Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Comments

• BenXsaraBenXsara PPO Wannabe
    edited January 2011
    Natuurlijk zijn biobrandstoffen beter voor het milieu, maar zoals het stuk al zegt: het gaat ook ten koste van voedselproductie. Dat las ik vandaag in De Pers. De voedselprijzen gaat door het plafond:
    30 euro voor kilo rode uien - DePers.nl

;-) Ben
  • udoudo Super Moderator
    edited January 2011
    Nee, de hoge voedselprijzen komen door de aanwezige hoeveelheid geld waarmee gespeculeerd wordt.
    Olie gaat over de US$200 om daarna te crashen.
    De edele metalen volgen de inflatie of doen beter.
    Zie ook de inflatie die zichtbaar is in de S&P500 als je die afzet tegen de hoeveelheid geld door QE1 en 2.
    Daardoor dus de rellen (je hebt er toch wel over gelezen? 10+ locaties over de wereld), de doden, etc.
    En we lossen er nix mee op want Griekenlandse schuldpapieren zijn nu JUNK, ondanks dat `ze` gered zijn. (ze = de buitenlandse banken)
    Al met al dus een flinke inflatie waarbij het salaris/loon/courtage/premie/fee/etc niet bepaald gelijke tred zal gaan houden...
  • BenXsaraBenXsara PPO Wannabe
    edited January 2011
    Natuurlijk is biodiesel niet de grote boosdoener, maar slechts een onderdeel ervan. Wellicht zijn alle problemen terug te voeren naar het verschijnsel "overbevolking". Te veel consumenten op een te kleine planeet.

;-) Ben
  • RaafRaaf Modding Member
    edited January 2011
    [QUOTE=BenXsara;59411]Te veel consumenten op een te kleine planeet.

;-) Ben

Spot on :cool:
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2011
    [QUOTE=udo;59409]Daardoor dus de rellenYES, Lets riot!!

Er gaat een boel veranderen. Eerder vroeg dan laat.

Tim
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2011
    [QUOTE=BenXsara;59411]...Wellicht zijn alle problemen terug te voeren naar het verschijnsel "overbevolking"...

+1

Let's kill them all :D
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2011
    [QUOTE=easy rider;59423]+1

Let's kill them all :D

Verbeter de wereld, begin bij jezelf :D ;-)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2011
    image
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2011
    Nog ff en we moeten die zelfdmoordterroristen zien als helpers tegen overbevolking..komen ze srax nog in loondienst v VN, EU of weet ik wat...Lol....mss toch niet zo'n strak plan:mozilla_wink:
  • udoudo Super Moderator
    edited January 2011
    [QUOTE=fury;59434]Nog ff en we moeten die zelfdmoordterroristen zien als helpers tegen overbevolking..komen ze srax nog in loondienst v VN, EU of weet ik wat...Lol....mss toch niet zo'n strak plan:mozilla_wink:

Vooraleerst blazen de banken zichzelf op.
    edited January 2011
    Udo,

Goed plan, ben ik opeens mijn hypotheek papieren kwijt :mrgreen:

Tim
  • udoudo Super Moderator
    edited January 2011
    [QUOTE=Tim;59439]Goed plan, ben ik opeens mijn hypotheek papieren kwijt :mrgreen:

Ach, er volgt stevige inflatie dus als het salaris een beetje bijblijft danwel als je inflatievaste beleggingen hebt kun je daarna de hypotheek makkelijker aflossen.

En ook nu zou je kunnen navragen of de bank waaraan je je hypotheek betaalt wel degelijk nog in het bezit is van hun kant van jouw hypotheek. Dat zou namelijk wegggesecuritiseerd kunnen zijn...
    edited January 2011
    [QUOTE=udo;59440]dus als het salaris een beetje bijblijftU werkt bij de overheid of ander groot bedrijf?

Tim
    *mompelt iets over solliciteren*
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2011
    Hmm..een realistische inflatie correctie...... een mooie droom...euro tov gulden...toch echt geen factor 2.2 meer! Eerder 1 op 1.

Greetz!
  • udoudo Super Moderator
    edited January 2011
    [QUOTE=fury;59456]Hmm..een realistische inflatie correctie...... een mooie droom...euro tov gulden...toch echt geen factor 2.2 meer! Eerder 1 op 1.

Exact.
    En dat in een jaar of 10.
    Reken maar na hoeveel dat per jaar was...
Sign In or Register to comment.