Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

biodiesel als eindexamenopdracht

leon v PPO Newbie
edited November 2008 in Biodiesel
Beste forumleden,

Wij (met 3 man sterk) hebben als onderwerp voor onze eindexamenopdracht gekozen: het omesteren van PPO tot biodiesel.
Hiervoor zoeken we informatie over biodiesel, het omesteren en voeren zelf ook wat experimenten uit.
Nu hebben we op school al enkele proeven gedaan met het omesteren bij verschillende temperaturen, verschillende katalysators en als toevoeging ethanol/methanol.

Door te zoeken op internet vonden we dit maar al te handige forum!
Het lijkt ons erg leuk en leerzaam om een bezoek te brengen aan iemand die zelf particuliere biodiesel maakt. Onze begeleider vond het zelfs een super-idee!

Kortom: wij zouden erg graag uitgenodigd worden bij iemand die zelf biodiesel maakt!
Ook lopen wij warm voor het bekijken van een filterinstallatie, al past het idee van de biodiesel beter bij ons werkstuk.

Alvast bedankt!

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited November 2008
    Hi Leon, welkom op dit forum.

Ik loop ook altijd warm als ik naar mijn filterinstallatie sta te kijken image

Stuur maar es een PB dan geef ik je het adres, dan maken we een afspraak.
Sign In or Register to comment.