Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Opel Corsa c 2001

Ron-ppoRon-ppo PPO Newbie
edited February 2011 in Opel
Een paar jaar geleden heb ik mijn Corsa C 1.7 dtl omgebouwd naar een twee tanksysteem. Er zitten 2 magneetsluiters bij voor omschakeling en een warmtewisselaar. Tevens zit er een klein doorzichtig filter in de leiding zodat je kan zien of het doorstroomt en of het nog schoon is.
Ik begon toen de zonnebloemolie bij de Appie Heijn nog 0,49 cent was. Helaas werd de prijs na 2 weken al opgeschroefd naar 0,69 en dat ging door tot nu 1,19 euro?
Een jaartje niets gedaan, nu een filtersysteem gebouwd met geleverde spullen van Erkotech. Deze week de eerste tank aan het verstoken met gefilterde olie van de plaatselijke snackbar. Het rijdt goed. Ik eindig een rit altijd wel op diesel, start makkelijker als de motor een tijdje niet heeft gedraaid.
Heeft iemand nog tips voor verkrijging van GPO? De meeste snackbars hebben vaste afnemers.

Comments

• peter1990 PPO Newbie
    edited June 2010
    Ik haal mijn olie in een rusthuis, ze verbruiken hier wel niet zo veel.
    Ooit heb ik van het containerpark stiekem wat bussen meegenomen:D.

grtz
    peter
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    bij de milieustraat zijn ze ook blij as je het komt meenemen

gr Ton
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2010
    De milieustraat bij ons is van Ganzenwinkel (lees recycle maffia) en die verwerken zelf olie en vet, hier geen schijn van kans dus tenzij je iemand daar kan vinden die wat voor zichzelf bij wil verdienen ;).
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2010
    [QUOTE=easy rider;56375]De milieustraat bij ons is van Ganzenwinkel (lees recycle maffia) en die verwerken zelf olie en vet, hier geen schijn van kans dus tenzij je iemand daar kan vinden die wat voor zichzelf bij wil verdienen ;).
    Bij onze milieu straat lopen ook een aantal "zelfstandig ondernemers" rond...hou die tevreden en je kunt zonder beperkingen storten...er is er wel een tijdje geleden eentje ontslagen..die adverteerde op MP met het telefoonnummer van de gemeente...
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2010
    [QUOTE=ingmar;56377]...er is er wel een tijdje geleden eentje ontslagen..die adverteerde op MP met het telefoonnummer van de gemeente...

Je hoeft natuurlijk ook geen HBO diploma te hebben om daar te werken :D
  • Ron-ppoRon-ppo PPO Newbie
    edited February 2011
    Duurde even, maar bedankt voor de tips collega PPO'ers.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited February 2011
    Ron,
    En heb je nu GPO gevonden ??
    Niek
  • Ron-ppoRon-ppo PPO Newbie
    edited February 2011
    [QUOTE=Niek;59718]Ron,
    En heb je nu GPO gevonden ??
    Niek

Niek,
    Nog niet helaas, maar ik kreeg wel je telefoonnummer door van Eric.
    Heb je een tip voor mij in de buurt?
    Heb net gebeld maar kreeg geen gehoor.
    Grt, Ron
Sign In or Register to comment.