Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Duitse PPO forums

terpterp PPO Burner
edited August 2008 in Olieen
Weet iemand van een Duits forum zoals deze? Ik woon vlak bij DLD, misschien kan ik of anderen op dit forum net over de grens terecht voor WVO. Mijn Duits is erg slecht dus uit google kan ik niet veel halen op dit punt.

gr,
Terp

Comments

• neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    smul had je toch een PB gestuurd?
    Of is ie te duur?
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    Dat was al even geleden, heb het toen via Niek weten op te lossen, heb 'm opnieuw een PB gestuurd maar hij heeft nog niet gereageerd. (vakantie?)

...en Rotterdam is nou niet echt naast de deur voor mij, maar goed als het moet...

gr,
    Terp
  • wodanwodan Super Moderator
    edited August 2008
    Ja terp, wij als 'grootverbruikers' moeten echt creatief zijn om genoeg brandstof te hebben h
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    Zo is dat! en ik rijd nog 4 a 5000km in de maand ook! 100% WVO. Dus 350 liter in de 2 weken heb ik wel nodig. help help help en als ik op diesel moet gaan rijden, loop ik leeg finacieel...

gr,
    Terp
    edited August 2008
    Mischien eens denken aan een zuinigere auto voor de lange afstanden?

Jij zit aan 14L/100km, ik zit tussen de 16 en 20L/100 km. Logisch dat ik dus niet teveel rij met de pickup...
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    [QUOTE=terp;38348]als ik op diesel moet gaan rijden, loop ik leeg finacieel..Terp,

Dus eigenlijk had je moeten denken: Als ik deze auto koop, loop ik op diesel leeg financieel....

Gewoon een belastingvrije Golf 1.6D erbij, lopen 1:20

TIm
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    Nou dat valt nog te bezien. Ik betaal 50euro wegen belasting per maand en 350euro verzekering per jaar allrisk! (camper kenteken) En daarbij heb ik de ruimte nog voor mijn DJ optredens (apparatuur). Dus ik kom al gauw terecht bij een bus. Ik heb nu nog veel ruimte over naast mijn 300liter WVO tank. De techniek is simpel dus goed zelf te onderhouden (scheelt ook veel geld). Nog maar niet te spreken van het comfort (automaat, cruise control, leer) en dat voor een aanschaf prijs van onder de 10mil.

gr,
    Terp
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    [QUOTE=Tim;38351]Gewoon een belastingvrije Golf 1.6D erbij, lopen 1:20TIm

...dat zou natuurlijk kunnen ;-)

gr,
    Terp
    edited August 2008
    Als je het volume nodig hebt, ja, dan is het een goede keuze...

In mijn geval van de Pickup wou ik een zeer sterke wagen, automaat, diesel met voorkamer en Chevy. Tja, dan bleef er maar 1 model over ;)
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2008
    Smul is een weekendje weg, maar zojuist een pb gestuurd dat wanneer we wat voor je hebben we het laten weten.
  • Nyulli PPO Burner
    edited August 2008
    [quote=terp;38343]Weet iemand van een Duits forum zoals deze? Ik woon vlak bij DLD, misschien kan ik of anderen op dit forum net over de grens terecht voor WVO. Mijn Duits is erg slecht dus uit google kan ik niet veel halen op dit punt.

Hoi!

Kjk eens op Forum - Pflanzenl statt Diesel
    Dat is vrij interessant. Gezien mijn Duits vrij goed is :D:D moet je mij even laten weten als je iets vertaalt wil hebben...

Frank:roll:
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    Thx!

gr,
    Terp

Mijn Duits is net zo goed als mijn Angolees ;-)
Sign In or Register to comment.