Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

tip tankstation route soleil

ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
edited July 2008 in Olieen
Hi,
eric trekt ff naar zuid frankrijk via route du soleil, wie heeft er nog een tip voor me voor een tankstation of cooperatie om te tanken op deze route of rondom Nyons?
merci.

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Even aanhaken...Ingmar Ook , en die rijden globaal via de poot van Metz naar de bovenkant van de Provence (Sitsteron), de terugweg zal plaatsvinden via de Dordogne in de buurt van Chateauroux.

Groet,
    Ingmar
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Ik heb goede contacten met de forumbeheerder van oliomobile.org. Hij verkoopt ook zelfgeperste olie. Hij woont in de buurt van Nogent sur Seine, halverwege Zuid Frankrijk. Het ligt wel ruim 50 km van de autoroute du soleil af. Bij interesse kan ik het via pb wel meer informatie geven.
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    euhm ericje is nu een echte hollander, wel geen sleurhut maar wel zo'n mooi groot rond vat achter in de auto gelegd. actieradius nu 2600km, moet ik een eind mee komen :-) eerste 1.000 zitten er op.
    edited July 2008
    Hmmm 2600 Km ja daar moet ik met de sleurhut wel zo'n 325 liter voor meenemen, met 3 kinderen en de kampeerspullen is zo'n 100 liter wel het max...dus in Frankrijk moet ik toch wat bronnen aanboren. In het slechtste geval zullen we dus wel weer bij de Lidl of SuperU moeten gaan fourageren...maar ja die flessen he....
    Wat doet de Gazole op dit moment in Frankrijk Eric ?

Groet,
    Ingmar
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Ik vertrek binnenkort ook naar Frankrijk. Bestemming tot nu toe onbekend, beetje rondtrekken dus, da's meestal het leukst. Ik kan dus ook wel wat PPO gebruiken want meezeulen is toch zo omslachtig. Maar ik begrijp dat het in Frankrijk niet zo voor de hand liggend is om PPO te tanken?
    edited July 2008
    ben maar o bliksembezoek in frankrijk, niet echt vakantie te noemen. euhm gazole, 1,43-1,52 koolzaad 1,19.
    Ingmar, en je zit daar zeker in de bergen als ik dat zo op de kaart bekijk. niet ver van mij in kilometers maar wel in tijd!

verder als je die kaart bekijkt van oliomobile.org heb je misschien geluk Douwe heeft daar meer ervaring mee volgens mij.
    edited July 2008
    Eric,

Zit nog even te twijfelen of ik de col de la croix haut zal nemen of de route Napoleon, de laatste is mooier maar met 12-14 % wel wat meer een uitdaging met mijn combinatie...72 Pk en 3200 Kg.

Groet,
    Ingmar

PS. Heb inmiddels een mailtje verzonden naar oliomobile.org, zie wel wat er van komt.
    edited July 2008
    ik had als sport me voorgenomen zo min mogelijk de tolwegen te gebruiken....pffff not much fun I have to say. als je metz, lyon, dijon, valence via de D/N wegen doet.
    edited July 2008
    Tja...da's een sport, maar onze kinderen zijn niet zo sportief in dat opzicht. Je komt op die manier toch nog eens wat tegen.

Groet,
    Ingmar
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    [QUOTE=ingmar;37848]
    PS. Heb inmiddels een mailtje verzonden naar oliomobile.org, zie wel wat er van komt.

Als het uitkomt, moet je zeker eens langsgaan. Het is goede olie, hij gebruikt het voor al zijn auto's en trekkers en ik heb er ook al meerdere malen getankt. Het is ook een zeer enthousiaste PPO'er en Duits van geboorte. Dat maakt de communicatie misschien makkelijker?
    edited July 2008
    Brownie,

Je bedoelt die in Marseille ? Roule ma frite ....daar kampen ze met een manque...

LA PERMANENCE DE CE SAMEDI EST ANNULEE (MANQUE D'HUILE )

Actuellement, nous sommes contraints lors de nos permanences de limiter la distribution

edited July 2008
    kwam gisteren hier een fransoos langsgerden met een mercedes....snuf snuf :mrgreen:
    rijden hier nog verdomd veel P205 diesels rond, sommige zien er veel ouder en ranziger uit als die van mij, kijk dan ook soms met enige verwondering en watertanden naar de kilometrage van die wagens, 170-250.000.
Sign In or Register to comment.