Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

12/13 juli Zomer meeting Zeeuws vlaanderen

easy ridereasy rider PPO Junkie
edited August 2008 in Bijeenkomsten
Raaf;35238 said:
..........Wat een meeting betreft, we zijn hier op het forum met 5 geregistreerde Zeeuws Vlamingen, misschien kunnen we eens een minimeeting houden ?

Strak plan Raaf, Zeeuws vlaanderen is mooi. Ehhh... FF een nieuw topic starten "Zomer meeting Zeeuws vlaanderen"?

Groeten,

Easy rider.
«134

Comments

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    lijkt me leuk plan..meeting hier ergens. ik ben er iig. mocht het regenachtig weer zijn kan het evt hier bij mij wel binnen. alleen zou dat dan op een zondag moeten zijn ivm werk enzo. of een doordeweekse avond.

remmenreiniger heb ik wel...maar voor de grotere vlakken beetje duur... maar thnx voor in info!,....nu eens in moeders keukenkastje kijken voor beetje cillit en ..hmm... heb geen afwasmachine... maar toch eens ff kijken ofk da ergens kan scoren(mooie test op de stoep hier...of kmoet geluk hebben dat de regen vandaag hier het meeste al heeft weggespoelt)

grtz, Hans
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2008
    Hi Fury,

Meetings worden over het algemeen gepland in een weekend.

Sommige van ons moet een heel eind rijden naar zo een meeting en willen dan blijven slapen net als in Melissant en op Texel.

Het is te doen gebruikelijk dat de gene die de meeting organiseerd eten regeld, plaats voor auto,s, overkapping enz. Men gaat dan met de pet rond om e.e.a. te bekostigen.

Groeten,

Easy rider.
    edited June 2008
    hmm.. tzou hier bij mij op de zaak kunnen. dan ist wel echt kamperen(slapen in garage) maar plek genoeg dan. en de mogelijkheid om te BBQ'en (als het regent kan BBQ bij de openroldeur staan)

maar op zich wel leuk. auto's kunnen aan de weg of op het plein....ligt er beetje aan hoeveel man komt. of het 10 auto's zijn of 50 (50 wordt mss wa lastig..maar dan vrees ik ook dak te weinig BBQ's ga hebben en failliet ga en de voorraad vlees voor erop;) 50auto's.....meeste met meer dan 1 persoon erin..lolz )

maar ben wel benieuwd hoeveel er zouden willen komen..en of dit een optie is..andere locaties zijn voor mij ook prima. ben niet zo moeilijk. alles kan.

grtz, Hans
  • jgdenholjgdenhol PPO Master
    edited June 2008
    Open een topic voor de meeting. Dan kunnen we daar verder praten en raakt je ombouwtopic niet vervuild. En ook de mensen die niet meelezen in jouw topic weten dan van de meeting.
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    op de meeste meetings hebben we max. 25 a 30 auto's.
    BBQ is zeer leuk en lekker. enkel vooraf beetje aantal personen weten.
    Sommigen komen met partner.
    Ook al met kindjes geweest.
    Wat zeeer interressant is , is de aanwezigheid van toilet! En electriciteit en stromend water.
    Niet dat dit veel nodig is, maar na klussen je handen kunnen wassen is echt plezant.

Gr
    Nero
    edited June 2008
    als de meeting ergens in de buurt van TErneuzen zou zijn, dan komt m'n vrouw en kindjes mss ook wel mee.
    Kunnen ze in SLuis gaan shoppen.

Gr
    Nero
    edited June 2008
    ok klikt goed. kheb hier idd stromend water, electriciteit (zelfs krachtstroom ..lolz) evt met wa moeite kan zelfs de kachel weer aan (55Kw)

25 a 30 auto's wordt wel beetje proppen..maar mn buurman is int weekend toch vanaf zaterdagmiddag gesloten..dus dan vraag ik of we evt ook op zijn terein mogen staan.

kzal idd maar eens een nw topic openen erover..maar in welke categorie? koffiehoek of ergens anders?

greetz, Hans
    edited June 2008
    bij bijeenkomsten
    zie meeting Melissant of Texel

Gr
    Nero
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Fury,

Alle auto's hoeven niet op
  • RaafRaaf Modding Member
    edited June 2008
    Stokers,

Ik heb met Fury even wat overleg gepleegd, en de situatie is dat Fury de beschikking heeft over een professionele garage maar enkel op Zondag.
    Ik heb genoeg kampeer en barbecue plaats.

