Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Veggie Power !!!

Caddy-Daddy PPO Burner
edited May 2012 in Overige discussie
Wat vinden jullie hiervan ?

Laat mij weten wat jullie mening is..

image

Comments

  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited August 2005
    Ha Caddy Daddy!

    Leuk hoor, en ik ben nog helemaal vacant voor een groen blaadje!
    :P

    Maar de hoofdmoot van mijn energie komt toch ergens anders vandaan, haha.

    :wink: , Cp
  • dimi PPO Newbie
    edited April 2012
    Iemand deze kit geprobeerd?Of iemand met verstand ervan een mening?
  • dimi PPO Newbie
    edited April 2012
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2012
    Ziet er goed uit, maar:
    1. ik zou gaan voor de grote warmtewisselaar, de kleintje zijn echt aan de krappe kant.
    2. Verder zou ik er een grof afwasbaar voorfilter bijkopen
    3. en als je toch bezig bent een andere filterkop voor goedkopere patronen plus een balgje.
    Niek
  • dimi PPO Newbie
    edited April 2012
    Bedankt voor de feedback!
  • NeoNeo PPO Addict
    edited April 2012
    Die tank van 22l is ook wat klein...
    Wel ideaal om als dieseltankje te gebruiken.

    WW is ook klein misschien handig voor auto's met laag verbruik en weinig ruimte onder de kap.

    Qua prijs zou ik 'n 2dehands setje zoeken op ebay.de
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2012
    WW ziet er uit als een Audi A8-WT (= oliekoeler)
    Deze is behoorlijk veel toegepast onder de duitse Pöler op fmpo.de

    Ik heb ze daar o.a ook gezien op ombouw foto's van MB C250 turbodiesel.
    Met 150pk's niet echt een klein motorblokje.

    Het gaat niet om de grootte van de WW maar om de efficientie.
    Voor de ombouw van de Silberpfeil ligt al een Elsbett-WW(tje) te wachten.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2012
    Ik heb dat audi-ding ook gebruikt bij de E250D van m'n vader, ook niet echt een klein blokje. Er zijn geen metingen op gedaan, maar het brandstoffilter wordt snel erg heet.
    Zelf heb de iets grotere elsbett wisselaar in de Xsara en ook die heeft de boel snel erg warm. Het moet dus niet groot zijn om goed te werken in tegenstelling tot wat anderen beweren.

    In beide auto's wordt trouwens geen KGR gebruikt.
  • dimi PPO Newbie
    edited April 2012
    Zou de basis kit, dus met de gewone WW, voldoende zijn voor mijn Volkswagen LT 28 uit '92, die heeft een 6 cilinder diesel motor van 2,4 liter (55 kW), een Volkswagen D24 DW meer bepaald.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2012
    Een LT kan op
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2012
    Gents,

    Let even op die kleine pruts kleppen, niet aan te raden. Hooguit 3mm.

    Wisselaar prima, maar koop goede kleppen ie dieselumbau of sirai's.

    Tim
  • dimi PPO Newbie
    edited April 2012
    [QUOTE=soapwater;64633]Een LT verbruikt waarschijnlijk wel wat...
    Ik kom aan 10 liter per 100 km.
  • dimi PPO Newbie
    edited May 2012
    [QUOTE=soapwater;64633]Een LT kan op
Sign In or Register to comment.