Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)
Ik ben me werkelijk aan het rot zoeken naar een plastic koppelstuk voor waterslang 15 of16 mm. Probleem is dat ik echt Y-stukken (geen T-stuk) wil en weet dat die bestaan maar niemand heeft ze totnutoe.
Weet iemand waar ik deze zou kunnen kopen ?
Martijn, Arnhem
Comments
Precies wat ik zoek inderdaad maar om nou 2 (desnoods 4) van die koppelingetjes te laten versturen tegen toch vrij hoge kosten...?
Weet iemand nog iets dichterbij ?
Martijn, Arnhem
Groeten,
Easy rider.
Wildkamp
Zit in heel NL.
Tim
Wildkamp of een goede camper/caravan shop.
Niek
als ik het morgen niet vergeet zal ik eens in de doos spieken of zoiets erbij staat.
Greetz, Hans
Bedankt mensen,
Martijn, Arnhem
gewoon bij Brezan hier in terneuzen. indien intresse kan ik de artikel nr's altijd voor je opzoeken. als ze die daar bij de lokale brezan niet hebben kunnen ze die aan de hand daarvan altijd bestellen..of intern vanaf terneuzen laten komen.
greetz, Hans
greetz, Hans
Dan heb je een vraag gesteld en vervolgens de antwoorden niet gelezen. Wildkamp zit op 14km van Arnhem en heeft ze gewoon in PA 19mm. Stond zelfs op internet......
Normaplast® polyamide Y-stuk, 3x slangtule, 19 mm - Wildkamp
Tim