Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Boodschappen lijst Meeting Z VL

furyfury Livin' and Breathin' PPO
edited July 2008 in Bijeenkomsten
Zoals het er nu naar uitziet houden we de meeting op zondag 13 Juli.
Je bent overigens al welkom vanaf zaterdag middag 12 Juli op "camping Raaf"
*Adressen via PB aan Fury of Raaf

Omdat we de barbeque zoveel mogelijk B Y O (bring your own) willen houden willen we graag weten wie er komen en wat je meeneemt.
Als je zelf stoeltjes en eventueel een camping tafel kan meenemen is dat ook handig, ik heb wel het een en ander maar niet voor een hele grote groep.
* de C1000 en Lidl supermarkten in Sas v Gent zijn op zondag open tot 17.00

Aan vlees geen gebrek, maar is er iemand die zich geroepen voelt om iets van salades mee te nemen ?

Wie brengt wat mee :

Easy Rider met vrouw : 2 kratten Brand bier, doos gesausde bolknakken (en filters)
Fury : spare ribs
Raaf : een assortiment trapistjes
Smul & CP : gebraden Kippetjes
(Tim + combomaat : helaas verhinderd)
soapwater : BBQ-vlees, bak lekker Belgisch bier. een camping-tafel en wat stoelen
Tuf Tuf (maat van Fury-eigenaar PPO bmw) - 5flessen cola, 5 flessen fanta , 5 flessen icetea
Belg : grote 200L vat BBQ, 2 bakskes jupiler,evt hout vr BBQ(en gereedschap) en mss nog lekkere suikerwafels
Caddy Ed : (PPO spul, gereedschap)
Nero :
Dyslectie (met vrouw en kindjes en Richard):mss kaarsfilters en olie
Wodan :
Brownie : Familie salade en fles wijn
Loek (met kind) :
Ingmar : Salade en drinken
«1

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2008
    Wat is het adres van "Camping Raaf" en kan ik daar een tent op slaan, ik bedoel kan ik haringen de grond in hameren?

Groeten,

Easy rider.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    ben zelf gister op "camping raaf" geweest. het zag er wel goed uit en denk dat haringen geen probleem mogen zijn (in de zeeuwse grond zitten weinig harde stukken...eerder vaak klei achtig)...maar daar weet Raaf natuurlijk meer van. heb geen bodemonderzoek gedaan..lolz. mzz dat raaf beste zn adres ff pb't ofzo? open en bloot op internet zal ik het iig nie zetten(blijft publiek medium).

heb er zeker al zin in:D

greetz, Hans
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Cp en Smul nemen lekkere gebraden kippen mee, net zoals in Melissant.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Stokers,

Gewoon het adres van de lokatie, niet dat van Raaf!

Ik neem mee:
    Diverse ppo spulletjes, metertjes (zuigdruk IP, compressie), gereedsschap.

Ik hoop dat ik dat weer ppo', ik zuip het bier van easy rider wel op....

Tim
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik neem spulletjes mee van wat ik over heb van mijn ombouw.
    Twee stevige as-steunen, voor de klusserij.
    Mijn laptop en Vag-Com, om bv de pomptiming te checken.
    En mijn gereedschapkistje.

Grtz, Ed
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    ik kom zeker ook.
    Weet nog niet of ik al van de zaterdagmiddag kom.
    Misschien enkel zondag en maybe met vrouw en kindjes mee.

Hoeveel "dames" komen er mee? En kinderen?
    Kwestie dat kindjes en vrouw ook iets "te doen" hebben , behalve mannen, ppo en auto's. Dat hebben ze al genoeg gezien !(aldus mijn vrouw hier naast me).;-)

Gr
    Nero
    edited June 2008
    Ha,

Ik neem geen vrouw of kids mee, nog te jong (m'n vrouw dan h
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik heb ook wel zin... Kan wel wat BBQ-vlees meebrengen en bak lekker Belgisch bier. Verder heb ik nog wel een camping-tafel en wat stoelen die ik mee kan nemen. Zijn er BBQ's genoeg? Groenten? Gereedschapskist neem ik ook mee.
    Heeft er iemand zin om zich te buigen over mijn stotterproblemen (als die tegen dan nog niet opgelost zouden zijn). Eventueel pomptiming nakijken? Als ik met de Xsara kom natuurlijk...
    Moet er verder nog een leuk karretje omgebouwd worden? Daar heb ik anders ook wel zin in...
    Kids zijn er nog niet en vrouw zou zich een beetje vervelen vrees ik... Dus ik kom alleen denk ik.

