Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ik ga naar de ZeeuwsVlaamse Meeting en neem mee:....

furyfury Livin' and Breathin' PPO
edited October 2010 in Bijeenkomsten
Om maar alvast te beginnen met alles op poten te zetten:

Wie neemt wat mee ... voorlopige datum is 2+3okt. Vanacht staat het vast. Aanvraag voor 's middags vrij loopt al.

Normaal gezien ben ik dan vanaf ca 14.15 hier op locatie in terneuzen.
Degenen die hier vorige keer zijn geweest hebben de adressen mss nog. Anderen kunnen ff PB'en naar mij of Raaf. Het kan soms zijn dat mn mail box vol staat daar die goed gevult is.

wat ik tot de beschikking heb.. 1 werkplaats, ca 9 tuinstoelen, koffieapparaat en koffie, 2 kleine koelkasten. Locatie Terneuzen

Wat er bij Raaf tot de beschikking is weet ik nog niet.

Zal wel wat vlees en drinken halen.. maar als iedereen wat meeneemt dan moet het zeker wel goed komen:) Als iedereen ff grofweg meld wat dan weten we als er iets mist.

Greetz!
«1

Comments

• RaafRaaf Modding Member
    edited September 2010
    We hebben absoluut een tent ofzoiets nodig , het is veel te koud (en nat) om zomaar buiten te zitten
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Ik haat koud en nat :mad:
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Gelukkig is de werkplaats overdekt:D... maar voor bij Raaf zou een tent wel ideaal zijn idd... heb het hier toen wel eens gevraagd vr te huren...maar da was echt TE duur....iemand in de mogelijkheid zoiets te regelen? Of iemand mss connecties bij iets of iemand mss die zoiets hebben....mss een scouting of weet ik veel wat.

Greetz!
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Hey,

Ik zal Sinneweiland even contacteren, Aurelius zit in de buurt van het Fryske Mokum, die kan dezelfde misschien wel ophalen.

Tim
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Hoi Tim,

Hij was groot. Misschien is de helft al groot genoeg (scheelt heel wat slepen ;)

Herman
    300SD
    250D
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited September 2010
    Die legertent was ideaal, maar ook best wel zwaar (en groot). Vervoer met aanhanger of bestelbus. Een Caddy o.i.d. was al te klein.
    Huurprijs van tent
    edited September 2010
    Heren,

Was die toen 5x10?

Ik kan ook een 5x5 kopen, iedereen een tientje op de meeting en het wordt eigendom van ppo.nu meeting club.

Tim
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Goed idee!

In geval van meerde positieve reacties zal ik (ondanks dat ik niet kom) hiervoor een donatie doen bij Tim.
    edited September 2010
    @ Tim, prima !
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited September 2010
    Helaas kan ik (weer) niet komen op de meeting maar ik wil wel een bijdrage leveren voor de tent dus als je je bank/giro rekening wilt doorgeven Tim (evt.via de mail) kan ik een tientje aan je overmaken. Door een tent te kopen zijn we voor goed af van dat gedoe over huisvesting, regen, een sleutelplaats etc.

Dank,

Douwe.
    edited September 2010
    uiteraard doe ik ook mee! Ideaal om een eigen PPO tent te hebben!

Greetz
    edited September 2010
    Welke tent het wordt maakt mij niet uit...hoe da ook handig om te hebben!

Ik hoor het wel:)

Greetz!
    edited September 2010
    Raaf,

Ik ga kijken, en anders regel ik wat anders.

Groet,
    Tim
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited September 2010
    Ben ook wel voor ppo tent volg het op de voet
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Hoi Tim,

Ik doe ook mee (voor een 10-tje).

Herman
    300SD
    250D
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Een tientje daar denk ik ook niet lang over na als ik op een meeting droog wil brengen...count me in, ik weet nog niet of ik kom maar geef tzt maar een giro/banknummer door dan maak ik het over.

Grtz,
    Ingmar
    Die heeeel blij is dat ie zijn waterlek gevonden heeft.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    ja goed idee Tim:)
    Ik lap wel mee.

gr Ton
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Mooi, een PPO-tent :p Ik doe ook mee...

Verder kan ik nog wel wat (bouw-afval)brandhout missen voor het vuurtje.
    edited September 2010
    Soap, dat hout mag je zelf stoken deze winter, brandhout is in ruime mate aanwezig.
    Een goede grote BBQ zou van pas komen (Belg ? en neem ook wat van je lekkere honing mee);)
  • NiekNiek Super Moderator
    edited September 2010
    Jullie mogen mij ook aanslaan voor de tent
    Niek
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Van mij ook een 10-tje.

