Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Abonnementen PPO.nu

mennomenno Webmaster
edited September 2010 in Forum beheer
Sinds enige tijd is het mogelijk een abonnement te nemen op PPO.nu waarbij je extra mogelijkheden hebt, toegang tot het deel van de forums dat voor overige gebruikers afgeschermd is.
Daarnaast worden er niet langer advertenties getoond!

Er zijn om te beginnen 2 mogelijkheden, namelijk: 5 euro per jaar en 10 euro per jaar. Op dit moment is er nog geen onderscheid tussen de twee in mogelijkheden maar ik sta open voor suggesties!

Wie belangstelling heeft voor een abonnement kan dit zelf regelen via zijn/haar Gebruikersinstellingen scherm: bij Diversen -> Betaalde abonnementen. Betaling gaat dan via PayPal.

Daarnaast kun je ook een abo afsluiten middels een rechtstreekse bankbetaling (Belgische leden kunnen het beste even contact opnemen voor verdere gegevens. Maak dan €5,- (of €10,-) over op rek.nr. 78.48.18.770 ten name van M. Idsinga te Ede, onder vermelding van je forum naam. Ik maak dan zo spoedig mogelijk de instellingen in orde.
Ter info: de rekening loopt bij Triodos bank, zo snijdt het mes aan twee kanten :-)

Let op: zoals hierboven ook al gemeld is er momenteel nog geen onderscheid tussen de bedragen in de zin van wat je er voor terug krijgt, dus bedenk alvast wat je er voor terug zou willen zien als je €10,- /jaar wil bijdragen aan het forum. De €5,- per jaar is gebaseerd op de kosten voor het forum en de verwachte opbrengsten van de Google ads en een gecalculeerde gok hoeveel (fanatieke) forumleden willen bijdragen.

Groeten,
Menno

Comments

• suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Heel goed Menno, ik meld me spoedig aan voor een van de 2:)

gr Ton
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Ik krijg nog geen bevestiging? Had Paypal creditcard gekozen, maar toen hij vroeg om voor future payments mijn gegevens te bewaren ben ik gestopt. Ik wil geen future payments en vind het niet erg om 1x per jaar mijn gegevens in te voeren. Kan ik niet gewoon 10€ naar jou overmaken, menno?
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Hoi Menno,

Zijn er geen kosten aan verbonden om Paypal te ontvangen?
    Zou toch zonde zijn.

Een giro (of bank) heeft toch iedereen.

Herman
    300SD
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Ik kan geen paypal gebruiken, heb het in het verleden geprobeerd, maar om
  • jgdenholjgdenhol PPO Master
    edited August 2008
    [QUOTE=menno;39860]
    (...)Betaling gaat dan via PayPal, wie daar niet mee overweg kan dient even contact met mij op te nemen via pm.

Groeten,
    \Menno/

Menno pm-en dus...
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited August 2008
    Ik had mijn bijdrage in Mellisant al meer dan afgestort.

Nu alle andere helden dan nog; Ik wacht op jullie bevestiging!

:D Groet, Cp
  • loekieloekie PPO Burner
    edited August 2008
    Ik durf bijna niet,..maar..wie wordt hier wijzer van?
    Een of andere amerikaan die de format van deze fora bezit?
    En,..wat willen wij achter deurtjes stoppen wat niemand anders mag 'zien'?
    Als het echt een toegevoegde waarde heeft, wil ik wel,..maar gaat toch ook prima zo?
    Please advise...:p
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Hey,

Het gaat niet alleen om de software, ook de kosten van hosting, domein, dataverkeer. Kost ook allemaal geld.

Tim
  • pjotterpjotter Banned
    edited August 2008
    heb in mn vorig lidmaatschap periode al is menigmaal aangekaart om een soort vergoeding te storten.

is toen weinig mee gedaan.

PB me maar een banknr, en ik stort een bijdrage.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    En wat met mogelijke ban enz? Kan je zomaar mensen uitsluiten die betaald hebben om ergens aan deel te nemen? (niet dat ik plan er last van te hebben...)
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2008
    [quote=soapwater;39926]En wat met mogelijke ban enz? Kan je zomaar mensen uitsluiten die betaald hebben om ergens aan deel te nemen? (niet dat ik plan er last van te hebben...)
    Een ban zul je niet 'zomaar' krijgen, daar is echt wel wat voor nodig.
    Het hebben van een abo is natuurlijk geen vrijbrief om je nergens meer wat van aan te trekken, dus wanneer iemand, abo of geen abo, over de schreef gaat zal dat gevolgen hebben.

