Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Meeting Drenthe: op de camping of in de bed and breakfast?

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited October 2009 in Bijeenkomsten
Heren,

Dankzij het weer van de laatste dagen, lijk ik te gaan opteren voor de bed and breakfast.

Maar ik wil ook ff weten hoe de rest erover denkt of wat die van plan zijn.

We hebben natuurlijk wel ergens een centrale zuip en stookplaats nodig avonds.......

gr Ton

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Ton,

Hopelijk heb ik volgende week vrij en ga ik met jr eens kijken bij Pjotter z'n reservering in Emmen. Het idee is te vragen of we de kapschuur mogen afschermen met een kleed oid, 1 of 2 terrasverwarmers te scoren en we hebben een gezellig warm plekje. Hier kunnen we dan tussen het PPO zwetsen en moto kijken door bijwarmen en verder ouwehoeren.

Wie heeft er een grote (leger) pan om snert in te koken?

Tim
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Wij hebben er ook aan gedacht om bed en breakfast te zoeken en met het gezinnetje te komen maar met de baby is dat misschien niet zo'n goed idee... als ik alleen kom, slaap ik in de benz denk ik... Daar word je hard van :)
  • RogerRoger PPO Addict
    edited October 2009
    Das ook een idee 1 nachtje in de W124 slapen wellicht met een klein ( 900 Watt ) elektrisch kacheltje aan op standje 1 ?
    In een dikke slaapzak op de achterbank moet lukken met mijn 1,70 mtr. lengte ha ha ha.
    Zeker met een paar pilsjes op ;-)
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Slapende (licht beschonken) man in auto met brandbaar materiaal en elektrische kachel... brrrr :mozilla_frown: daar krijg ik koud van.
  • RogerRoger PPO Addict
    edited October 2009
    [QUOTE=soapwater;51961]Slapende (licht beschonken) man in auto met brandbaar materiaal en elektrische kachel... brrrr :mozilla_frown: daar krijg ik koud van.

Grappig dat was nou juist niet de opzet.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Een kachel in een auto of tent vind ik een no-go.

gr Ton
  • RogerRoger PPO Addict
    edited October 2009
    [QUOTE=suzuki;51968]Een kachel in een auto of tent vind ik een no-go.

gr Ton

Ja ja duidelijk ;-)
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Ligt eraan; een legertent daar kun je toch wel een kacheltje in zetten? Mensen met een tentje kunnen hun tent dan in de legertent zetten.
  • pjotterpjotter Banned
    edited October 2009
    olie-gevulde radiatorkachel.(220V).

daar kan je boven op gaan liggen=trap m door de hele tent of auto heen en is dr niks aan de hand.

ervaring van een zomer en winter campeerder
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Heb nog ff gekeken voor een soeppan... wij thuis hebben er maar 1 van ca 7liter.

Op marktplaats mooie pan van 15 liter... nieuw. Maar wel in overijssel.

Marktplaats.nl > Grote maten rvs soeppan, 10 en 15 liter, nieuw - Huis en Inrichting - Keuken | Potten en Pannen

en nog een grote alu pan (gebruikt-meer zo'n soort legerpan) in brabant..

Marktplaats.nl > Grote soeppan - Huis en Inrichting - Keuken | Bestek

Snert is altijd lekker:)

grtz
    edited October 2009
    Ik wil wel een 60 l. olievat ter beschikking stellen?
    Doormidden slijpen, schoonmaken en gaan.
    Evt. nog wat handvatjes er aan lassen alleen ik heb geen lasapparaat.
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited October 2009
    ik neem rissie mee
    die heeft een las apparaat
    zal hem en het las apparaat mee nemen.:D

kunnen we lekker een beetje aan romelen

dyssie
    edited October 2009
    als zo'n vat maar schoon genoeg is van binnen..motorolie in de pori
    edited October 2009
    Ik hoor 't al... moet een beetje zorg dragen een beetje vroeg daar te zijn... (niet mijn sterkste kant)
    edited October 2009
    [QUOTE=fury;52135]anog nooit overn8 in de auto..zeker nie met 2Fury,

Valt reuze mee, ik heb 11mnd met z'n 2en in een station geslapen, van -5 tot +45. Je stoot alleen je hoofd wel eens en wordt erg lenig met xxxx.

Tim
    edited October 2009
    -5 tot +45...dat klinkt als niet in nederland?... 11 maanden...klinkt als heel avontuur. Tis een bedrijfswagen station..dus iig mooie vlakke vloer....wel een tussenschot erin:( ..maar dat kan er evt altijd nog uit. je kan er iig wel met 2 liggen... maar erin slapen heb ik nog nie geprobeert

tzal wel goed komen..ik zelf slaap overal..al ist in de stoel...mn vriendin moet nog blijken..die is mss wa gevoeliger ervoor..dus khoop het maar. Nu nog hopen op goed weer:)

grtzzzz
  • pjotterpjotter Banned
    edited October 2009
    [QUOTE=fury;52135]Strax gelijk ff die auto ontmaagden op PPO:D

en morgennacht die nieuwe vriendin van je zeker in de auto.
    :D.
    as je maar rustig an doet want wij willen slapen.
    hopelijk is ze geen lassie.:confused::D

tegen kou instraling helpt:
    een ouwe deken op t dak van wagen leggen.
    en/of de wagen onder een boom zetten.
    edited October 2009
    Thnx...kzal eens kijken voor een ouwe deken..heb iig al het nodige spul aan dekbedden voor in de auto:P....en voor de rest zullen we het wel redelijk stil en braaf houden.......denk ik......ze is nie zo'n nachtbraker normaal gezien.

Tot morgen allemaal! ke dr goestinge voor.

mzzzzzl
    edited October 2009
    Fury,

Beetje off the record hier, maar dit was ons bedje:
    image

Dit na een dag track diggin'
    image

Zo at full speed:
    image

Voor ieder die dit graag wil maar (nog) niet doet: NU alles verkopen, morgen inpakken, en terugkomen met minder dan 100 euris in je broekzak. Wij leven ook nog steeds & If you never never go, you'll never never know.....

On topic: Wat pjotter zegt klopt helemaal, maar vooral niet op de grond slapen, dat helpt het beste.

Tim
Sign In or Register to comment.