Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Onze zonnestroom installatie

mennomenno Webmaster
edited September 2008 in Zon
hier komt een tekst van Menno

Comments

• hendrik PPO Newbie
    edited September 2008
    Beste Menno,

Het is geen PPO gebeuren meer maar als er belangstelling is voor ervaringen met WTW ventilatielucht of warmtepompen kan ik wel wat aanleveren. Een warmtepomp (2e handsje) in combinatie met vloerverwarming (goed geisoleerd uiteraard) blijkt een perfecte energie bespaarder.
  • mennomenno Webmaster
    edited September 2008
    [quote=hendrik;40249]Beste Menno,

Het is geen PPO gebeuren meer maar als er belangstelling is voor ervaringen met WTW ventilatielucht of warmtepompen kan ik wel wat aanleveren. Een warmtepomp (2e handsje) in combinatie met vloerverwarming (goed geisoleerd uiteraard) blijkt een perfecte energie bespaarder.

Hendrik,

lijk me bijzonder leerzaam, ben zelf ook al eens aan het rondvragen geweest naar een dergelijke installatie. Zou je die ervaringen onder het kopje Besparing willen plaatsen? Dan houden we deze regionen voor de zonne-energie.

Thanks!
    Menno
Sign In or Register to comment.