Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

"PPO spring event 2010!"

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited July 2010 in Bijeenkomsten
Mannen, (er mogen natuurlijk ook best vrouwen komen )
op 29 en 30 Mei organiseert 2N de "PPO spring event 2010!" , en zoals het onderwerp doet vermoeden, willen we er iets van maken.

uhh de bbq.. we weten niet of dat wat gaat worden, we zetten hem wel op, maar we willen voor deze gelegenheid een van onze leveranciers van olie uitnodigen om wat vis te
laten zwemmen in het goudgele goedje waar we zo graag op rijden.

We stellen voor dat voor de rest een ieder zijn eigen vlees en drank mee neemt.

De BBQ zullen wij neer zetten, en als er geen vlees wordt geschroeid dan hebben we nog wel wat anders om de fik er in te houden :-)

We camperen bij de boer, en het ziet er allemaal heel erg leuk uit, toiletgebouw is netjes. Ook voor de kleintjes is het een leuke plek. je kan er ook leuk vissen.

2N zet een grote tent op zodat we ook bij minder weer gezellie bij elkaar kunnen zitten.
de vis wordt door ons geregeld.
een ieder kan zijn haar tentje opzetten voor de overnachting, campers en auto's mogen niet op het gras.

Het plan is om zaterdag in de middag een bezoek aan de filterij te brengen, en voor de laat komers kan dat op de zondagmorgen nog eens over gedaan worden.

kosten: voor de overnachting en de grote tent die wij regelen komt het op 12.50 pp.

Er is niet gekozen voor een polletje qua datum, dit omdat de reservering met het te verwachte aantal mensen geen andere optie open liet.

Wij hebben er zin in! jullie ook?

De 2N's
«1

Comments

• pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    ik ga zeker voor de vis als ik kom.
    ffn datum natrekken als ik geen andere verplichtingen heb.

slaapgelegenheid heb ik inmiddels aangekocht.
    hopelijk blijft ie t doen tot die tijd.

oja biedewee camperen bij de boer hebt toch ook een camper tarief:D:confused::cool:.
    (crisis:wie Drentnn worn ok zuunig)
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited March 2010
    Je mag hem meenemen pjotter, maar hij moet natuurlijk wel op ppo lopen. anders moet je maar eerst via de loods voor excellent, want meuren moet hij wel natuurlijk :-)
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55307] maar hij moet natuurlijk wel op ppo lopen. :-)

20% bijmengen( dan ben je tegenwoordig al echte een STOKER) moet kunnen tegen die tijd.

dus niks an de knikker:)
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited March 2010
    ja daaag 20 % bijmengen is voor nieuwbies :D

vele ppo/gpo km gewenst pjotter

zal eens kijken in mijn agenda

gr dyssie
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Lijkt me bere-interessant om de filterinstallatie van Niek & -co eens te bekijken. Ik mis het stoken wel hoor.:mozilla_cry:
    Vooralsnog is de agenda vrij dat weekend.8-)
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Waar zitten jullie ergens?
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited March 2010
    Wordt voor jou zo een 300 Km PPO verstoken soap :mozilla_yell:.

Routenet Routeplanner - Van Leuven Naar Den Helder
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Klinkt goed....ga morgen gelijk zien te regelen dak de 29e beschikbaar kan zijn:D

Kzie er al naar uit. Hopenlijk treffen we een weekend met goed weer:D

Greetz!
    edited March 2010
    Bij mooi weer :cool: hangen we de vouwwagen achter de Xantia en komen woman- & daughters@work ook mee. :p

Als het weer om te :mozilla_cry: is kom ik alleen een slaap ik in de Xantia.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Ik ben er ook en kijk er weer naar uit. Altijd leuk zo'n weekend met mede PPO'ers.
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    [QUOTE=soapwater;55335]Waar zitten jullie ergens?