Grtz
    edited June 2008
    [QUOTE=soapwater;35946]Moet er verder nog een leuk karretje omgebouwd worden? Daar heb ik anders ook wel zin in...Ik help je wel, maar dan moet die gast wel alles meenemen. Anders krijgt ie hem half omgebouwd terug.

Tim :mrgreen:
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited June 2008
    ik ben ook vrij
    en ben dus ook van de partij

ook wil ik mijn fam mee nemen als er nog meer kinder en vrouwen zijn.(5,6jaar)

waneer is de bbq zaterdag of zondag ?

hoop deze keer wat meer tezien dan de onderkant van mijn vwt4:D

groeten oscar
  • RaafRaaf Modding Member
    edited June 2008
    De BBQ is op zondag als afsluiter van de meeting
    Maar als je zaterdag al komt en op za-avond wat wil BBQ-en, geen bezwaar
    edited June 2008
    kzal ook nog eens inventaris maken wat ik nog heb aan stoelen. maar die zal ik hier wel op de zaak houden anders moeten we tijdens de meeting zelf op de grond zitten. of in onze auto's. dit is ook nieuw voor me. maar zal allemaal wel goed komen.

zal komende week alvast de spareribs gaan bestellen.

greetz, Hans
    edited June 2008
    stokers,

letten jullie er wel op dat we idd wel genoeg voedsel meenemen voor de BBQ en tijdens het sleutelen? kheb wel koffie en thee en warme choco hier op de zaak.

we hebben nu al spareribs, gebraden kippen, en wat BBQ vlees in de lijst...maar of dit genoeg is voor iedereen?

we hebben ook al 3 kratten bier en 15 flessen limonade...maar ook dit is zo op.

we hebben nog geen kooltjes voor de BBQ, bordjes (evt papieren ofzo), bestek, salades, fruit, sauzen en dergelijke. wie weet wat ik nog allemaal vergeet

greetz, Hans
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Raaf,

Hoeveel plaats heb je voor overnachters evt. met caravan ? De fam. gaat misschien ook wel mee dan .

Groet,
    Ingmar
    edited June 2008
    Ingmar,
    Kampeerplaats is geen probleem, neem je caravan maar mee.
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2008
    ik neem dus grote BBq(200litervat) mee en eem ook wel bakje jupilair of 2 mee,gereedschapskist zit standaart in de camionette. indien nodig kan in ook hout meenemen voor bbq en vuurtoestanden, als er voorstanders zijn om te bbqen op kolen van echt hout, kastanje..
    edited June 2008
    Die grote BBQ is geweldig, hout heb ik zelf genoeg, eik, beuk, en vooral veel wilg, maar als kastanje het ideale BBQ hout is dan mag je dat wel meenemen
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2008
    neenee, niet pers
    edited June 2008
    Kijk de Belgen en semi-Belgen hebben verstand van vlees verschroeien, das mooi :D.

Zal es kijken of mijn neef (met restaurant) nog wat spullen over heeft.

Neem in ieder geval ook een doos gesausde bolknakken mee.

Groeten,

Easy rider.
    edited June 2008
    [QUOTE=fury;35840]Tim + combomaat: diverse gereedschappen (kun je dat eten ?)
    Hehehhe, ik leef beter van gereedschap dan voedsel, maar het inwendige moet ook gevoed worden.

M;n maatjes is beter met eten, ik vraag hem wel even. Ik neem wel beerenburg en m'n eigen koelvloeistof (JB) mee.

