Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Persoonlijke aanvallen

RaafRaaf Modding Member
edited August 2008 in Forum beheer
Vetes, als je dat lekker vind prima, maar doe dat per mail aan elkaar.

Ik heb weinig trek om als een schoolmeester de "toetsenvruchten" van sommige forum leden te moeten corrigeren omdat er te veel op de man gespeeld word.

De volgende keer verdwijnen de volledige posts gewoon.

Comments

• suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    En als het aan mij ligt, een gratis Ban erbij!

gr Ton
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited August 2008
    Ik kreeg vroeger van mijn vader wel es klap voor mijn harses als ik weer es voor de zoveelste keer een voetbal door een ruit heen had geschoten :D

Misschien heeft niet iedereen zo een vader gehad als ik en hebben ze die nu alsnog even nodig om tot bezinning te komen.

Ik begrijp dat modereren soms een frustrerende en vermoeiende hobby kan zijn dus laten we met zijn alle de focus niet verliezen "het rijden op plantaardige olie" is en zal wat mij betreft de hoogste prioriteit moeten blijven houden.

Groeten,

Easy rider.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Ha,

Idd, mijn ouwe heer zei altijd: Denk toch eerst eens een keer na, voordat je wat doet. Nu wordt hij oud, en is het meestal andersom......;)

Maar goed, ik heb geen vetes........

Tim
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    [QUOTE=Tim;39793]Maar goed, ik heb geen vetes........

Wie kan er ook nou boos worden op zo'n schattig friesch manneke?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    :twisted:
  • loekieloekie PPO Burner
    edited August 2008
    Persoonlijk ben ik niet vies van een beetje stevige discussie,..hoewel ik hard op de man ook niet echt leuk vind.
    Maarja,..soms zijn er natuurlijk wel eens momenten, dat je niet denkt, maar doet...zeker als iemand 'hardleers' is...
    Sorry....
    Nu moet ik wel opmerken dat dit forum uit ander hout gesneden is, en meestal bedoelt is ter uitwisseling van info, en niet van een mening.
    Dus dat helpt..:D....soms..
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited August 2008
    Dus we zijn nu eindelijk van zielige beestjes verhalen en chemische- en natuurkundige onzin verlost?

Haleluja!

Wat een rust:D

Groet, Cp
  • RaafRaaf Modding Member
    edited August 2008
    Nee, zielige beestjes verhalen mogen in de koffiehoek en natuurkundige onzin mag worden uitgekraamd door iedereen die er geen verstand van heeft.
    De manier waarop je reageert op beestjes en onzin schei/natuurkunde moet diplomatiek.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    @CP, en als dat niet lukt, wordt het mischien eens tijd voor een cursus IPF(inzicht persoonlijk functioneren). Je overschrijdt namelijk continue de grenzen van wat onder normale omgangsvormen wordt verstaan.
    Als ik posts tegenkom die me niet aanstaan reageer ik gewoon niet, en weet je waarom niet?
    De mensen die in zo'n topic bezig zijn vinden die onderwerpen wel belangrijk of het houdt hun bezig, en wie ben ik dan om dat de grond in te boren.
    Ik kan me trouwens nog tijden herrineren waarin je wel constructieve en opbouwende alsook zeer informativieve topics/reacties gegeven/geopend hebt.

Verder wens ik je natuurkijk wel sterkte met de lichamelijke ongemakken die je hebt.

I rest my case.

gr Ton
Sign In or Register to comment.