Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

vaarwel oliebollen kraam

DyslectieDyslectie PPO Master
edited January 2009 in Olieen
vaarwel goede olie bollen tijd
tot volgend jaar:D

heb deze tijd 500L opgehaald
dat kan ik straks mooi filteren als het weer vloeibaar is:rolleyes:

net belde mijn zus ik kan daar ook nog even 250 L bij de bakker ophalen:cool::cool:

met zo`n voorraad heb ik weer genoeg tot de zomervakantie.

goed uit einde en een goed nieuw jaar

dyssie

Comments

• MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2008
    Top dat het zo leeft bij de familie. Mij lachten ze uit toen ik op olie reed.
  • carl PPO Addict
    edited January 2009
    ghoh ,mij in het begin ook.

veel mensen trouwens:mozilla_smile:
  • wodanwodan Super Moderator
    edited January 2009
    [QUOTE=Miglowie;44911]Top dat het zo leeft bij de familie. Mij lachten ze uit toen ik op olie reed.
    Met mij lachen ze altijd ;)
  • pjotterpjotter Banned
    edited January 2009
    na mn aankoop 2e golf variant van uit beide kanten van mn familie de vraag: deze toch niet weer op slaolie:confused:.

millieu voordeel lukt me niet om ze daarvan te overtuigen.
    ik zeg dan maar: kunnen jullie niet hoofdrekenen:koe:-jekoppen.

ze staan:koe: nl wel in de rij te wachten bij de pomp waar de brandstof een paar cent per liter geodkoper is.
    dat zeg ik hun dan (met klem) en stil wordt t:D
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2009
    Dat had ik toen ook met de Benz, pjotter: Maar nu heb je n knappe wagen, daar ga je toch geen slaolie in verstoken???? Waarom denk je dak m gekocht heb? :twisted:
  • ZX plantengieter PPO Burner
    edited January 2009
    [QUOTE=Dyslectie;44886]vaarwel goede olie bollen tijd
    tot volgend jaar

Ik kan geen oliebol meer zien! Afgelopen november en december wekelijks verschillende kramen afgeweest. Het schept wel een band (ook om je buik, maar goed). Echter het is nog niet over. Veel kramen moeten nog opruimen of hebben "thuis nog wat staan".
    Vandaag een paar bezocht en kwam uiteindelijk in een dorp van oliebollenkramen terecht. Zoiets nog nooit gezien.
    Veel kermis-exploitanten hebben zo'n kraam, echte seizoenwerkers. Met een paar honderd liter weer naar huis en de afspraak in de zak volgende week ruim 20 kannetjes van 25 liter op te halen. :p

Dan nog verschillende bakkers langs, nee voor mij nog even na-bollen- genieten en wachten op beter weer.:!:
Sign In or Register to comment.