Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Tres hombres op wereldreis met excellent!

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited October 2010 in Bedrijfspresentaties
Ja er hoeven niet altijd wielen onder te zitten :-) Deze mannen Stichting Atlantis Zeilende Handelsvaart hebben excellent gebunkert voor hun agregaat en bijbootje. Voor de rest gebruiken ze alleen de wind. Ze gaan in December beginnen aan een wereldreis. Eerste traject is Denemarken/Noorwegen, daarna gaan ze naar de caribe. Op verzoek kan er rum mee gebracht worden.
Het was wel een middagje verkleumen op de kade om het goedje er in te krijgen, de aansluitingen op het schip waren niet zo erg makkelijk bereikbaar namelijk.
Als ze een verslag doen van hun ervarigen houden we jullie ook op de hoogte.

2N

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited November 2009
    Geweldig 2N.

Als er geen markt is boren we nieuwe markt aan, 3 keer links is ook 1 keer rechts, en niet te vergeten: In tijden van nood schillen we de aardappels met de onderkant van de deur.

Goed bezig hoor, ga zo door.
  • H. Onnes PPO Newbie
    edited August 2010
    Naar ik begreep, blijkt er door de crew van de Tres Hombres inderdaad verslag gedaan te zijn over de ervaringen met "excellent". Kunnen die hier inhoudelijk en volgens belofte toegelicht worden?
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited August 2010
    wij hebben geen berichten ontvangen van de captain.
    ik zal eens navraag doen.
  • H. Onnes PPO Newbie
    edited October 2010
    Hallo, we zijn dik 3 mnd vedder.Hoe zit het nu met excellent in een generator??? Ook wel goed voor het Jizerzeep verhaal. De ters Hombres is ook al weer een keer thuis geweest. Wie verteld nou hoe het zit en wat het is? en wat ging fout???Van andere olie vertelt iedereen alles. En wees eerlijk zoals belooft!
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited October 2010
    CP ik ben nog niet bij de tres hombres geweest, maar heb wel contatct met een bemanningslid. de kachel doet het er nog steeds erg goed op, voor het agregaat hebben ze gekozen voor dino. Overigens geen klacht ontvangen, maar moet er nog wel naar toe. druk, druk. Als je nieuwsgierig bent, ben je altijd welkom. Dan hoeft het niet op deze manier.
    Ik kan me voorstellen dat de eerste levering niet het perfecte product is geweest, we zijn weer wijzer geworden. er heeft inderdaad een kleine bezink plaats gevonden. Een jaar ervaring rijker zullen we maar zeggen. Nu hebben we daar geen last meer van. filtering is aangepast, droge wassing loopt nu ook zonder problemen.
    drivertje
Sign In or Register to comment.