Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Onderzoek rijden op PPO Hanze hogeschool

easy ridereasy rider PPO Junkie
edited March 2010 in PPO in het nieuws
Omdat deze draad op slot zit dan maar hier even de vraag.

Is dit project geslaagd? kan de sticker er af? of Komt er nog een vervolg?

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Met 40 deelnemers is dit zeker een geslaagd project. Volgens mij kunnen de stickers er af als je dat wilt. Voor Senternovem blijft men de voertuigen nog wel volgen met een "monitoringevaluatie". Als het goed is gebeurt dit 1 keer per jaar.
    edited March 2010
    Ik heb ze net nog even gemaild. Ze volgen de voertuigen nog 1 jaar. Van de 40 geven er drie geen reactie op informatie verzoeken en zijn er drie gestopt met ppo vanwege problemen met de brandstofpomp.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited March 2010
    OK, mooi dat het nog door gaat. Ik had zelf geen reactie meer gehad en dacht ik breng het nog even onder de aandacht.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010

en zijn er drie gestopt met ppo vanwege problemen met de brandstofpomp.

aardig als ze dan hier wat info over deze problemen posten...mocht dat nog niet gedaan zijn.
    edited March 2010
    Dat hebben ze doorgegeven aan de Hanze Hogeschool. Ik vermoed dat die hier niet meer aanwezig zijn.

Uit de mail van de Hogeschool:..."Drie zijn gestopt vanwege problemen met de brandstofpomp"...
  • udoudo Super Moderator
    edited March 2010
    [QUOTE=Ruud S;55490]Dat hebben ze doorgegeven aan de Hanze Hogeschool. Ik vermoed dat die hier niet meer aanwezig zijn.

Uit de mail van de Hogeschool:..."Drie zijn gestopt vanwege problemen met de brandstofpomp"...
    Dan willen we graag details.
    VP44?
    PD?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited March 2010
    Info van de Hanzehogeschool is dus niet geheel compleet. Ik heb mezelf afgemeld, omdat de Mitsu naar de sloop moest. Niks problemen met brandstofpomp.
    Niek
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Sorry boys,

Ik ben vergeten te reageren :oops:, terwijk ik nog 13.000 km met de Saxo gemaakt heb vorig jaar.
    edited March 2010
    Niek: Er waren drie afmeldingen vanwege de brandstofpomp. De andere drie dus niet om die reden. Zo is het letterlijk doorgegeven.
Sign In or Register to comment.