Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

stukje in de Helderse Courant

NiekNiek Super Moderator
edited October 2009 in PPO in het nieuws
De Helderse Courant had een stukje over greoen energie op Texel. Hier de PPO bijdrage. Geschreven door een volkomen blanco reporter. Met dank aan Nico.
imageimage

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2008
    Een erg mooi stukje!
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2008
    Goed verhaal, Niek image.

Herman
    300SD
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    mooi Niek!
    Je lijkt wel een oliebaron voor kansarmen of zoiets.:???:
    Nee, prima verhaal!

Gr
    Nero
  • RaafRaaf Modding Member
    edited October 2008
    [QUOTE=nero;40940]oliebaron voor kansarmen

Quote van de week :D
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2008
    Mooi stuk Niek. Lezen ze die krant ook op Texel?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited October 2008
    Krant wordt niet op Texel gelezen. Maar op dezelfde pagina stond ook een interview met de wethouder milieu: hij wil af van Poetin en zijn kornuiten !!
    Niek
  • hanzo PPO Burner
    edited October 2008
    Positief stukje, maar of een interview door een verslaggever "niet gehinderd door enige kennis van zaken" een juist beeld geeft is nog de vraag... Biologisch is de olie ook niet te noemen (tenzij afkomstig uit de biologische landbouw) maar wel min of meer ekologisch.

Nu begrijp ik dat je een gedoogstatus hebt op het eiland Niek, zou dat zo blijven als je ook op het vasteland activiteiten gaat ontplooien?
  • NiekNiek Super Moderator
    edited October 2008
    Hanzo,
    1. Je moet bij een journalist altijd maar zien wat ze opschrijven. Ik heb het woord biologisch niet in de mond gehad. Zolang de trend maar juist is, ben ik al blij.
    2. Ik heb geen gedoogstatus. Ik denk dat wij allemaal een gedoogstatus hebben. Als er bewust beleid tegen accijnsvrij rijden op PPO/GPO zou zijn was deze hele club al een keer opgebost. Ik probeer zo open mogelijk te zijn (pers, wethouder gemeente). Dat doe ik al twee jaar. Ik vind, dat we met een goede zaak bezig zijn. Ik ben ervan overtuigd, dat de overheid dit zou moeten stimuleren. Jammer dat ze dat nog niet/onvoldoende doen.
    Niek
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited October 2008
    Hulde aan Niek.

Douwe.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited October 2008
    [QUOTE=Niek;41011]Hanzo,
    1. Je moet bij een journalist altijd maar zien wat ze opschrijven. Ik heb het woord biologisch niet in de mond gehad. Zolang de trend maar juist is, ben ik al blij.
    2. Ik heb geen gedoogstatus. Ik denk dat wij allemaal een gedoogstatus hebben. Als er bewust beleid tegen accijnsvrij rijden op PPO/GPO zou zijn was deze hele club al een keer opgebost. Ik probeer zo open mogelijk te zijn (pers, wethouder gemeente). Dat doe ik al twee jaar. Ik vind, dat we met een goede zaak bezig zijn. Ik ben ervan overtuigd, dat de overheid dit zou moeten stimuleren. Jammer dat ze dat nog niet/onvoldoende doen.
    Niek
    Dat is de reden waarom je een voorinzage voor publicatie moet bedingen, anders geen interview...
  • RogerRoger PPO Addict
    edited October 2009
    Damn voortaan eerst naar de plaatsingsdatum kijken...

Maareh goed bezig Niek
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2009
    Het is jammer dat ze op Texel nooit eens serieus zijn wezen kijken. Ik heb ze daar (en overig Nederland) zojuist voorzien van de laatste onderzoeken die keihard bewijzen dat het wel degelijk een heel milieu vriendelijke brandstof is. Maar of ze het lezen is een tweede.
  • carl PPO Addict
    edited October 2009
    Gefeliciteerd Niek

Een prachtig artikel ;)

grtjs carl
Sign In or Register to comment.