Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

@N Oil Filtering Service

NiekNiek Super Moderator
edited September 2009 in Bedrijfspresentaties
2N Oil Filtering Services.
Twee veteranen zijn gaan samenwerken om nog betere olie te maken. We hebben op basis van 4 jaar filterervaring een geheel nieuwe installatie gebouwd en kunnen ook een beperkte voorraad in stock houden.
Als u het filteren beu bent of er in het geheel niet aan wilt beginnen, maar wel een bron van gebruikte olie heeft, kunt u ons inzetten om uw “ruwe”olie te zuiveren of zonodig te verrijken naar uw specificaties. Wij vragen hiervoor een kleine vergoeding, maar u kunt ook een deel van de olie als vergoeding voor ons achterlaten. Voor u werkt dat dan met gesloten beurs en wij kunnen er anderen weer blij me maken.
Onze filterinstallatie staat in de kop van Noord-Holland en er zijn distributie punten in de Betuwe en in Flevoland. Heeft u een interesse en bekende of vrienden die samen een distributiepunt opwillen zetten kunnen we dit bespreken. Transport naar uw eigen locatie is tegen vergoeding mogelijk.
Geïnteresseerd ? bel met Nico (06 13864227 of Niek 06 51407447) of stuur een pb’tje
Binnenkort is de website online ww.2noil.nl

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Waarom niet "rijdenopfrituurolie.nl"? Of zoiets:-)
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited July 2009
    Omdat je die domeinnaam zelf al geregistreerd hebt Ruud :D.
    edited July 2009
    In de hoop dat Den Haag ooit een keer om zou gaan;-) Niek heeft me al uitgelegd waarom het op dit moment niet verstandig is.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Niek,

Prima initiatief!

Ik wil in de loop van dit jaar wel een distributie punt worden. Wat kost het transport naar midden Drenthe? Ik heb een heftruck voor laden lossen.

Af en toe brengen/halen moet er ook in zitten, als er maar koffie met cake is, en wat te doen :mrgreen: Het brengen moet zich nog ontwikkelen.

@Ruud, als je gaat wachten op Den Haag, kun je nu beter stoppen. Anders moet je blijven werken tot je 257ste :lol:. Jij hebt ook gelezen dat ze massaal gaan inzetten op elektrisch, dat past hun (3x woordwaarde) beter.

Tim
    edited July 2009
    Tim: ik leg net de telefoon neer met Den Haag. Er komt een offici
  • pjotterpjotter Banned
    edited July 2009
    gaan jullie nog wat doen met Duitse PPO-ers??
    bv adventeren daar.??
    of is daar geen markt
    ( heb t al is eerder aangekaart) dacht ik.

oja: proviceat met de onderneming
  • NiekNiek Super Moderator
    edited July 2009
    @Tim,
    Steunpunten/tappunten altijd welkom. Heb er altijd van gedroomd landelijke tappunten te hebben. Dat zou meer mensen moeten overhalen om olie te gaan stoken.
    @Pjotter, nog niet aan gedacht. Ik ga eens op het duitse forum neuzen.
    Niek
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited July 2009
    Ha die Tim, de cake is niet vergeten zo te zien. Doet me goed dat onze gastvrijheid ook wordt gewardeerd. Zie eerst maar liefhebbers te vinden, het transport komen we wel uit.
    Of je moet het voor grootmoeders cake komen halen ;-p
    Momenteel een vreselijke zooi in de tent, we blijven aan het werk, en dat maakt meer zooi dan je lief is. Heb er al aan gedacht een opruim Truus in te huren.
    Tot later!
    De Driver
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    [QUOTE=Niek;49729]
    @Pjotter, nog niet aan gedacht. Ik ga eens op het duitse forum neuzen.
    Niek
    Daar zou je best eens een goede zet mee kunnen hebben, ik heb ooit voor iemand van FMSO.de eens een vooraadje bij de buurt super gehaald en doorverkocht.
    Goede tip van Pjotter !
  • RaafRaaf Modding Member
    edited July 2009
    Als er voldoende vraag is hier in de buurt dan mag je bij mij ook wel een ibc-tje neerzetten
  • Jor= PPO Burner
    edited July 2009
    Heren proficiat en succes met jullie nieuwe firma. Als de vraag in de betuwe te groot wordt dan kan je bij mij ook wel een ibc kwijt.
    edited July 2009
    Hey,

Mooie banner ook!