Cheerio,
    Tim
    edited June 2008
    vanavond of morgen eens mn vroegere werkgever (de shoarma tent) lief aankijken. vragen voor 1 volle doos spareribs. die zijn voorgekookt en daarmee snel gaar (en tevens bakje marinade vragen dan) niet de goedkoopste plek om ze te halen maar wel erg goed en lekker dan... en anders bij de vleesgroothandel hiernaast. dat lukt dan ook wel. mooi op tijd besteld dan.

greetz, Hans
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Hans, vraag hem dan ook maar een liter of 3 knoflooksaus erbij :mozilla_tongue:
    edited June 2008
    kzal eens kijken hoe graag ie me nog mag (zal ik wel merken als ik hoor hoeveel ie me rekent...alst auw is dan benk ver uit het hart)...

1 doos spareribs
    1 bakje marinade
    3l knoflooksaus..

kga kijken of ik het kan regelen.

greetz, Hans
    edited June 2008
    zijn er ook nog sambal liefhebbers?
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Ik kom ook langs. Ik neem wel een familiesalade en een fles wijn mee.
    edited July 2008
    spareribs zijn besteld. twas wel nog beetje auw... nog nie gevraagd vr de knoflooksaus,,eens kijken of ik die er mss gratis bij kan regelen.
    bestel ook nog beetje bij de vleesgroothandel die ik als buurman heb. dan hebben we zeker genoeg (beetje hoor..geen vele kilo's ofzo)..wat over is kan later ook nog op de BBQ.

greetz, Hans
    edited July 2008
    Alle vlees is besteld.

Heb de brandstofpomp van mn astra ook binnen. dus er zit al wa schot in.

Maaruh was er nu iemand die zo'n meetklok meeneemt met adaptertje voor een normale mechanische Bosch Rotatie dieselinspuit pomp af te stellen? Kheb hier alle gegevens, en de technische know-how hebben we dan ook. Maar ik weet niet of bij alle speciale gereedschappen die men mee heeft ook zo'n meterke zit. Anders moet ik hier gaan rondvragen of ik die bij iemand kan lenen voor een weekend. Tis voor een Bosch pomp op een isuzu motor.

thnx alvast!

Greetz, Hans
  • loekieloekie PPO Burner
    edited July 2008
    Zo,.even gekeken waar evt. nog behoefte aan is,..maar kom er niet zo wijs uit.
    Begrijp dat er in theorie zoveel vlees is dat we bang moeten zijn voor de PvD. Hoe zat dat ook al weer met de vegatarier in een hummer:D??
    Nou, in elk geval zal ik met alkohol wel goed komen, en..evt salade??
    Hoe zit het nu met kinderen? lees dat er meer met gezin zijn, en indien er nog kids zijn, zou ik het leuk vinden om mijn dochtertje mee te nemen (6 jaar)..Hier hoor ik graag nog wat over..(dyslectie,ingmar en nero??)
    grz Loek
    edited July 2008
    [QUOTE=loekie;36967]Hoe zit het nu met kinderen?

Wees niet bang, we blijven aan de veilig kant van de grens ;-)
    edited July 2008
    lol:mozilla_cool:
    edited July 2008
    geen angst, we hebben hier geen kinderkelders ofzo. Lolz

welkom! ennuh alles is welkom. salade, sauzen, fruit , drinken etc. komt toch wel op:D:D

zal ik je al in de lijst zetten? en met zn hoevelen komen jullie?

grtz, Hans
    edited July 2008
    Zet mij maar op de lijst voor 1 volw. en 1 kind vanaf zaterdag, met vouwwagen..

grz Loek
    edited July 2008
    Mijn vrouw vraagd of er nog meer vrouwen naar de meeting komen, ze vind dat geneuzel over PPO wel OK maar zij heeft haar grenzen.

Ik begrijp dat wel, vrouwen hebben vaak andere prioriteiten natuurlijk.