200km verder vanaf meeting Emmen.
    maar dan wel snelweg filevrij.
    edited March 2010
    [QUOTE=fury;55338]Klinkt goed....ga morgen gelijk zien te regelen dak de 29e beschikbaar kan zijn:D

Kzie er al naar uit. Hopenlijk treffen we een weekend met goed weer:D

Greetz!

kom je niet op de 28 ste ? dan is het de dag dat we doorzakken hoor :-)
    edited March 2010
    De 28e is sowiezo geen probleem....das doordeweeks en ben ik eigenbaas:D

Klinkt wel goed:p ....de avonden zijn toch vaak het allerleukst...kampvuur, lekker l#llen etc

I'll do my best to be there then:D

Greetz!!
    edited March 2010
    O sorry, is natuurlijk de 29 ste, 30 ste gaan we opdrogen :-)

[QUOTE=fury;55345]De 28e is sowiezo geen probleem....das doordeweeks en ben ik eigenbaas:D

Klinkt wel goed:p ....de avonden zijn toch vaak het allerleukst...kampvuur, lekker l#llen etc

I'll do my best to be there then:D

Greetz!!
    edited March 2010
    je hebt een pb.

[QUOTE=soapwater;55335]Waar zitten jullie ergens?
    edited March 2010
    Is er nog iemand die uit het hoge Noorden komt, er moet eigenlijk nog een tent van Dokum opgehaald worden. Als er iemand een oplossing heeft horen we het heel erg graag.
    The Drivert.
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55351]O sorry, is natuurlijk de 29 ste, 30 ste gaan we opdrogen :-)

Haha...kd8 al...gaan we de vrijdag avond al voorfeesten...lang weekend.... was mogelijk geweest...maaruh ok... de zaterdag regelen we!!!! (en zondag is sowiezo al zeker ok:D)

Adres enzo volgt nog zeker? Kzal kijken of tuftuf ook mee kan.

Greetz!!
    edited March 2010
    voor de gezinnen: ik ben wezen vragen voor de overnachting voor de kinderen, dat is 4 euro p/k.
    drivertje
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55344]kom je niet op de 28 ste ? dan is het de dag dat we doorzakken hoor :-)

Ik snapte er al niets meer van....:D
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55358]voor de gezinnen: ik ben wezen vragen voor de overnachting voor de kinderen, dat is 4 euro p/k.
    drivertje

op hun site staat niet geschikt voor kinderen :-?:-?:-?

kunnen we daar dan wel een kamp vuur maken ?

en gezelig wat drinken tot in de kleine uurtjes

ik heb het idee dat heet een beetje een oude ***le camping is

o dat staat er ook op de site :rolleyes: (40 +)
    edited March 2010
    Als ze daar op die farm niet van een feestje houden, gaan ze een PPO-party meemaken waar ze nog j
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55370]...kids vermaken zich overal wel zolang er niet te veel tegen ze gezeurd wordt...

Dat geldt ook voor grote mensen is mijn ervaring :mozilla_wink:
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited March 2010
    [QUOTE=Dyslectie;55368]op hun site staat niet geschikt voor kinderen :-?:-?:-?

op 8 km afstand zit Speelpark De Goudvis, goedkoop (paar euro per kind) Heel leuk voor de kids en de vrouwen om op te letten. Zit nagenoeg aan dezelfde weg.
    edited March 2010
    Hautessa, goed je te zien, je was een tijdje uit de lucht, maar had je mijn vraagje gezien? Is er iemand die in Dokum een tent op kan halen voor ons? is voor jou niet te ver weg toch?
    Contact me even, dat zou een hoop tijd schelen, en kosten, anders brengt het verhuur bedrijf 125 euro transportkosten in rekening. Dat zou jammer zijn.
    Drivertje
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55370]
    Alle volwassen PPO-ers zullen samen wel gemiddeld 40+ zijn :wink: :lol:

Ik trek het gemiddelde iets omlaag, maar zit er al heel dicht bij :???:
  • wodanwodan Super Moderator
    edited March 2010
    [QUOTE=CaddyEd;55378]Ik trek het gemiddelde iets omlaag, maar zit er al heel dicht bij :???:
    Idem hier...:cool:
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    graag een link naar de camping aub.
  • veghel PPO Wannabe
    edited March 2010
    ik beloof niks want mijn wagen is nu nog niet af en ik heb nu heel weinig tijd.
    maar als ik een beetje klaar ben tegen de tijd dat het gaat gebeuren, zijn er dan nog een paar parkeerplaatsen vrij waar ik evt kan staan? en uiteraard waar ik mag staan?
    dan kan ik misschien gelijk wat olie bij niek ophalen (dat wilde ik nu al doen maar het ontbreekt me nu aan tijd)

