Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ecoscore

matteus PPO Burner
edited November 2008 in Algemene Techniek
Wist niet goed waar het te plaatsen, denk dat het hier wel goed staat?

Op deze website: http://www.ecoscore.be kan je berekenen hoe 'milieuvriendelijk' je auto is.

Aangezien de meesten onder ons met een niet h

Comments

• matteus PPO Burner
    edited November 2008
    Niemand?
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2008
    Ik kom daar niet weg, m'n brik is te oud, wat een pech :) Nogmaals proberen had geen zin, veel van de gegevens staan er gewoon niet in.
  • knutselsmurfknutselsmurf PPO Burner
    edited November 2008
    Hoi matteus,
    volgens mij krijg je bij oudere auto's die gegevens alleen boven water op een vermogensbank en zijn alleen complete overzichten van nieuwe en of jonge auto's zo op te vragen of vermeld in technische gegevens van de auto. Alles is ook nog afhankenlijk van slijtage zoals bv bij roetmeting en slechte verstuivers of compressie. Fabrieksgegevens zijn leuk bij nieuwe auto's maar ik denk persoonlijk dat je er verder weinig aan hebt. Als ik soms autotesten zie zijn gegevens die ze opgeven volgens fabriek in de praktijk nog wel eens anders. Groeten,
  • matteus PPO Burner
    edited November 2008
    True true. Dat is wel zo.

Vind het wel spijtig dat onze oudere krellen er niet tussenstaan, en dat je dus niet kan zien hoe vervuilend ze wel echt zijn.

Maar ik wou vooral de invloed van de PPO weten, daarom dat ik dacht dat iemand van hier op't forum mss al zulke testen en vergelijkingswaarden had bekomen.
    Maar idd, het zal niet anders kunnen dan een auto op een testbank zetten.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2008
    Zelfs mijn Caddy, die van eind 2003 is, staat er niet bij.
Sign In or Register to comment.