Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

NIET VERGETEN: Onderzoek Hanze Hoogeschool

Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
edited April 2009 in PPO in het nieuws
Deze week ontving ik mijn reactieformulier voor het onderzoek van de Hanze Hoogeschool.

Deelname aan dit onderzoek leverde mij reeds "Tweehonderd euro subsidie" voor mijn ombouw op. :D

Even "meterstand aflezen", invullen en terugsturen. ;)

Dit is een oproep op persoonlijke titel aan alle deelnemers aan het onderzoek om de daad bij het woord te voegen.

(Als het je enkel om die €200 ging en de bij behorende tegenprestatie bewust niet levert mag je je wat mij betreft terugtrekken in het dichtsbijzijnde hoekje van het verst gelegen sterrernstelsel en je diep gaan :oops: gevolgd door een zacht :cry: )

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2009
    Mee eens, heb de gegevens gisteren al verstuurd.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2009
    Ik vergeet iedere keer me tellerstand op te schrijven.
    Maar de gegevens gaan zeker de deur uit

10-01-08: Verstuurd!
    edited April 2009
    Update:

Naar aanleiding van mijn verzoek aan de Hanze Hoogeschool heb ik nu een "deelnemerscertificaat" op naam mogen ontvangen voor deelname aan dit project.

Dit deelnemerscertificaat ga ik plastificeren en kan onderweg getoond worden aan die gene die geinteresserd zijn in dit gesubsidieerde project en derhalve het feit dat ik op Puur Plantaardige Olie rijdt.

Graag verneem ik van de andere leden of hij/zij ook zo een deelnemerscertificaat hebben mogen ontvangen van de Hanze Hoogeschool en wat zij er van vinden.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2009
    Ik hou de brievenbus in de gaten!

Aan de contact persoon van de Hanze Hoogeschool heb ik destijds ook al eens om een dergelijk document gevraagd. Ik ben benieuwd....
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2009
    ER,

Hij is hier ook ontvangen.

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2009
    Hier ook
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2009
    Hangt al aan de muur :)
    edited April 2009
    Geweldig heren.

@CaddyEd, lees deze zin nog eens een keer goed door :mozilla_wink:

"en kan onderweg getoond worden aan die gene die geinteresserd zijn in dit gesubsidieerde project en derhalve het feit dat ik op Puur Plantaardige Olie rijdt."

Snappie.
  • SinnefjildSinnefjild PPO Addict
    edited April 2009
    Ook ik heb een prachtig "Deelnemerscertificaat" ontvangen....
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2009
    Ik heb geen oproep ontvangen voor de update, misschien omdat de auto van mijn naam was in de tussentijd :(
Sign In or Register to comment.