Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

gezellig clubje?

penapena Livin' and Breathin' PPO
edited November 2008 in Forum beheer
PPO'ers,

Heb sinds een paar dagen weer een slecht gevoel over ons Forum :(.
Eerst valt Pjotter over Wessenduramax.
Dan valt CP over Biodys.

Terecht of onterecht het maakt de sfeer hier behoorlijk ZIEK.

En dan heb ik het nog niet eens over de posts die hierna gekomen zijn.
Het gaat niet eens over lange tenen maar meer over het licht in de ogen gunnen.

Ik ben van plan om me iets minder te laten zien tot dat het Forum iets uit geziekt is.

Sorry, maar moest het ff kwijt.

Herman
300SD

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited October 2008
    pena,

Cp heeft zojuist een mail van me gehad.

Om een lang verhaal kort te maken: sommige mensen kunnen blijkbaar niet omgaan met de vrijheid die ze op het forum krijgen. Deze personen zullen vanaf nu harder aangepakt worden. Jammer voor de rest, maar er wordt dus vanaf heden harder gemod.
  • pjotterpjotter Banned
    edited October 2008
    [quote=pena;41711]PPO'ers,
    Eerst valt Pjotter over Wessenduramax.
    Herman
    300SD.

http://www.ppo.nu/forum/f50/2008-chevrolet-silverado-6-6-duramax-2508/index2.html

mmm:roll:: Pena.
    heb m nog is nagelezen.
    en gezien de 1ste paar posten van Wessneduramax had ik zelfs zoveelgelijk dat moderator Wodan op 1 lijn zat met mij.
    WDMX kwam later met posten die intressanter voor ons waren.
    en ik dus mn aanklacht daarom heb ingetrokken.
    verder is in deze draad geen onvertogen woord geschreven.

dus snap jou ffn niet.

als we niet eens op een redelijke manier elkander hier is half weg mogen
    komen.
    begint t behoorlijk op t kleine huis op de prairie te lijken.grtn
  • hanzo PPO Burner
    edited October 2008
    Komt wel weer goed, als iedereen z'n frustraties heeft kunnen uiten. Of zou het door de crisis komen? Wie z'n eigen brandstof produceert zit er straks nog warmpjes bij als de economie instort...:D
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited October 2008
    [QUOTE=hanzo;41754]Komt wel weer goed, als iedereen z'n frustraties heeft kunnen uiten.

Er zijn er die gefrustreerd geboren zijn, die blijven altijd zeiken.

[QUOTE=hanzo;41754]Of zou het door de crisis komen? Wie z'n eigen brandstof produceert zit er straks nog warmpjes bij als de economie instort...:D

Als de economie onderuit gaat (en dat geloof ik niet) zal er ook minder vis gegeten worden en zal er dus minder APO zijn om op te rijden:D.
  • pjotterpjotter Banned
    edited October 2008
    [quote=easy rider;41762]Er zijn er die gefrustreerd geboren zijn,
    .

hier niet ER:althans niet onder de echte PPO-ers van t 1ste uur.
    die waren allang ivm tegenslagen en kinderziektes van de PPO instalitie op tilt gegaan en afgenokt.

wbt: zeikers: was dr 1tje, maar die is op een pubermethode reeds weggepest.

wbt:
    [quote=easy rider;41762]minder APO zijn.

dan is er ook minder woon/werk verkeer,dus zal er ook minder vraag zijn.
    minder vis eten is dan zeker, maar de werkloze en tophypothekers gaan dan meer over naar de vette hap ipv uit eten.
    dus t aanbod zal groter worden
  • DeBruin PPO Burner
    edited October 2008
    [QUOTE=pjotter;41720].

http://www.ppo.nu/forum/f50/2008-chevrolet-silverado-6-6-duramax-2508/index2.html

mmm:roll:: Pena.
    heb m nog is nagelezen.
    en gezien de 1ste paar posten van Wessneduramax had ik zelfs zoveelgelijk dat moderator Wodan op 1 lijn zat met mij.
    WDMX kwam later met posten die intressanter voor ons waren.
    en ik dus mn aanklacht daarom heb ingetrokken.
    verder is in deze draad geen onvertogen woord geschreven.

dus snap jou ffn niet.

als we niet eens op een redelijke manier elkander hier is half weg mogen
    komen.
    begint t behoorlijk op t kleine huis op de prairie te lijken.grtn

Even ter verduidelijking, want ik 'voel' als relatieve nieuwkomer ongeveer t zelfde als pena:

Ik kan mij een warmer, hartelijker welkom voorstellen

Dat je een 'aanklacht' intrekt, geeft aan dat je er in eerste instantie nogal 'negatief' tegenover stond; niet bepaald vriendelijk.

Gelukkig kom ik te weinig op dit forum om de Vendetta's mee te krijgen :) De enige naam die nog wel eens voorbij komt is CP, maar de discussies waar het uit de hand loopt krijg ik op de een of andere manier nooit mee! :) :)

ZIEK wordt ik er niet van trouwens; Je leert wel je mensen kennis uit te breiden :)
  • wodanwodan Super Moderator
    edited October 2008
    BTW: Dat op 1 lijn zitten is Pjotters interpretatie...
    Ik kon enkel beamen dat 'de wes' als een reclamejongen overkwam in zijn eerste posts... en er bij mij dus iets 'niet in de haak' leek.
    edited October 2008
    [QUOTE=DeBruin;41781]...........maar de discussies waar het uit de hand loopt krijg ik op de een of andere manier nooit mee!...........

