Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

handel : kopenl/ruilen meeting kop van noord

pjotterpjotter Banned
edited May 2010 in Bijeenkomsten
wie hebt wat in te brengen??

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited March 2010
    In ieder geval 2 kratjes Brand bier voor de liefhebbers maar dat bedoel je denk ik niet :mozilla_undecided:.

Dus: filterhuizen + accesoires, patronen en vliezen. Vliezen pakketjes van 4M2
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Hey,

LPG Ringtank, 55L met niveasensor (ledjes) en schakelaar aan te sluiten als ppo schakelaar. Lpg front er al uit geslepen, in dit gat kun je maken wat je wilt qua aanvoer/retour, etc.

€50 euro, meer betalen mag ook.

Tim
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2010
    Ik neem de filterhouder mee die ik in 'mijn' draadje heb getoond.
  • pjotterpjotter Banned
    edited April 2010
    heb ik wel belang bij Udo
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2010
    [QUOTE=pjotter;55619]heb ik wel belang bij Udo
    Zie ik je daar wel!

Ik zoek een kleine/lichte 3/8 3-weg kogelkraan t.b.v. koelwater. (nog kleiner/lichter dan die van Conrad)
    Of wellicht gewoon wat koppelstukjes/slangklemmen/afsluiter zodat ik het gewoon kan verbouwen indien nodig.

Daarnaast zoek ik ook een oliebron dicht(er) bij Gorinchem...
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2010
    Wie wil er nog Plantomot ?? Verder nog twee WT2 elektrische warmtewisselaars. Plus natuurlijk nog onderdelen van mijn oude filterinstallatie (filterpijpen, filterzakken, dompelpompen, etc.
    Ik ga het niet allemaal meenemen, maar als er belangstelling voor is, hoor ik het wel.
    Niek
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited April 2010
    Udo de 3 weg kraan heb ik geloof ik nog wel.
    drivertje
  • udoudo Super Moderator
    edited April 2010
    [QUOTE=Drivertje;55898]Udo de 3 weg kraan heb ik geloof ik nog wel.
    drivertje
    Dank voor het aanbod!
    Qua 3-weg kraan zoek ik vooral een lichte/kleine oplossing.
    Dus misshien los ik het met 2 simpele kraantjes op zoals ook in de brandstoffilteraanvoer.

Voor Pjotter neem ik de filterkop mee.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2010
    Aan de "sterrenrijders"

Ik heb nog een paar luchtfilter klemmetjes over, alleen de kleine aan de boven en zijkant. Past volgens mij op alle 84-93 benzen zonder turbo.

Cu,
    Tim
  • udoudo Super Moderator
    edited May 2010
    Ik neem dus die filterkop mee.

Ik zoek 2 kleine inlinekraantjes voor 8 mmm slang, zoals nu ook in de brandstofaanvoer voor het originele brandstoffilter zit.
    Daarnaast misschien 1 of 2 842/2 of soortgelijke brandstoffilters?
    (en/of de variant met de twee slangaansluitingen zoals op het originele VW filter)

Verder... Gadgets t.b.v. sneller/makkelijker tanken, overgieten, etc?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited May 2010
    Naast de spulletjes, die ik al eerder heb aangegeven: 2 Gude pompjes gebruikt voor een tientje per stuk.
    Niek
Sign In or Register to comment.