Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Gezocht in zeeuws-vlaanderen..

loekieloekie PPO Burner
edited August 2008 in Olieen
Ben bijna door mijn eerste vaatjes gpo van Mr.D en Mr.S heen.
Dit betekend dus dat ik op zoek moet/ben naar liefst GPO in de regio van zeeuws vlaanderen. Ik weet dat Fury en Raaf ook in de buurt wonen, dus mochten zij tips of zelfs gpo ter overname hebben ..graag.
Ook regio Antwerpen/Gent en Brugge zijn geen probleem..Nero?Wodan?
Ben net mijn restje zbo uit de frituurpan aan het filteren,..zijn weer 30km;) Heb in totaal ongv 50liter p/m nodig. dit aangezien ik toch nog met dino mix..:oops:

Hoop op tips, aanbiedingen..samenwerking...

Grz Loek

Comments

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Hmm... ben zelf nog druk aant zoeken naar goeie leveranciers... hebben er wel wat gevonden , maar die zijn tot nu toe nog maar 1 malig...nog geen band ofzo... dr wordt me van alles beloofd maar zie er nog niet zoveel van. Moet vaak al afstanden van ca 100 a 150km rijden om er aan te geraken. Hier in de buurt echt nog nix fatsoenlijks tegen gekomen.

Ik hoop dat ik er op den duur zodanig veel ga tegenkomen dat we ook daadwerkelijk over houden. Raaf heeft echter ook nog geen leveranciers...dus ZVL is echt schaars voor goeie APO te vinden... heb al flink wa adressen bezocht...zelfs geen enkele frituur kunnen vinden op olie..allemaal met vet. Balen!!!

Maar ik zoek zeker verder...probeer gewoon zoveel mogelijk adressen te vinden..en als ik eenmaal over ga houden hoor je het zeker..dan kan ik mss wel raaf en jou gaan voorzien...maar das nog toekomst droom..de filter installatie is in de bouw en heb inmiddels al wat APO staan...echter nog maar genoeg voor een ruime maand (ik en mn kameraad doen het samen..en hij rijdt echt veel km's)

we zoeken verder:)

wie weet binnenkort wel dus..je zoekt gefilterde olie toch?

greetz, Hans
  • loekieloekie PPO Burner
    edited August 2008
    hi Hans,..

Ach maakt eigenlijk niet uit. zelf filteren is mss ook wel 'leuk'
    Heb ook al aan onze loepia bakkers gevraagd. Maar laten door berijf ophalen voor 25ctp/l. Zijn echter (nog) niet te bewegen aan mij te verkopen. (heb 0,30ct geboden..)
    Misschien moeten we de handen eens ineen slaan en in pak met donkere zonnebrillen en triade-plak-tattoos eens serieuzer onderhandelen:p
    Maar goed. Ik hoor het wel, anders wordt het ppo van trade tech..ofzo..
    en in het ergste geval.......:!:
    grz Loek
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited August 2008
    Jaja, t wordt daar al helemaal GPO- vrijstaat!

Groet, Cp
  • wodanwodan Super Moderator
    edited August 2008
    Ik had je graag geholpen Loekie maar ik kan niet.
    Alle vragen overstijgen het aangebodene.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    op den duur zelf ZBO gaan importeren of kweken/maken..die verkopen aan horeca met voorwaarde dat we de oude terug krijgen....dan maak je 2* gebruik ervan:) ..winst op olie en je krijgt zeker alle ZBO van hun.. mjah das meer een mooie droom denk ik
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    [quote=fury;38785]op den duur zelf ZBO gaan importeren of kweken/maken..die verkopen aan horeca met voorwaarde dat we de oude terug krijgen....dan maak je 2* gebruik ervan:) ..winst op olie en je krijgt zeker alle ZBO van hun.. mjah das meer een mooie droom denk ik

Daar zat ik precies aan te denken met de koolzaadolie-actie :) Bedrijf beginnen dat ZBO of KZO verhandelt tegen een lage prijs, aangezien de olie terugkomt en die als GPO verkocht wordt. Daarmee zijn de bedrijven eerder geneigd de olie te verversen wat de GPO-kwaliteit ten goede komt.
Sign In or Register to comment.