Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

politie

belgbelg PPO Burner
edited June 2010 in Wetgeving Belgie
zaterdag 2 ibc vaten van elk 1000 liter koolzaad opgehaald van bij de boer, deze mooi onder het afdak van de werkplaats gezet en blijkbaar waren de buurvrouwen daar niet echt mee gediend. vandaag de politie aan de deur in verband met olievaten. Hmmm. al bij al ging alles nog goed en konden ze niet echt een opmerking maken over het rijden en stokeren van de olie, zodus voorlopig een goed eind aan het politieverhaal, zolang ze niet bij de douane langs gaan, maar dit zou ook geen probleem mogen zijn..

Comments

• soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Toffe buurvrouwen...
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Ouwe mutsen,

Zeker niets te doen? Ga garnalen pellen!!!

YouTube - reclame - gouden gids

Tim
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Zolang de tanks op priv
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2010
    nee, geen pv opgemaakt, het waren er vrij vriendelijke, en vonden olierijden precies zo slecht nog niet. de buurvrouwen, moeder en dochter 70 en 45 jaar zijn eigenlijk zo zot als een achterdeur.. maarja...
  • NeoNeo PPO Addict
    edited June 2010
    Ik heb redelijk geluk met mijn buren.

Mijn kelder aka filterruimte is slechts met kippengaas gescheiden van die van mijn 2 buren (het is een flat).

Heb wel 1x iemand van de woningbouw aan mn deur gehad, dat was nadat ik nieuwe buren had dus die zal wel getipt hebben.

Echter ik vertelde dat het een experiment was om 'duurzaam' en 'groen' 'plantaardig' te rijden en al die woorden toverden een geinteresseerde glimlach op zijn gezicht :)

Maargoed heb mn buren altijd te vriend gehouden en dat helpt wel:)

Tanken doe ik ook gewoon op de parkeerplaats. Lekker met jerrycans en trechters heen en weer zeulen :) Gewoon iedereen groeten die je tegenkomt en je verder niet schichtig gedragen en dr is niks aan de hand. Kan elk moment veranderen natuurlijk...
  • wodanwodan Super Moderator
    edited June 2010
    HOE wisten uw buren wat er in de vaten zat, belg?

Wat niet weet, niet deert...
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2010
    Ze konden dat niet weten, ik denk dat ze gewoon bang waren ofzo, of dat ze dachten dat het in brand ging schieten ofzo.. het staat dan ook naast m'n lasatelier, maarja het zijn hele rare vogels. het is heel onozel van hun om niet eerst eens aan mij te komen vragen hoe of wat het was en direct de politie te bellen, zo maak je geen goede buren. normaal heb ik geen last van hen.. Ze zijn super asociaal en leven op hun "eiland"...wij hebben zelf aan de politie gezegd wat er in zat en waarom het daar stond, het bleek dus geen enkel probleem(wat ik maar logisch vind ook).
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    ff offtopic, hoe is de situatie inmiddels met de stoker die in het voorjaar bij de grensovergang NL vanuit antwerpen gesommeerd is om zijn hele ombouw eruit te halen? omdat deze zogenaamd accijnsgoederen aan het zicht ontrekt.
    Krijgen we een update voor de niet betalers? :D
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Eric: omdat wij graag schriftelijk met de douane wilde communiceren heeft hij het dossier overgedragen aan een collega. Dat zal wel een jurist zijn. En die moet nog reageren. Of hij heeft het dossier voor iets anders gebruikt:)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2010
    'T is altijd goed om diverse instanties op je hand te hebben, denk er om met stroop vang je meer vliegen dan met een hamer.

De beste methode is nog altijd om geen slapende honden wakker te maken, wat niet weet wat niet deert.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Pfff, ik ken het van da onverdraagzame. Heb mn olie filter installatie / opslag ook moeten verplaatsen dankzij een discussie met de lokale controle maffia (stadswacht,politie,gemeente,provincie elk 1 en dan in groep -> kan het nog erger?) over het opslaan van afvalstoffen.

Kon wel discussie gaan voeren inc briefschrijverij, advocaten, pv's etc etc, maar heb de boel maar gewoon verplaatst. Helaas geen ideale locatie...toch een 10km rijden, staat in een afgesloten ruimte die behoorlijk geurt en geen electriciteit. Dus het dagelijks ff bijvullen is er niet bij:( Dankzij een stel van die ......*&^%^$%$%#@##$@#@!$%

Kwou dak rijk en machtig was....dan was ik er tegenin gegaan. Mjah...zo bespaart het weer gezeik...want wat als je toch zou verliezen. Tkost me iig nix extra buiten de brandstof om naar daar te rijden en de tijd. En het staat iig veilig.

Hopenlijk krijgen we daar geen klagers. zeg iedereen altijd vriendelijk gedag, en parkeer mn auto altijd voor de ingang om inkijk te vermoeilijken. Zonder geheimzinnig te willen doen.

Maar hier op mn werk was het wel prettiger.

Greetz, Fury
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    @ ruud...en desbetreffende olierijder, still burning of burned out?
    @ fury, en een kleine hoeveelheid op bedrijf? tis geen dieselopslag :mozilla_cool:
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Wij burnen nog wel. En wachten geduldig af of de andere partij dat ook nog doet:)
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Hoi Fury,

Is dit niks voor je?
    Heb je in iedergeval 200L thuis.
    Niemand ziet het verschil :p.

Herman
    300SD
    250D
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited June 2010
    Aha hij heeft het als tenalady in zijn box gestopt hahaha
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    Die olietanks zijn wel mooi hoor... vooral voor motorolie maar ook enigzins vr onze olie....maar het staat wel in friesland, en tevens tap je van onderen af, dus als er eens wat vet bezinkt zit het gelijk in het vaatje. Hoewel goeie gpo natuurlijk nie teveel vet heeft. Als het vlakbij was had ik er mss eens naar gekeken...maar kga er nie het hele land voor doorrijden.

tevens is 430L natuurlijk ook nie echt veel. Liever IBC's:mozilla_innocent: Hoewel ik die ook nie gebruik nu hoor. Gewoon de blauwe 160L vaten met deksel en 30L kannen voor opslag schone.

Greetz, fury
  • NeoNeo PPO Addict
    edited June 2010
    Het helpt misschien ook als je zo'n ibc of grote vaten in het zicht hebt staan zet er met grote letters op 'Zonnebloem'.
    Of 'Plantaardig'

Het woord Olie zou ik er nieteens bij zetten.

De buren die tippen uit onwetendheid ben je dan al kwijt.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    [QUOTE=Neo;56558]De buren die tippen uit onwetendheid......
    Dan is er echt iets goed mis met hun neus :D
  • ppo4toyotappo4toyota PPO Burner
    edited June 2010
    [QUOTE=Man@work;56564]Dan is er echt iets goed mis met hun neus :D

Mensen ruiken echt niet het verschil tussen olie en plantaardige olie hoor :p
    Ze zien gele olie, en ze ruiken een raar luchtje, wat zou dat nou zijn. zo gaat dat..
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited June 2010
    [QUOTE=belg;56526]en blijkbaar waren de buurvrouwen daar niet echt mee gediend.

bij iedere post denk ik aan het tweede woord in bovenstaande zin.....
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2010
    blijkbaar?
Sign In or Register to comment.