image

Tim
    edited July 2009
    Er staat inmiddels een ruime hoeveelheid bij Raaf, nog even en we gaan internationaal !!
    Niek
  • wodanwodan Super Moderator
    edited July 2009
    Had ik de plaats, je had er een pickup-punt bij, maar helaas, voorlopig niet...:(
    edited July 2009
    Toch leuk om te horen Wodan. Maar Zeeuws Vlanderen is al bijna Belgie toch.
    Niek
    edited July 2009
    Daar zitten toch die reserve Belgen? :D
  • wodanwodan Super Moderator
    edited July 2009
    [QUOTE=easy rider;49895]Daar zitten toch die reserve Belgen? :D
    Die reserve modellen vind je overal, ge moet alleen goed zoeken ;)
    edited July 2009
    Volgens mij zit in Sas een echte Belg hoor, heb daar een tijdje aan de koffie gezeten, maar lijkt me stug als dat een kaaskop is.
  • RaafRaaf Modding Member
    edited July 2009
    Even voor alle duidelijkheid, ik heb aardig wat GPO in stock.
    Dus als er interesse is, stuur mij een PBtje.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2009
    Interessant... Als mijn voorraad op is, ga ik eens bij Raaf tanken... Dan kan ik ineens de verbouwingen eens bekijken :)
    edited September 2009
    even kijken of dit plaatje wil plakken :-)
    image
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    is dr al in Duitsland animo??
    volgens mij moet dr zo een vrachtwagen vol heenkunnen.
    edited September 2009
    Geef maar een adresje Pjotter. Op het forum reageren ze niet
    Niek
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    ben niet bekend met t duitse forum.

maar dino en PPO is nog steeds VEEEL duurder dan hiero.
    APO dus ook vanzelfsprekend.

vreemd dat geen animo.

leeft t daar nog wel.
    zijn dr hier ook maar een handje vol dat APO rijdt.

sheck is statitisch heoveel leden daar actief zijn vergeleken met hiero.:idea:
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited September 2009
    2 jaar geleden reed ik een week op de motor door duitsland en werd soms gek van de frituurlucht daar op de snelweg ( vnl vrachtwagens)
    Onlangs weer een paar dagen Duitsland op de motor gedaan en geen enkele (!) keer "grill" geroken ......
    edited September 2009
    [QUOTE=Drivertje;51326]even kijken of dit plaatje wil plakken...

Ja, hij plakt. Mooi plaatje hoor, netjes, dekt de lading.
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    2 jaar gelee trokken de duitsers langs de grensstreek bij ons de schappen van aldi en lidln leeg.

das ook voorbij,en tanken nu de goedkopere dino bij ons.

2N: kzou is gaan adventeren daar.
    en verkooppunten aan de grens gaan regelen
    edited September 2009
    [QUOTE=easy rider;51347]Ja, hij plakt. Mooi plaatje hoor, netjes, dekt de lading.

Ja netjes he? werkje van mijn schoonzoon. Nu nog een web-site in het zelfde consept.
    Grtz
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    en ook erbij: wiehr filtern auch altpol uut de imbisch und pomfriet budde ,das umwelt freundlige kraftstof fur diesel pkw und lkw.
    ,und verkaufen das billich.a 70 europfenning/L
    edited September 2009
    Denk het niet Pjotter, duits is voor mij not done. Of Niek moet dat organisere.
    Als ik ze te woord ga staan denken ze vast dat ik ze patatwil verkopen, of mijn oude schoenen :-)
    edited September 2009
    En geef NU mijn fiets terug :evil:

Kzal op de meeting eens met Niek overleggen over d-punt midden Drenthe.

Tim
    edited September 2009
    Ach Drivert, Rudi karell kon toch ook goed uit de voeten? of wat dacht je van Jean-Marie Pfaff :D

of spreek je vanuit principe "kein alemannisch"

Nog even voor die gene die hun Duits nog even willen ophalen: Deutsch lehren mit J-M Pfaff
  • pjotterpjotter Banned
    edited September 2009
    daswar die tekkel.
    who ist er jets.?

auf friethoff:lol:
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2009
    [QUOTE=easy rider;51379].....of spreek je vanuit principe "kein alemannisch".....
    ER,

Alemannisch spreken ze niet vlak over de grens maar in de regio waar [EMAIL="woman@work"]woman@work[/EMAIL] 20 jaar gewoond heeft.

Isch kann dir beim Pöler-treffen vielleischd wass uf Alemannisch erklären.

Bis dann
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2009
    M@W, jouw vrouw is Duits???? En jij zit elke nacht midden in een duitse ****ofilm dus:)
    whahahaha

Jean-Marie is goud waard:)

gr Ton
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2009
    Tja, waar sommigen van dromen is voor anderen real life. :p

By the way 'kwist niet dat jij alles wat in de media komt zomaar gelooft.:D
    Een beetje anarchist is behoorlijk argwanend. ;)
    edited September 2009
    Ja ja, ik zie het al, het is echt niet aan mij besteed. Heeft overigens niets te maken met niet willen hoor. Heb wel eens op een boot gezeten naar Engeland, toen kon ik plots toch aardig Duits, maar ja aan dat gezelschap zaten de nodige rondingen, en we begrepen elkaar toch best wel goed eigenlijk.
    Maar olieboeren dat is toch een ander verhaal, laat ik die beurt dan toch maar over gaan hoor.
    Overigens het is eind September, en ja hoor de oliebollen kraam staat weer in de stad. Ik zal er morgen toch maar weer eeens heen gaan. Is de twee voorgaande jaren mislukt, maar de aanhouder wint heb ik gehoord. En lukt het dan toch weer niet heb ik toch al vast maar weer mijn eerste bolletje gehad niet :-)
    Later! de drivert
Sign In or Register to comment.