Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Accijnsvrijstelling perserijen verlopen 6-2010

Tim Livin' and Breathin' PPO
edited August 2010 in Politiek
Even een vraagje voor Ruud,

Volgens mijn informatie verloopt de accijnsvrijstelling voor een aantal perserijen volgende maand, bv die van OPEK.

Wat gebeurt er met de accijnsvrijstelling van deze producenten/gebruikers na juni?

Groet,
Tim

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2010
    Tim: volgens mijn gegevens tm eind van dit jaar. Zal het maandag even navragen.
    edited May 2010
    Loopt dus tot 1 januari 2011. Krijg net de bevestiging.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2010
    Ruud,

Maar wat gebeurt er met de accijnsvrijstelling van deze producenten/gebruikers na 1 jan?

Voor de producenten een flinke strop, geen afzet meer.

Voor de gebruikers ken ik maar 2 scenario, of ze gaan diesel rijden, of ze gaan zonder vrijstelling verder (al dan niet accijns betalen).

Groet,
    Tim
    edited May 2010
    Tim, daar wordt momenteel druk over onderhandeld. Wat de huidige gebruikers gaan doen lijkt me duidelijk .Misschien kunnen ze verder persen voor toekomstige projecten zoals deze:)
    image
    edited August 2010
    Tim, ik hoor zojuist dat ze nog drie jaar accijnsvrij mogen persen als ze nog niet aan de toegestane hoeveelheid zijn toegekomen. En dat zijn ze alledrie nog niet.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2010
    Ha,

Zolang kunnen de mensen die daar tanken zich nog erachter verschuilen :mrgreen:

Tim
    edited August 2010
    En het opent misschien meerdere deuren.
Sign In or Register to comment.