Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

OESO: biobrandstof duur en zinloos

groene i PPO Wannabe
edited November 2008 in PPO in het nieuws
Dit bericht zag ik al in juli, ik kan het niet vinden alhier dus bij deze.
Interessant is om (weer) te zien dat de kop de lading niet (helemaal) dekt. Biodiesel levert volgens de tekst wel degelijk behoorlijke CO2 reductie op en PPO is nog beter dus.....
Verder vind ik dat speculatie met voedsel en energie verboden zou moeten worden of in ieder geval gereguleerd moet worden.
En ik vraag me af wie de OESO betaalt voor hun onderzoeken.

OESO: biobrandstof duur en zinloos
Van onze verslaggever
gepubliceerd op 17 juli 2008 02:45, bijgewerkt op 22:42

Amsterdam - Biobrandstoffen zijn duur en zorgen er nauwelijks voor dat er minder broeikasgassen in de lucht komen. Overheden doen er beter aan energiebesparing te stimuleren dan te focussen op het gebruik van biobrandstoffen.

Deze kwalificatie, afkomstig van de OESO, betekent een nieuwe klap voor de toepassing van dit type brandstof. In een rapport dat woensdag verscheen, stelt de Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling dat overheden de ontwikkeling van biobrandstoffen van de tweede generatie w

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited November 2008
    [QUOTE=groene i;42570]..........Onlangs stelde de Wereldbank in een onderzoek dat ...........

De wereldbank is een onderdeel van de verenigde naties, "Amerika" dus. De president van de wereld bank is een "Amerikaan", wie is er de baas op de wereld, "Amerika". Wie heeft baat bij dit verhaal?

Verder hangt het stuk aan elkaar van allerlij aannames en is derhalve niet goed onderbouwd
Sign In or Register to comment.