Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ga weg! Regel je contacten anders!

Chicken PowerChicken Power Banned
edited November 2008 in Forum beheer
Helaas gaan op deze site sommige dingen vet fout.

Regel daarom je contacten niet meer via het PB IM systeem van deze site.

De beheerder is dermate onbetrouwbaar dat je ingeval van een ban geen toegang meer hebt!

Hij veranderd daar niks aan!

Weest gewaarschuwd, regel het anders, en vertrouw niet op deze site!

Groet, Chicken Power

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited October 2008
    [quote=Chicken Power;41705]Helaas gaan op deze site sommige dingen vet fout.

Regel daarom je contacten niet meer via het PB IM systeem van deze site.

De beheerder is dermate onbetrouwbaar dat je ingeval van een ban geen toegang meer hebt!

Hij veranderd daar niks aan!

Weest gewaarschuwd, regel het anders, en vertrouw niet op deze site!

Groet, Chicken Power
    Betere oplossing: gedraag je een beetje normaal en zorg dat je geen ban krijgt...

Ik hoor trouwens graag van je wat er allemaal fout gaat, ben wel heel benieuwd!
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008

Wat betreft de leesbaarheid...

• OVERBODIG HOOFDLETTERGEBRUIK: niet doen dus, dit wordt ervaren als schreeuwen en dus asociaal.
    • ...
    Menno, geldt dat ook voor vette tekst :p ;)
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    En de footer :mrgreen:

Maar deze man moet af en toe schreeuwen, het kan thuis niet meer.....ssshhttt.

Tim
  • wodanwodan Super Moderator
    edited October 2008
    @CP: Als je een BAN krijgt, is het logisch dat deze voor alles wat betreft het forum geldt, de IM is daar een inherent deel van en daar kan je dus ook niet meer aan. Dit is eigen aan de forumsoftware, daar heeft geen mod noch beheerder enige controle over.
    Voor je dus menno de schuld geeft, had je via google dit even kunnen uitzoeken... en nogmaals, een ban krijg je niet zomaar...
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited October 2008
    Beste Wodan,

Ik was me , binnen of buiten kaders, van de prins geen 'kwaad' bewust.

Maar het is toch wel tamelijk dom als je een verwijzing naar je inbox krijgt, waar je vervolgens niet bij kunt.

Je moet toch met me eens zijn dat ik dat vooraf niet hoef uit te 'googlen' maar dat dat aan de beheerder is om daarvan kennis te geven, op een wijze die mij op korte termijn kan bereiken (I.Q. Zowel Niek als Menno, beschikken over mijn directe telefoonnummer, alswel emailadres; hebben beide nix mee gedaan:mozilla_oops:).

Dit maakt jouw constatering wellicht nog wat schokkender, maar wees gerust, ik ben dr niet mee begonnnen. Menno wordt een beetje terug gefloten door betalende adverterders, terwijl die geen moeite doet de gewone gebruiker van deze site een financiele bijdrage te doen afstaan, wat dus eigenlijk wel nodig is.

Krijg ik dus een zwak leuterverhaal over klachten, zonder namen, maar waarschijnlijk uit de commerciele hoek van ombouwers en filterverkopers:D

Dat zal me toch helemaal me reet roesten:D:D:D:D:D:D:D:D

Groet, Cp
  • wodanwodan Super Moderator
    edited November 2008
    @CP: Allemaal goed en wel, maar je luistert niet als men je rechtsreeks (via telefoon bv in het verleden) contacteerd.
    Als je me jouw telefoonnummer via PB geeft, wil ik je wel zelf ook eens bellen, maar een echt goed oog heb ik er niet op.
    Je luistert gewoon niet, het is jouw mening die je als waarheid ziet en de regels welke anderen op het forum gebruiken,
    daarvan vind jij blijkbaar dat ze voor jou niet echt gelden. Tja, dan wordt het moeilijk he.
    Als je zo voortdoet, zal je naast een tijdelijke ban, een permanente aan jouw broek krijgen en wat dan?

Neem de terechtwijzing ter harte, denk na voor als je iets post HOE dat de andere lezende partij dit zal vertaan en trek er je lering uit.

Wodan.

PS: Hoe Menno rekening zou houden met al dan niet betalende leden of adverteerders, is zijn zaak.
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2008
    Ik sluit me bij je aan Wodan, maar ik vraag me af of er echt iets zou kunnen veranderen aan CP na ruim een jaar gekissebis.
Sign In or Register to comment.