nooit moet meemaken .

:-? sterkte in ieder geval.

grtjs carl
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2011
    Brutha,

Gelukkig lag het bij de buurman ;)

Tim
Sign In or Register to comment.