Trouwens, dit is bij mij in de straat: ### OUTLINE TRAVEL ### Verhuur
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited September 2010
    tent was idd 5 x 10, en was toch prima van maat. Denk dat 5 x 5 te klein zal zijn.
    kan altijd een kachel in gezet worden he. BBQ lekker vullen en het zo warm in dat ding.
    Moet er nog olie mee genomen worden. we hebben voldoende KZO voor de winter, dus liefhebbers laat het ff weten. GPO ook natuurlijk, maar nu niet winterhard.
    ik hoor het wel. en kan ik al vast een Arie bestellen voor op de BBQ Raaf ?
  • belgbelg PPO Burner
    edited September 2010
    grote bbq kan ik wel meebrengen, honing ook..
    edited September 2010
    Mooi..BBQ hebben we dus al:) Belg hartelijk dank hiervoor alvast:D...nu nog een tent...en dan komen we aardig in de goeie richting.

Mss nog wat stoelen.. ik heb hier ca 9 tuinstoelen staan op de zaak en bij Raaf weet ik het niet. Tafel heb ik niet. Enkel een brug.

FF kijken ,,,dus als het goed is komen: (tussenstand)

-Easyrider
    -Tim + broer
    -PPO'er
    -Belg
    -Soapwater
    -Drivertje
    -CaddyEd
    -Pena
    -Raaf
    -Fury
    -tuftuf + vrouw komt enkel zaterdag.

mis ik nog iemand?..dit is zo ff vlug

En nog ff afwachten op de anderen...Suzuki al bekend of je komt? Mss komt maat Tuftuf(bmw) ook..moest het nog met vrouw checken.

Heb er al zin in:)

Greetz!
    edited September 2010
    [QUOTE=Drivertje;57811] een Arie bestellen voor op de BBQ Raaf ?

Een wadde ????
    edited September 2010
    Ik heb twee camping- en twee klapstoeltjes en een campeertafeltje. Indien nodig, neem ik ze mee, maar laat het even weten, dan sleur ik geen onnodige ballast mee.
    edited September 2010
    Heren,

Wij regelen een tent, hoe weet ik nog niet, maar het komt goed.

Wij zijn er zaterdagmorgen vroeg bij Raafke, om de tent te zetten. Daarna zien we wel.

Tim
    edited September 2010
    Heren,

Is dit ook wat ipv een legertent? Een legertent is nl niet te sjouwen.

Of zou zo een ding na 2x kapot zijn?

Marktplaats.nl > Feesttent Partytent Tent 4 x 6 / 4 x 8 mtr Antraciet - Tuin en Terras - Parasols en Partytenten

Groet,
    Tim
  • wodanwodan Super Moderator
    edited September 2010
    Het frame van zulks is niet sterk, maar eenmaal goed geplaatst en vooral goed vastgesjord staat zulks stevig genoeg.
    Je moet het gewoon met zachtheid behandelen en niet onbeheerd laten staan bij sterke wind ;)
    edited September 2010
    Ik ben zelf toch meer een legertenten type ;)
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    4x6 is groot zat
    edited September 2010
    Voor mij is alles best... liefst wel iets stevigs natuurlijk (legertent is wel mooi dan)...maar prijs moet leuk blijven. Ik draag iig mn steentje zeker bij...als ik tientje meedraag aan een bagger tent vind ik dat ook nog geen ramp.. maar ik hoor het wel. Als het een mooiere tent is en kmoet 15euries bijdragen vind ik da ook nog geen ramp. Ik hoor en zie het wel...hopenlijk lukt het voor 2okt.

Greetz!
    edited September 2010
    [QUOTE=Raaf;57817]Een wadde ????

Ja een Arie Haan, of z'n broer haha, of ben je gestopt ze Arie te noemen?
    edited September 2010
    [QUOTE=Tim;57821]Heren,

Is dit ook wat ipv een legertent? Een legertent is nl niet te sjouwen.

Of zou zo een ding na 2x kapot zijn?

Marktplaats.nl > Feesttent Partytent Tent 4 x 6 / 4 x 8 mtr Antraciet - Tuin en Terras - Parasols en Partytenten

Groet,
    Tim

Ziet er netjes uit Tim. gewoon kopen die hap. ik leg ook wel bij, en Niek zal ongetwijfeld ook mee doen.
    the drivert
    edited September 2010
    Heren,

Ik vind een legertent ook mooier. Maar 100kgh voor het doek, opgerolt bijna 2x0,5x0,5. Dat nog een bats palen erbij. Dat is een aanhanger vol.

Ik denk er nog even over na.

Tim
    edited September 2010
    Het moet inderdaad allemaal gestockeerd worden. Of zijn er vrijwilligers om dat ding op te slaan en elke keer mee te zeulen?
    Die andere is natuurlijk ook iets minder brandveilig lijkt me...

