Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Forum in de bijstand

Tim Livin' and Breathin' PPO
edited February 2010 in Bijeenkomsten
Stokers,

Het wordt weer hoog tijd om over de komende meeting te ouwehoeren. Ook moeten we iets verzinnen om Menno weer uit zijn huis te lokken, kan hij ook eens meehelpen ouwe wijven koek te verkopen voor het forum.

Wie bied/schiet?

image

Sleepy Tim

Comments

• udoudo Super Moderator
    edited January 2010
    Ik ben voor een meeting.
    Wel graag grotendeels overdekt gezien het huiidge (koelere...) weer.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2010
    Hey Tim, dat lijkt mij ook een prima idee.

Weet jij een plekkie, Udo? Het is trouwens niet altijd slecht weer hoor.

Ik zal hier eens rond kijken en vragen.
  • RogerRoger PPO Addict
    edited January 2010
    Ik dacht dat we na Pinksteren weer wat zouden doen.

Dan kan iedereen weer snurken in een tentje / camper / sleurhut ?
  • udoudo Super Moderator
    edited January 2010
    Tijdens de vorige meeting werd het idee geopperd om de installaties van 2N te bezichtigen. Zou dat nu een redelijke optie wezen?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2010
    Stokers,

Niet te snel hoor, mijn bedoeling was om er eens over te ouwehoeren. Ik doelde meer op mei of zo, dat is het toch zo en vroeg genoeg.

Ik zie al genoeg ppoheads de laatste tijd :mrgreen:

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited January 2010
    De 2N'en hebben al eerder beloofd om in het voorjaar iets te organiseren rond Den Helder/Amstelmeer. Het gaat niet overdekt worden, tenzij je je eigen tentje meeneemt. We hebben nog geen details, want we zijn steeds aan het bouwen.
    Niek
  • wodanwodan Super Moderator
    edited January 2010
    Ik kijk er al naar uit de 2N mannen hun filterinstallatie eens te zien... ik ga nog bijleren denk ik.
    Ik breng wel mijn eigen dakje (hardtop) mee ;)
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2010
    Strak plan!

Als ik enigzins kan kom ik zeker graag... en als ik het ruim genoeg van te voren weet kan ik vrijwel altijd wel. Mss gelijk ff visite doen bij vrienden in Alkmaar en Amsterdam....weekendje vol maken:)

ben benieuwd wanneer jullie em ongv gaan plannen....krijg er nu al zin in!!!:D
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited February 2010
    Niek, het wordt wel overdekt. Ik heb nog een troef in de mouw gehouden :-)
    op de locatie kan een legertent worden opgezet, of twee met de voorkant open dan lijkt het een beetje op een kapschuur. Zo kan mijn oude baas nog even wat inlossen op zijn schuld... en daar past best een BBQ in of onze vispan. Oud vat met een beetje glycerine doet wel dienst als kacheltje. Zo komen we ook van die vette shit af :-)
    Ik hoor de mannen al roepen daar gaat Co2 de lucht in!
Sign In or Register to comment.