Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

nadelen?

2»

Comments

• DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited January 2012
    Melle, wat ik nu begrijp is dat je op een beurs gaat staan met dat apparaat.
    Een apparaat dat volslagen onveilig is in onze ogen. Je wilt daar een verhaal bij gaan vertellen, waar je in onze ogen veel te weinig verstand van zaken voor hebt.
    Mag ik je een goede raad geven, kom bij ons langs voor je aan dit avontuur gaat beginnen. Wij vragen geen 75 euro voor een workshop, je moet wel zelf je brood meenemen.
    bekijk onze kritiek positief. Je kan nog afzien van mensen iets te gaan promoten wat misschien wel levens gevaarlijk is.
    Misschien is het apparaat wel aan te passen zodat je er wel op een veilige manier mee kan werken. Ik verwacht van niet, maar ik zou hem dan echt even van dichtbij moeten bekijken.
    Daar voor wil ik ook wel bij je komen kijken, ik rijd namelijk op plantaardige olie, dus die rit is niet te duur. Maar ik denk dat een goede tekening en uitleg van jou kant wel zal volstaan.
    Wij hebben de wijsheid niet in pacht, maar hebben wel meer en langer ervaring dan jij lijkt me.
    Overigens Niek heeft gegoogled op jou machine en ervaringen er mee in Engeland. zou je ook eens moeten doen.....

Heb je al mensen geboekt voor de 28 ste?
    Ben je nog steeds overtuigd dat je een onderbouwd verhaal kan vertellen?
    Durf je dit ook nog te doen op de beurs, met deze informatie in je achterhoofd?
    Ga je verder met de productie voor je zelf zonder het geboden advies?
    wel eens van VIHB gehoord?
    ik kan nog veel meer vragen bedenken maar het gaat op zeiken lijken, en dat is niet de bedoeling.

Je lijkt me een geschikte vent, na de felle reacties van Wodan toch nog netjes reageren. Dat moet ik je nageven. Maar ik vraag je zijn reacties wel te begrijpen, je speelt met vuur! En Wodan weet dat heel erg goed.
    Van daar, wees slim.
    Stuur mij een pb, en vraag om een slot op deze discussie. Dat kan ik natuurlijk ook doen, maar ik laat jou de eer.

@ Wodan, beter een goed advies aan Melle dan dat hij zonder verdere kennis door gaat met dit project.

Laten we dit verstandig oplossen.

Drivertje.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited January 2012
    Dankjewel Drivertje voor bovenstaande post. 100% mee eens.

Zij die mij kennen weten dat ik gene al te lastige of onzinnige mens ben en zo zijn ook mijn
    goedbedoelde (maar soms kwetsende of te directe) opmerkingen. Maar ik zou er niet goed mee
    kunnen leven dat had ik maar wat sterker uit de hoek gekomen, iemand niet blind zou zijn
    geworden of zo.

Als het Melle past, gaat ie wel op Niek en jouw aanbod ingaan, dus ik zie het allemaal wel goed komen.

Ik heb vaak teveel vertrouwen in mensen, maar als het op gevaarlijke situaties aankomt,
    kan er geen controle genoeg zijn. Weten waarmee je bezig bent, is met Biodiesel maken,
    van levensbelang in mijn ogen.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2012
    [QUOTE=wodan;63524]...(maar soms kwetsende of te directe) opmerkingen...

Je begind al flink op "Den Ollander" te lijken. :mrgreen:
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited January 2012
    Het is wel leuk, normaal ben ik altijd degene die nog al eens bot uit de hoek kan komen, haha, nu mag ik een ander een beetje temperen.

Dit verhaal zouden ze op mijn werk niet geloven, hahaha

Er zijn al genoeg mensen gaan lopen, die dachten mij te belazeren. Vandaag nog eentje, zat lekker verscholen achterin. Zeg jonge dame, wat denk je er van..jamaar.. enne.. ik wist het niet...
    ja heel fijn! aus stijgen bitte! ik moet naar mijn werk... ja maar dan moet je wel even betalen..heb geen geld meer...ach gossie..maar het mag echt altijd, jaja, tuuuurlijk.. :-)
  • MelleMelle PPO Newbie
    edited January 2012
    Heren, ik moet mij even excuseren. Er staan hierboven allemaal vragen. Alleen kom ik net terug van Engeland, met veel reisuren. Ben een beetje op en zoek zo mij warme nest op na een lange warme douche te hebben genomen.
    Zal deze week de tijd nemen om de vragen te beantwoorden en te reageren op opmerkingen en uitnodigingen....
  • wodanwodan Super Moderator
    edited January 2012
    [QUOTE=Melle;63537]Heren, ik moet mij even excuseren. Er staan hierboven allemaal vragen. Alleen kom ik net terug van Engeland, met veel reisuren. Ben een beetje op en zoek zo mij warme nest op na een lange warme douche te hebben genomen.
    Zal deze week de tijd nemen om de vragen te beantwoorden en te reageren op opmerkingen en uitnodigingen....

Neem je tijd, wij lopen niet weg ;)
Sign In or Register to comment.