[quote=loekie;39898]Ik durf bijna niet,..maar..wie wordt hier wijzer van?
    Een of andere amerikaan die de format van deze fora bezit?
    En,..wat willen wij achter deurtjes stoppen wat niemand anders mag 'zien'?
    Als het echt een toegevoegde waarde heeft, wil ik wel,..maar gaat toch ook prima zo?
    Please advise...:p
    Loekie,

opbrengsten worden gebruikt voor het bekostigen van hosting en forum software. De opbrengsten van de (Google) advertenties ook, dus je hebt de keuze of je die wel of niet wil zien. Mensen met een abo zien dus geen ads, hebben wat meer mogelijkheden op het forum en een warm gevoel dat ze helpen de boel in de lucht te houden. Een abo is niet verplicht en je kunt prima zonder leven, maar dan zie je dus wel advertenties.

Wat betreft het afgesloten forum deel: er is eerder dit jaar vraag geweest naar een afgesloten deel en ik vind het een goede manier om een stukje meerwaarde te creeeren op het forum voor betalende leden. Geen geheimzinnigheid dus maar een extraatje.

Wat betreft de keuze voor PayPal: dit kan geheel geautomatiseerd worden. Er zitten iets kosten aan, maar er hoeven geen handmatige handelingen plaats waarbij er dingen mis kunnen gaan of vergeten kunnen worden. Daarnaast kan het jaarlijks automatisch vernieuwen.

Ik merk overigens dat jullie liever gewoon per bank overmaken, ik zal de gegevens in de openingpost zetten als ik vanavond thuis ben (weet dat rek.nr. niet uit het hoofd)
    grtz,
    Menno
  • terpterp PPO Burner
    edited September 2008
    Maar wat krijg je er dan precies voor terug? Een stikum plekje waar we geheime dingen op zetten en geen ads....?

hmmm, Terp
  • terpterp PPO Burner
    edited September 2008
    Blijf nog steeds een "PPO Wannabe" al heb ik er al z'n 60.000km 100% WVO op zitten ;-)
    Niet echt een wannabe maar een hardcore lijkt me...

gr,
    Terp
    edited September 2008
    Hoi Terp,

Ik weet het, het is niet eerlijk :arrow:,
    maar als je meer 'post', vooral foto's, dan zal je snel 'addict' worden.

Wat te denken van je nieuwe ombouw :?:.

Herman
    300SD
  • terpterp PPO Burner
    edited September 2008
    [QUOTE=pena;40062]Wat te denken van je nieuwe ombouw?

Zit in het vat!

gr,
    Terp
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2008
    Start post is aangepast, bankreknr. staat nu vermeld. Geef me wel even de tijd om de boel in te stellen na overboeking, in tegenstelling tot de PayPal methode gaat alles handmatig ... :) Geef daarom even per PM door wanneer je wat overgemaakt hebt, dan hoef je niet te wachten tot ik de betaling binnen zie komen.
    edited September 2010
    Hoi Menno,

Geld is weer overgeboekt.

Herman
    300SD
    250D
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2010
    [QUOTE=pena;57842]Hoi Menno,

Geld is weer overgeboekt.

Herman
    300SD
    250D

Bedankt!

De instellingen zijn ook weer aangepast.

Groeten,
    Menno
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Oeps..was gelooof ik voor mij ook wel wat geleden, ik heb er nu een abbo op gemaakt.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2010
    Wil ook wel steentje bijdragen...kan ik nie cash afrekenen aan iemand die op de meeting komt ofzo?

Greetz!
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited September 2010
    Jep daar voel ik ook wel voor als het kan op de meeting
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2010
    [QUOTE=fury;57850]Wil ook wel steentje bijdragen...kan ik nie cash afrekenen aan iemand die op de meeting komt ofzo?

Greetz!

[QUOTE=Aurelius;57869]Jep daar voel ik ook wel voor als het kan op de meeting

ben op de meeting, dus dat kan :-)
    edited September 2010
    Mooi!...wil je me aub ff helpen herinneren?...dat het nie is...ships menno is al weg..en heb nog nie betaald!:mozilla_oops::mozilla_oops:

Thnx:D
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2010
    [QUOTE=fury;57905]Mooi!...wil je me aub ff helpen herinneren?...dat het nie is...ships menno is al weg..en heb nog nie betaald!:mozilla_oops::mozilla_oops:

Thnx:D
    bijdragen worden gewaardeerd, maar 't is geen moeten he!?
    :)
    edited September 2010
    Weet ik wel.. maar als iedereen zn steentje bijdraagt kunnen we het leuk houden voor iedereen. Tgaat tenslotte toch maar om minimale bedragen die nog vrijwillig zijn ook...kwou dak dat vd belastingdienst ook kon zeggen;)

Heb toch al veel gehad aan het forum!!!:D

greetz!
Sign In or Register to comment.