Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)
leveranciers langs de grensstreek
Ik denk dat deze lijst zich ook goed leent voor het zoeken en weergeven van leveranciers dicht langs de grensstreek opdat we het daar zelf kunnen halen.
Met een van hun heb ik reeds gesproken en het is geen probleem om het in (meerdere) jerrycans van 10ltr. te halen.
De firma Rickermann in Herzlake (vlak achter Meppen ter hoogte van Emmen) Poststrasse 11 tel 0049 596293550 levert grotere hoeveelheden koud geperste koolzaadolie voor 0.65 eurocent excl 7% btw .
Dit is natuurlijk geen 0.59 eurocent maar je hebt niet meer het nadeel van de lege flesjes+ als je zakelijk rijdt je de btw terug krijgt (of niet berekend wordt).
Groeten Pieter
Comments
Krijg je ook een korting als je het zelf komt ophalen?
overigens de prijs die ik doorgaf was niet per liter maar per kilogram,
koolzaadolie wordt per kg. afgerekend i.v.m het soortelijk gewicht.
Dit even ter informatie.
Groeten Pieter
Dat zou voor mij interessant zijn, ik woon niet zover bij Nordhorn vandaan.
Geef eens wat tips als je kunt.
Groeten Pieter
Groeten Pieter
http://www.biotanke.de/html/nrw.html
Staan alle bekende plaatsen op in Duitsland.
Ben zelf wezen tanken in MoenchenGladbach.
Was ondanks (of dankzij) routeplanner moeilijk te vinden.
Het bleek in Reyth te zijn bij een grafsteenhouwer, direct na het kruispunt. Op zijn terrein staat een groene pomp met POEL erop. Mensen zijn erg vriendelijk en geven een kwitantie met handtekening en stempel erop af.
Geen gedoe met telefonische afspraak, pasjes o.d. Gewoon contant.
Wat ik gezien heb waren allerlei vaten van die grote vierkante met zo'n stalen kooi, maar ook gewone ronde vaten in de kleuren groen en blauw.
Het bedrijf waar ze stonden was Emsland Starke kan dat het bedrijf zijn die jij ook bedoeld???
Ik kon vanaf het hek niet zien wat er in zat, was ook niet leesbaar het leek wel op olie zover die grote vierkante enigzins lieten doorschijnen.
Ik denk alleen dat je daar geen olie kunt kopen, het is een gigantisch bedrijf die het dan voor eigen gebruik heeft staan lijkt mij.
Maar als het ook dat bedrijf is wat jij bedoeld dan neem ik wel even kontakt op daar wordt je altijd wijzer van.
Voor tip's hou ik me nog van harte aanbevolen (ook als jezelf gaat dealen :wink: )
groeten Pieter
Ik heb op google gezocht en gevonden: www.emsland-staerke.de
Het is een bio-chemisch bedrijf. Ze verwerken daar aardappels. Dus geen PPO.