ik kom dan eventueel met de losse trekker (de trailer laat ik maar thuis ;) )
    dus dan weeg ik zo een 8 ton (t valt mee)
    ben 2 pakeerplekken lang en 1.5 parkeer plek breed (is in 1 breed te proppen als je niet te nauw kijk :)

als ik dan kan dan kom ik zaterdag even langs kijken en natuurlijk even mijn lucht achter laten.

grt rich
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2010
    Hey, leuk,

Ik neem een tandemasser mee voor een kuub GPO en wat losse vaten voor Excellent.

Mag mijn broer ook mee? Ik zal eerst mijn vrouw natrekken en beloven te vragen of ik wel weer mag.....

Tim :mrgreen:
    edited March 2010
    [QUOTE=veghel;55493]ik beloof niks want mijn wagen is nu nog niet af en ik heb nu heel weinig tijd.
    maar als ik een beetje klaar ben tegen de tijd dat het gaat gebeuren, zijn er dan nog een paar parkeerplaatsen vrij waar ik evt kan staan? en uiteraard waar ik mag staan?
    dan kan ik misschien gelijk wat olie bij niek ophalen (dat wilde ik nu al doen maar het ontbreekt me nu aan tijd)

ik kom dan eventueel met de losse trekker (de trailer laat ik maar thuis ;) )
    dus dan weeg ik zo een 8 ton (t valt mee)
    ben 2 pakeerplekken lang en 1.5 parkeer plek breed (is in 1 breed te proppen als je niet te nauw kijk :)

als ik dan kan dan kom ik zaterdag even langs kijken en natuurlijk even mijn lucht achter laten.

grt rich

Richard er is ruimte genoeg hoor, en we zien natuurlijk gaar die grote bak komen van je, die oude mercedesjes hebben we nu wel gezien:-)
    En wat betreft die meur, Pjotter komt ook dus geen probleem haha, en er staat altijd ruim voldoende wind in het hooge Noorden.
    Drivertje.
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55505]...die oude mercedesjes hebben we nu wel gezien...

Breek me de bek niet open, wordt gek van al die sterretjes :mozilla_surprised: :mozilla_wink:.
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    [QUOTE=Drivertje;55505]En wat betreft die meur, Pjotter komt ook dus geen probleem haha, ..

met de VW variant van die dan waarschijnlijk nog nie omgebouwd is.
    dus meuren zal wel meevallen.
    of je moet smorgenvroeg na de vis en veel bierparty de variant achterklep open doen.JAKK:mozilla_yell:.
    tja die bierscheeten die ik slapend laat hopen zich wel op in die station:D

300D staat in de verkoop,en dr is serieuse belangstelling.
    as weekend komen dr kijkers
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    is daar overdekte klusruimte??
    edited March 2010
    @pjotter: partytent meenemen.
    [QUOTE=easy rider;55510]Breek me de bek niet open, wordt gek van al die sterretjes :mozilla_surprised: :mozilla_wink:.Jij rijdt toch nog steeds in die franse junk :mrgreen::mrgreen:

Tim :wink:
    edited March 2010
    [QUOTE=easy rider;55510]Breek me de bek niet open, wordt gek van al die sterretjes :mozilla_surprised: :mozilla_wink:.

Bespeur ik hier een symptoom van het "CalimERo syndr:roll::shock:m" ? :lol:

Mercedes rijders zijn heus geen kuikenmoordenaars hoor ;-)

Ze wachten liever tot de kip of gans groot is :D
    edited March 2010
    [QUOTE=pjotter;55543]is daar overdekte klusruimte??

Nee Pjotter, geen kapschuur aanwezig.
    edited March 2010
    Mijn benz krijgt er een pitje bij! en hij wordt weer en beetje opgeknapt. Kan ik ER toch weer een beetje mee voor de dag komen :-)
  • Bokkum PPO Addict
    edited March 2010
    Hou je ff in de gaten dat de APK sinds 2009 veranderd is?
    Je mag nu tijdens de keuring niet meer cilinders hebben dan op je kenteken staan.