Groeten,

Easy rider.
    edited July 2008
    ik kom ook met de hele fam
    dus vrouw mee kinderen(5,6) mee (hond mee al dat kan?)
    o ja richard komt ook mee
    misschien nog wat olie als het er nog bij past
    we komen zondag om een uur of 12.00
    hoe wel dat moelijk te plannen vald met een fam:rolleyes:

zijn er nog mensen die intresen hebben in kaars filters?
    ik heb 1mu 10" kosten €4,50
    anderen filter dichtheden heb ik ook
    pb gr

dyssie:mozilla_cool:
    edited July 2008
    Wat honden betreft, er lopen bij mij 4 katten, 5 kippen en 1 haan los rond , die katten redden zich wel maar m'n kippetjes waarschijnlijk niet als er een hond achteraan gaat.
    Eventueel moeten ze dan maar in hun hok maar mischien moet ik me meer zorgen maken om CP ik weet niet hoe hij reageert als hij loslopende kippen ziet :D
    edited July 2008
    Raaf,

Ik kom wel maar dan alleen de zondag en blijf dus niet slapen, zaterdag staan er andere zaken op het programma. Of de rest van de fam meekomt moet nog even bekeken worden.

Groet,
    Ingmar

PS. De reactie van mijn kippen op CP en vice versa viel nog wel mee hoor, ook de schapen hebben zich niet van hem aangetrokken.
    edited July 2008
    @Fury,

Wanneer gaat er nu gebarbequed worden de zaterdag of de zondag ? en wat is er nog nodig.

Groet,
    Ingmar
    edited July 2008
    [QUOTE=ingmar;37044]

PS. De reactie van mijn kippen op CP en vice versa viel nog wel mee hoor, ook de schapen hebben zich niet van hem aangetrokken.

Das goed om te horen ;)

De BBQ is op zondag als afsluiter van de meeting bij mij, ik denk dat er vlees genoeg is dus iets van salades (zelfgemaakte) lijkt me ook wel lekker.
    edited July 2008
    de hond blijft aan de trekhaak.
    niet vergeten als we naar huis gaan:rolleyes:

dyssie
  • belgbelg PPO Burner
    edited July 2008
    ik heb aan moeder de vrouw gevraagd om suikerwafels te bakken voor de meeting dus deze neem ik waarschijnlijk ook wel mee
    edited July 2008
    [QUOTE=Raaf;37042]Eventueel moeten ze dan maar in hun hok maar mischien moet ik me meer zorgen maken om CP ik weet niet hoe hij reageert als hij loslopende kippen ziet :D

Ik maak me meer druk om hoe de kippen zullen reageren op CP's achterkant :-P
    edited July 2008
    dat blijft hem achtervolgen h
    edited July 2008
    Heheheheh,

Gisteren gespot tijdens het zonnebaden, had net z'n appeltje op.

image

Tim:mrgreen::mrgreen:
    edited July 2008
    had net z'n appeltje op. toen ie per ongeluk bij CP naar binnen wandelde :D.

Groeten,

Easy rider.
    edited July 2008
    ik kom alleen.
    Kindjes en vrouw blijven thuis. Ideaal moment voor hen om eens vriendjes te inviteren. Als papa weg is, hebben ze het kot voor hen alleen.
    Ik denk zaterdagmiddag te komen. (met klein tentje)

Gr
    Nero
    edited July 2008
    [QUOTE=nero;37098]........... Ideaal moment voor hen om eens vriendjes te inviteren. Als papa weg is, hebben ze het kot voor hen alleen.......

Dus als papa thuis is moet het grut buiten blijven :D.

Groeten,

Easy rider.
    edited July 2008
    valt wel mee hoor!

Gr
    NEro
    edited July 2008
    Gaat leuke meeting worden..nu enkel hopen op goed weer.

maaruh is er al bekend of iemand zo'n metertje bij heeft om mechanische Bosch rotatie pomp op tijd te zetten? Thnx alvast:)

nu nog koelruimte regelen voor de spullen die ik vrijdag haal.

komt wel goed.

Ennuh Belg, kben gek op suikerwafels (ben echte zoetekauw:D:D)

greetz, Hans
  • stoterstangen90stoterstangen90 PPO Burner
    edited July 2008
    Is er nog iets wat echt mist op de boodschappenlijst?

Of kan ik ook gewoon wat in de pot doen, of met iemand samen doen.
    Anders komen we om in het eten en drinken, en komt het niet op.
    edited July 2008
    ik breng het metertje dus wel mee!

Gr
    Nero
Sign In or Register to comment.