Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Nieuwe layout PPO.nu Heb ik wat gemist?

Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
edited April 2009 in Forum beheer
Door m'n nieuwe job en het exponentieel gedaalde aantal km met de Saxo ben ik even iets minder op het forum geweest.
En wat verraste mij vanavond toen ik op de hgomepage van PPO.nu kwam?
Een nieuwe groene lay-out.
Heb ik iets gemist of is dit een verassing voor de oplettende homepagebezoekers?
Meestal ga ik via de link in de e-mailnotificatie direct naar het forum maar vandaag kwam ik via de "hoofdingang".

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited February 2009
    [quote=Man@work;46509]......maar vandaag kwam ik via de "hoofdingang".

Ik kom meestal door de artiesten ingang :D

Ja het was mij ook opgevallen, Menno is flink aan het HTMLen geweest.
  • jgdenholjgdenhol PPO Master
    edited February 2009
    Hij heeft het drupal thema Greenandblack ingezet!
    Het zelfde thema gebruik ik hier op het werk voor het intranet.
    Het is wel een mooi thema en goed aanpasbaar ook.
    Goed bezig Menno!
  • mennomenno Webmaster
    edited February 2009
    Ben momenteel bezig de frontpage te verbeteren,
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009

Laat maar horen wat je graag op de frontpage wil zien

eeeeuuh...zonaanbiddende dames in een veld vol zonnebloemen :mozilla_tongue:
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009
    @ Menno: eventueel heb ik nog wel een leuke animated gif van een recyclingteken met draaiende tandwielen er in.

@ ericzwiep: Waarom dames op onze frontpage?
    We moeten juist lady-burners zien te lokken...
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009
    Voor Eric...:)
    image
  • mennomenno Webmaster
    edited February 2009
    hmmm, misschien moet ik zo vlak voor het weekend nog even de vraag wat verduidelijken ;)

Wat ik eigenlijk bedoelde: welke soort informatie zouden jullie graag op de voorpagina zien?

Meer nieuwsberichten, opiniestukken, etc. ?

Wanneer je je wensen aangeeft, help dan ook gelijk even mee denken waar we de informatie (legaal) vandaan zouden kunnen halen. Zijn er bijvoorbeeld vaste bezoekers van het forum die dagelijks de europese ontwikkelingen bijhouden op ppo gebied, dan zouden die een inlog kunnen krijgen voor de frontpage en die info delen.
    Ik wil de komende tijd werk maken van het verfraaien en bruikbaarder maken van de frontpage, ik ben niet voor niets minder gaan werken :-)
    edited February 2009
    Je zou wat links op de frontpage kunnen zetten naar belangrijke onderwerpen zodat men in 1 oogopslag kan zien wat er op het forum zelf te lezen is. Ik denk dan aan sticky's, filteren, problemen met pompen, div soorten olie, enz.

Of om de boel wat op te leuken, wat foto's van auto's met kleine details van de ombouw, dus plaatje auto (klein) met text er onder: 2 tank syteem, ombouw kosten, deze auto is geschikt om te rijden op.. bla, bla.

Zo maar even uit de heup geschoten.
  • mennomenno Webmaster
    edited February 2009
    Een vraag voor diegenen onder ons die goed de weg weten met Drupal: zou het mogelijk zijn om met de CCK een ombouwdatabase te bouwen voor PPO.nu?

Ik heb hier wat info liggen waar ik nog in ga duiken, maar als iemand zo uit het blote hoofd kan zeggen of dat wel of niet kan scheelt dat heel wat moeite :-)

OP die manier krijg je dan zoiets als easy hierboven noemt, maar dan niet met losse pagina's maar volledig vanuit de database draaiend.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009
    Lijkt me leuk wat ER voorstelt...
    Auto's van de forumleden (die dat willen), kleine foto met wat info... Hoeft niet veel te zijn. Maak een standaardformaat (afmeting foto, info die je wilt), dan kan menno die eenvoudig online zetten...
    edited February 2009
    Mijn reactie kwam vanuit mijn kennis van ASP waarbij ik dan ook veel met databases werk en zo.

Hoe dat met Drupal werk zou ik niet weten.
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009
    Menno:...”Zijn er bijvoorbeeld vaste bezoekers van het forum die dagelijks de Europese ontwikkelingen bijhouden op ppo gebied”...

Die zullen er vast wel zijn :)
  • mennomenno Webmaster
    edited February 2009
    Ik heb een drietal spelletjes toegevoegd voor degenen die zich vervelen :-)
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2009
    Hoi Menno,

Bij mij geeft hij een fout op de pagina.

Herman
    300SD
    edited February 2009
    4X Java Script error. gebruik: XP SP3, IE7
  • mennomenno Webmaster
    edited March 2009
    ik kijk er later deze week naar.
    edited April 2009
    Vanmorgen heb ik het schema in mijn Xantia topic geplaatst.

Als tijdstip wordt er ee uur of half acht vermeld; toen stond ik mij nog te scheren.

Kan het forum ook weer naar de in Nederland geldende actuele tijd?

Als ik op het forum uitlog staat de tijd goed en als ik op het forum ingelogd ben gaan er twee uur vanaf????
  • jgdenholjgdenhol PPO Master
    edited April 2009
    Misschien moet je dan zelf bij je profiel je tijdzone aanpassen?
    edited April 2009
    Thanks JG ;)

Tot mij grote schrik was ik nog ingedeeld bij de tijdzone van pislauw bierdrinkende en azijn over hun patat sprenkelende Britten.
Sign In or Register to comment.