En nu ik toch verbinding heb: Lekker dichtbij die meeting.:mozilla_tongue:
    Volgens mij kan ik het op de fiets af.
    Dus als het geen probleem is, wilde ik op zaterdag ff langssjokken.:rolleyes:
    edited March 2010
    [QUOTE=Tim;55498]Hey, leuk,

Ik neem een tandemasser mee voor een kuub GPO en wat losse vaten voor Excellent.

Mag mijn broer ook mee? Ik zal eerst mijn vrouw natrekken en beloven te vragen of ik wel weer mag.....

Tim :mrgreen:

Tim is dat sisofrene broer van je of je vlees en bloed broer, maakt verder niet uit hoor, neem maar mee.
    edited March 2010
    Drivert,

Ik heb geen broer, maar doe maar +2

Tim
  • udoudo Super Moderator
    edited March 2010
    Ik kom ook langs.
    edited March 2010
    [QUOTE=udo;55572]Ik kom ook langs.

We zullen zwaaien :D
    edited March 2010
    [QUOTE=Bokkum;55564]Hou je ff in de gaten dat de APK sinds 2009 veranderd is?
    Je mag nu tijdens de keuring niet meer cilinders hebben dan op je kenteken staan.

Maar de procedure bij de RDW voor een andere motor op kenteken te krijgen is weer wel een stuk vereenvoudigd.....dus ff keuren en in orde:)...zolang de auto maar van voor 1998 is kun je er vrijwel elke motor in krijgen..al ist een v12 met 500pk;)..geen gedrags testen en dan soort gedoe..de arme mannen in lelystad missen nu een hoop lol vrees ik.

hoeveel pitjes krijgt ie dan nu? 6cyl turbo?:mozilla_cool:

Hier is iig alles ok..kzie al naar de meeting uit. Gaat het astraatje weer wa km's draaien:) Hopenlijk weer lekker kampvuur etc etc. Alst beetje meezit kom ik iig samen met tuf tuf (ff kijken of we met 1 of 2 auto's komen...1 is economischer...maar als ik astra mee neem heb ik weer mobiele tent)

greetz!!!
    edited March 2010
    Ik kom zeker.

Bij redelijk weer komen [EMAIL="ladies@work"]ladies@work[/EMAIL] en de vouwwagen mee.

Bij minder goed weer kom ik alleen en slaap ik in de Benzzzz
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55579]en slaap ik in de Benzzzz

in dat geval,als je een VW variant station VAN nie te min vindt .

zouden we zamen op t station/combi veld s nachts kunnen bivakeren.
    (wel ieders in eigen station natuurlijk)
    denk nie dat ze een speciaal STERRETJES veld hebben:confused::D
    dus weinig keus voor de sterrenslapers:rolleyes:;)
    edited March 2010
    voor het gemak, zet jer reactie even op koppen tellen, voor het aantal personen. we hebben de halve camping al nodig heel erg leuk hoor.
    en als richard komt ook de halve parkeerplaats :-)
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    ik mis draadje: ik NEEM MEE
    edited March 2010
    [QUOTE=pjotter;55581]in dat geval,als je een VW variant station VAN nie te min vindt .

zouden we zamen op t station/combi veld s nachts kunnen bivakeren.
    (wel ieders in eigen station natuurlijk)
    denk nie dat ze een speciaal STERRETJES veld hebben:confused::D
    dus weinig keus voor de sterrenslapers:rolleyes:;)

"Sterrenhemel" krijgt ineens een heel andere betekenis voor me;
    [LIST=1]
    [*]plafond bekleding van een Benz
    [*]een sloperij voor versleten Benzen (bestaan die eigenlijk wel? versleten Benzen)
    [/LIST]
  • pjotterpjotter Banned
    edited March 2010
    [QUOTE=Man@work;55586][LIST=1]
    [*]een sloperij voor versleten Benzen (bestaan die eigenlijk wel? versleten Benzen)
    [/LIST]

Google :D
    edited March 2010
    Die Ludolfs - Mercedes :mozilla_cool:
Sign In or Register to comment.