Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Nieuwe categorie

mennomenno Webmaster
edited September 2008 in Forum beheer
Ik heb een nieuwe categorie aangemaakt, namelijk 'Overige duurzame ontwikkelingen', met een onderverdeling in Zon, Wind, Water en Besparing.

De reden hiervoor is dat het gebruik van (transport-)brandstoffen, in welke vorm dan ook, onderdeel is van een grotere discussie over energieverbruik en de impact van ons doen en laten in het algemeen.

Omdat voor mijn gevoel PPO.nu niet compleet is zonder ook die discussie te voeren, heb ik deze nieuwe categorie aangemaakt.

Wie het gevoel heeft dat er buiten zon, wind, water en besparing nog een sectie moet komen mag dat laten weten ;)

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Prima deze categorie, alhoewel hij natuurlijk niet de boventoon moet gaan voeren.

Overigens heeft kockie ook een forum opgezet over dit soort zaken, misschien wel bekend?

Ecologieforum • Forumoverzicht

Ik weet niet of je die link openbaar wilt hebben in die categorie op dit forum. Plaats hem maar als je het nuttig vindt.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2008
    Menno, naast zon, wind en water is er nog ander materiaal om warmte, gas en olie van te maken: biomassa. bijv. brandhout, turf, houtchips, etc. Ben een beetje thuis in die wereld, vandaar.

Niek
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    [QUOTE=menno;38634]Omdat voor mijn gevoel PPO.nu niet compleet is zonder ook die discussie te voeren

Ik vind het initiatief super, maar vind een verwijzing naar Kockies forum een beter idee. Misschien wil hij wel met je delen in beheer e/o discussie.

PPO rijden heeft in mijn ogen weinig te maken met de nieuwe onderwerpen.

My 2 cents,
    Tim
  • Chicken PowerChicken Power Banned
    edited August 2008
    [QUOTE=Tim;38656]Ik vind het initiatief super, maar vind een verwijzing naar Kockies forum een beter idee. Misschien wil hij wel met je delen in beheer e/o discussie.

PPO rijden heeft in mijn ogen weinig te maken met de nieuwe onderwerpen.

My 2 cents,
    Tim

Eens, jammer dat onze veearts hier zo weinig leven doet langskomen.

Maar hij heeft een verdraaid fraaie kachel gebouwd, met Peter Berg.

Ook het verhaal vrouw en kindje en zo...

Groet, Cp
  • KockieKockie PPO Burner
    edited August 2008
    Hohoho, ik kom hier bijna iedere dag even kijken, kom er alleen nooit toe om een reply te doen.

Ben trouwens nu een echte "dierenarts"... Maar what's in a name, net weer een schaap behandeld... Maar over samenwerking valt altijd te praten.
    `
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2008
    [QUOTE=Tim;38656]Ik vind het initiatief super, maar vind een verwijzing naar Kockies forum een beter idee.[QUOTE=Kockie;38709]Maar over samenwerking valt altijd te praten.Nog wat besproken?

Tim
Sign In or Register to comment.