Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

cruisecontrol..

udoudo Super Moderator
edited September 2009 in Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
Om maximaal APO te sparen en het CJIB niet te overbelasten is een cruisecontrol handig. Ik begreep dat dat bij bepaalde VW's een kwestie is van een aangepast hendeltje en ergens een 0 in een 1 veranderen in de elektronica.
Nu werd me verteld dat een cruisecontrol bijbouwen voor een VW Fox iets meer betekent dan dat: extra hendeltje en een berg gesleutel.

Kan iemand hier bevestigen hoe dat het bij een Fox zit?

Comments

• CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Ik weet dat bij de meeste VW's, zo ook bij mijn Caddy, de cruisecontrol op de top van de linkerhendel zit. En de verlichting schakelaar links daarvan op het dashboard.
    Bij de Fox, ik heb er
  • udoudo Super Moderator
    edited July 2009
    [QUOTE=CaddyEd;49838]Ze hebben ook een nette werkplaats waar ze het voor je kunnen inbouwen. En veel ervaring met wat er wel en niet kan betreft cruisecontrol.
    Dank! Gaan we checken...
  • pjotterpjotter Banned
    edited July 2009
    mn schoonzoon hebt vorige week zelf CC in zn VW golf ingebouwd.
    is redelijk zelf te doen.

heb donderdag JL 420km er mee gereden.
    werkt prima.
    alleen onhandige bedieninghendel.
    zelfde als op de link.
    edited July 2009
    Het is inderdaad goed zelf te doen. Even laptop er aan, via VAG-Com de cruisecontrol activeren et voila....

Ik vind de bediening wel prima. Het pookje is het zelfde als de oude, alleen nu met twee knopjes erbij. Zelfs al heb je de CC actief, kan je de snelheid nog naar boven of naar beneden aanpassen met de knopjes.
  • pjotterpjotter Banned
    edited July 2009
    klopt: maar dat aanpassen gaat niet relex.
    hoe zal ik t zeggen : onhandig gevriemel met duim en wijsvinger achter t stuur
    edited July 2009
    Ik heb afgelopen vrijdag in een Opel Zafira gereden, als je die CC moet bedienen, lijkt de VW CC daarna een verademing. De Opel had hele kleine knopjes naast elkaar in de pook, waarvan je af vraagt of je wel de goeie in drukt.
    edited September 2009
    Die gasten daar, kunnen dat wel h
  • udoudo Super Moderator
    edited September 2009
    [QUOTE=CaddyEd;51161]Die gasten daar, kunnen dat wel h
Sign In or Register to comment.