Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

dieselbacterie oplossing

pjotterpjotter Banned
edited December 2009 in Algemene Techniek
Marktplaats.nl > Middel tegen Dieselbacterie van Mattchem Marine - Watersport en Boten - Accessoires en Onderhoud

zou dinotank bacterie op te lossen zijn met bovengeplaatste link.
en hoeft dus de tank niet gespoeld te worden

Comments

• udoudo Super Moderator
    edited December 2009
    Ziet er interessant uit.
    Hoe reeel is dit risico voor de PPO-rijder?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited December 2009
    Niks nieuws onder de zon. Gewoon Kathlon, bij de watersportwinkel 10,-- per liter. Toepasbaar voor GPO ?? Ik deed het vroeger wel, maar het is niet nodig. Beetje petroleum is al goed genoeg. Ooit bacterievorming (slierten) in de GPO gezien ?? Ik niet
    Niek
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited December 2009
    [QUOTE=Niek;53709]Ooit bacterievorming (slierten) in de GPO gezien ?? Ik niet
    Niek

Ja ik, van de zomer gefilterde sojaolie, zit nu heel klein beetje sliertjes in. Echt snotachtige sliertjes, dus niet gestolde olie vd kou.

Geen probleem, filter em gewoon nog een keertje op 1 mu. Of de snelle manier indien ik accuut nodig ben door panty 60 dernier (2 minuten, 20 liter)

Hautessa

ps Zeg niet dat ik een foute filterlijn heb, het is namelijk jou ex-filter Niek haha.
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2009
    Is er water in de GPO beland?
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited December 2009
    [QUOTE=udo;53724]Is er water in de GPO beland?

nee pantest oke en de jerrycans zijn afgesloten. sliertjes onderin, niet veel. 1 eetlepel op 20 liter.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited December 2009
    Vergeet niet dat een dieselbacterie de "energie" uit je diesel vreet en je motor er vervolgens niet meer op loopt.

Ik heb het een keer gehad met een twee stuks Volvo Penta motor in een jacht, was niet meer te starten op die diesel. Vervolgens de tanks (1000 liter bij elkaar) leeg laten pompen, kathlon d'r in met nieuwe diesel en de motoren liepen weer prima.
  • pjotterpjotter Banned
    edited December 2009
    in mijn regio : dieselbacterie .
    wat is dat??.
    en kathlon net zo.
    as of ik nie spoor.

afgelopen week wel tig x uitgelegt wat dat is.
    en mn naasten weten nog t beter dan ik.
    OORZAAK PPOhaha( heb accuut t gereedschap laten vallen en ben afgenokt) DOOEII)
Sign In or Register to comment.