Dat kan wel kloppen hoor, de moderators moeten steeds meer posts verwijderen vanwege ongepast taalgebruik en persoonlijke aanvallen.

Door het bannen van veelplegers wordt het vanzelf weer rustiger op het forum en kan een ieder zich weer concentreren op zaken die WEL belangrijk zijn n.l.: "Het rijden op plantaardige olie"
  • DeBruin PPO Burner
    edited October 2008
    [QUOTE=easy rider;41787] zaken die WEL belangrijk zijn n.l.: "Het rijden op plantaardige olie"

[ X ] ( Vink )
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Ha,

En nu die ppo prijs weer omlaag, er wordt veel te weinig omgebouwd. Wel zijn de flessenstokers gesaneerd, en dat staat netjes!

Tim
  • pjotterpjotter Banned
    edited October 2008
    mmm: dino vandaag 1.08 /L.

denk eerder dat als de daling doorzet er weer newbies terugvallen op hun ouwe vertrouwde dino.
    en ze gelukkig zijn dat ze van dat gehannes en geklieder met kanisters verlost zijn.
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    [QUOTE=pjotter;41792]mmm: dino vandaag 1.08 /L.

Hmm, 1,08 he. Ik rijd momenteel op PPO van 1,35 en heb bovendien nog 200l staan van die dure handel. lol

Maar back on topic: Ik dnek dat dit wel zeker een gezellig clubje is, alleen zijn er enkelen die de boel soms voor anderen verzieken, net zoals in de echte maatschappij. Neemt niet weg dat wij als moderatoren wel moeten ingrijpen dat het niet te ver uit de hand loopt.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited October 2008
    In Belgie neemt de regering de helft weg van de prijsdaling :(
    Dus van de daling zien we maar de helft, van de stijging de volle pot.
    Belgie ten top. :shock:
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    [quote=Tim;41790]Ha,

En nu die ppo prijs weer omlaag, er wordt veel te weinig omgebouwd. Wel zijn de flessenstokers gesaneerd, en dat staat netjes!

Tim

Op de meeting in Almen heeft Zwiep de flessenrijders definitief afgefakkeld 8)
    Het was ook een zootje om die dozen met lege olieflessen op de parkeertereinen van de supermarkten te zien.
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited October 2008
    ja ja de prijs van ruwe olie gaat ook niet omlaag;)
    en de vraag ook niet DUS:D

dyssie
  • DeBruin PPO Burner
    edited October 2008
    [QUOTE=Dyslectie;41817]ja ja de prijs van ruwe olie gaat ook niet omlaag;)
    en de vraag ook niet DUS:D

dyssie

nu.nl/economie | Olieprijs hard omlaag na voorraadcijfers VS

Prijs van ruwe olie gaat wel omlaag toch?

Crisis? Nou, merk er niets van!

Gegroet,
    al slinkt m'n voorraadje wel..
    edited October 2008
    ruwe gpo
    bedoel ik :cool:
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Dyssie,

Kun je zeggen, maar als de schone olie op mp 90ct kost en schone kzo nu alweer 0,95, zullen jullie ook om moeten gaan.

Tim
    edited October 2008
    De prijs van ruwe olie is naar beneden gegaan omdat de Amerikaanse economie in elkaar is gestort. Om de economie weer vlot te trekken heeft men besloten de prijs te laten zakken zodat mensen toch in staat zijn olie te kopen van het weinige geld wat er nog is en daar profiteren wij van mee. Van een tekort aan olie is nooit sprake geweest en dat zal voorlopig ook niet gebeuren omdat er gewoon vanwege de crisis minder olie verkocht word.

De prijzen van biodiesel zijn ook gezakt omdat bij het bereiden er van ook gebruik gemaakt wordt van olie en aardgas, diezelfde olie en aardgas die nu in prijs gedaald is.

De (verkoop) prijzen van plantaardige olieen zullen niet dalen omdat de Amerikaanse (en onze) economie daar niet van afhangkelijk is.
    edited October 2008
    mmmm het is altijd nog goedkoper toch?:D
    en wat ik altijd zeg de prijs wordt vooral bepaald door de vraag

dyssie
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Is dat net als die welbekende varkenscyclus? Prijs van varkens is hoog, veel varkensboeren, aanbod groot, prijs omlaag, minder varkensboeren, weinig aanbod, hoge prijs, etc.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    mannen het ging pena om de sfeer op het forum.
    ik sluit me daar bij aan en mis op dit moment ook even de uitdaging/diepgang op het forum maar ook in het PPO rijden :mozilla_tongue: De wagen loopt, de filterinstallatie draait en wie is er op dit moment nog aan't ombouwen?
    Misschien brengt de winter nog sterke vorst en laat't de boel weer opleven...en anders kijk ik uit naar de eerste PPO meeting in het voorjaar met PPO-ers van hier, warme zonnestralen, een goeie BBQ en een lekkere fik.
    Zwiep.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Dank Zwiep image,

@Menno,
    Zou jij een apart draadtje willen maken vanaf Tim's post (#11), dan blijven we hier 'on topic' :p.

Herman
    300SD
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Herman,

Volledige bijval voor je opmerkingen over de sfeer; we hoeven niet als een stel Teletubbies (hypocriet) lief voor elkaar te zijn, maar het kan netter en minder gefrustreerd.

Overal heb je wel mensen die niet helemaal met elkaar op
  • wessenduramaxwessenduramax PPO Burner
    edited November 2008
    hiep hiep hoera..:D
    ben blij dat ik nog besproken word. hihi
  • pjotterpjotter Banned
    edited November 2008
    wessenduramax

en nog een 1x
Sign In or Register to comment.