Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

waar tank plaatsen

menmul PPO Newbie
edited February 2005 in Algemene Techniek
ik kan begrijpen dat het officeel niet legaal is om op plantaardige olie te rijden en dat als je gewoon een 2 de tank achterin de achterbak stopt dat dit nogal snel opvalt en je bij een eventueele controle dus door de mand gaat vallen, ik zou geen goed excuus kunnen verzinnen. Nou was mijn vraag waar plaatsen jullie de tank of hoe gaan jullie om met het risico om gepakt te worden eventueele excusen?

Comments

• Caddy-Daddy PPO Burner
    edited January 2005
    Ik rij een Caddy1 Pickup met openlaadbak... en mijn 2e tank is een feloranje watersport tank van 23liter..

Ben dus ook aangehouden geweest.. Dikke Volvo van de KLPD erbij gehaald...

Maare na 45min mocht ik gewoon gaan...

Lees hier het hele verhaal...

http://www.vwcaddyforum.nl/forum/index.php?board=61;action=display;threadid=602
  • hoiwessy PPO Newbie
    edited February 2005
    Hé hoi Menmul,

Het is wel degelijk legaal om op PPO te rijden hoor. Waarom zou dit verboden zijn ? Je dient alleen op elke brandstof accijns te betalen maar dat is wat anders.

Martijn, Arnhem
Sign In or Register to comment.