Neemt er iemand een nog niet omgebouwde auto mee die terplekke omgebouwd wordt?
    edited September 2010
    Soap,

Zal ik de t-stukjes meenemen? Jij het sixpack :mrgreen: Wit bier graag :wink::mozilla_tongue:

Tim
    edited September 2010
    Ik hou van degelijk dus ik zie liever de legertent.
    Bovendien hebben die tenten een vrij goede isolatie waarde en zijn bij gure omstandigheden ook nog goed te verwarmen.
    En de legertent mag bij mij logeren ;)
    edited September 2010
    Heb ook een keer zo'n sterke partytent gekocht (300 Euri 4x6 mtr www.xales.nl), moest hem voor 3 maanden hebben wegens nieuwbouw van de schuur, was van de kwaliteit niet echt kapot...maar die drie mmaanden heeft ie het uitgehouden.
    Ten aanzien van degelijkheid ben ik het met Raaf eens, die tenten kunnen heel wat hebben....veeeeel meer dan partytenten.
    edited September 2010
    Ben het ook wel met Raaf eens... kijk als het toch een partytent wordt dan betaal ik wel mee hoor... maar heb liever een degelijke legertent...ook al kost het dan mss iets meer. Stalling is dus iig al geregeld:)
    We zijn tenslotte een groene club die voor duurzaamheid gaan!:D

Ik hoor het wel!
    edited September 2010
    [QUOTE=soapwater;57830]
    Neemt er iemand een nog niet omgebouwde auto mee die terplekke omgebouwd wordt?

Oh Yes...ik dus, heb bijna alles nu (al een jaar :oops:), zoek nog even een balgje om het ontluchten wat te vergemakkelijken.
    Ik kom samen met mijn zoon van 10, komen er nog meer kinderen mee?
    Ook probeer ik nog mijn vriendin mee te nemen, maar die twijfelt nog..enerzijds haar eigen sociale agenda anderzijds is ze wel techneut(bouwkundige). Maar is ze wel zo girly dat het sleutelen niet haar hobby is, en dus wat anschluss bij de andere s-e-x-e wil zoeken(alhoewel ze wel haar golf III voorzien heeft van een nieuw raammechanisme in mijn bijzijn).

Zit nog even te kijken of ik de sleurhut meeneem, of dat het het puptentje wordt ook afhankelijk van het weer en bovenstaande onzekerheid.
    edited September 2010
    Mn maat "tuftuf" (bmw) komt ook met zn vrouw, echter enkel de zaterdag..dus als het goed is is er op de zaterdag dan toch iig wat aanwezigheid vh vrouwelijke geslacht:)

Al vorderingen met de tent?

greetz!
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited September 2010
    Ik betaal ook mee aan de tent. Al vorderingen?

Kom alleen Zaterdag, de vrouw is Zondag jarig. Ik zei eerder dat ik niet op haar verjaardag kon komen vanwege de meeting maar dat werdt niet geaccepteerd. :mrgreen:
    edited September 2010
    [QUOTE=easy rider;57865]
    Kom alleen Zaterdag, de vrouw is Zondag jarig. Ik zei eerder dat ik niet op haar verjaardag kon komen vanwege de meeting maar dat werdt niet geaccepteerd. :mrgreen:

Wat is er nu mooier dan haar verjaardag te vieren op een meeting met een heleboel gezellige PPO stokers? :D:D
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2010
    Ik kom zaterdag ook.

rest van het gezin blijft bij de fam op Walcheren, 't vooral voor de jongste nog even wat te veel :-)

Tot zaterdag!
  • jawata PPO Newbie
    edited September 2010
    Kan er bij zijn op zondag 03/10(zaterdag lukt niet,wegens werk)wil wel een metertje filterdoek proberen van 10µ!Waar ergens in Terneuzen heeft de meeting plaats?:confused:?Kom met W201 uit het Gentse.Grtn.Jawata.
    edited September 2010
    Hey hoi,

willen degenen die het adres nodig hebben ff pb sturen?

Planning:

Zaterdag vanaf 13uur is locatie Terneuzen geopend. Degenen die voor die tijd al hun tent opwillen zetten kunnen dit al doen in Sas van Gent. Eind vd middag/ begin vd avond gaan we naar Sas v Gent voor BBQ en er een gezellige avond van te maken. En evt te overnachten.

Zondag iedereen ff wakker worden...naar verwachting weer naar locatie Terneuzen (of niemand moet willen).

Dit zal ik zaterdag avond nog even proberen te posten of er bekend is hoe laat we waar zijn vanaf welke tijd..grofweg.

als er nog iets op voorraad moet zijn? Laat het ff weten.

ennuh PPO'er..doe mij ook wa van da vlees van jou?..of moek daarvoor PB'en?

Greetz, Fury
    edited September 2010
    [QUOTE=belg;57813]grote bbq kan ik wel meebrengen, honing ook..Doe maar, dan hebben we de BBQ

Ok, even voor de duidelijkheid:

Ik principe geldt, bring your own food and drinks, tenzij je iets afspreekt met een ander.

De tent is geregeld. Ik moet alleen nog even pingelen :mrgreen:

Tim
    edited September 2010

Re: Ik ga naar de ZeeuwsVlaamse Meeting en neem mee:....

Een legertent 5x10mtr

Wij rijden vrijdag aan, crashen ergens onderweg. Of je (Raaf) moet een droog plekje over hebben voor 2 zwervers, dan komen we laat aan.

Tim
Sign In or Register to comment.