Er zijn dus 2 mogelijkheden,
    1 > Meeting start zaterdag middag/avond bij mij en de zondag verplaatsen we ons naar Fury
    2 > Meeting vind plaats op zondag en aansluitend een BBQ bij mij.

Verder hebben we nog geen vaste datum geprikt dus als er suggesties zijn, laat maar weten.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Het is niet om de hoek (283 km :shock: enkele reis)

Maar het lijkt me wel leuk om eens in Zeeuws Vlaanderen te kamperen.;)

Ik ben benieuwd welke datum er uit de bus gaat komen.
    Wie weet wordt het een combinatieritje PPO/familie.
    edited June 2008
    M@W,

We gaan er ook es een houden in Noord Nederland, kijken welke de echte die-hards zijn :mrgreen:

Tim
    edited June 2008
    Ik ben zeker van de partij,

Maak even een poll aan met een aantal data.

Groeten,

Easy rider.
  • pjotterpjotter Banned
    edited June 2008
    [quote=Man@work;35401]Maar het lijkt me wel leuk om eens in Zeeuws Vlaanderen te kamperen.;)
    .

ze hebben dit jaar nog niet 1 zomerse dag geteld.

dus cramperen in Zeeland:confused:????;)
    edited June 2008
    Heheh,

Ik kom natuurlijk, slapen in de Saxo....

Tim :mozilla_innocent:
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    [quote=pjotter;35416]ze hebben dit jaar nog niet 1 zomerse dag geteld.
    Tim en ik wel. :mozilla_tongue:
    Wij wonen en werken in het noord-oosten van het land :lol: en zijn de tel al kwijt hoe lang het al "bloesjesweer" is. :cool:
  • TjorqueTjorque Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    De datum bepaalt alles voor mij :)

In Juli kan ik maar tot de 20e en moet het stellen zonder auto tot de 14e...

Daarna is het: PPO bunkeren, 2wieler (moto) in de koffer stouwen, kampeerspul opladen, vriendin naast me zetten en 1200km pal zuid rijden :)
    Mijn enige vakantie per jaar is heilig :D:D:D:D:D.

Vanaf ergens halfweg augustus ben ik dan weer terug in h
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited June 2008
    We hadden daar een ander werkwoord voor maar 'DOUWEN' mag ook :)
  • pjotterpjotter Banned
    edited June 2008
    [quote=Man@work;35421] en zijn de tel al kwijt hoe lang het al "bloesjesweer" is. :cool:

weet ik: leef zelf de weekenden in t noord-oosten.
    en ben blij dat na 4 weekenden hitte,
    t nu ffn nu bijna herfst is.
    ( net zelfs een dikke hagelbui) heerlijk.
    edited June 2008
    Kheb er iig zeker zin in. lijkt me leuk.

hoe doen we da? hier onder vrienden doen we vaak dat ieder afspreekt wie wat meeneemt. de een drinken de ander vlees etc...zou nu ook een optie kunnen zijn. of de ophalen met pet methode..of combinatie van. ook even zorgen dat we ongv weten hoeveel mensen en hoeveel BBQ's we dan nodig hebben.

evt voor degene die ook nog een avondje uit willen ofzo. van 19 - 28juli is het gentse feesten (klein half uurtje rijden van terneuzen....heb het zelfs al eens gereden in 17min) dus kan ook nog optie zijn om het in die periode te houden. ik heb nog geen vaste vakantie plannen dus ben iig nog flexibel. net even nodig beetje opruimen hier.

even kijken..welke weekenden valllen in deze zomer:

juli: 5-6 & 12-13 & 19-20 & 26-27
    augustus: 2-3 & 9-10 & 16-17 & 23-24 & 30-31

of wilden jullie nog later?

voor tjorque liefst voor 20juli of na half aug als ik het dus begrijp (wrs liefst tussen 14-20?) is het tot de 20e of tot en met de 20e?

maar kweet nie hoe het met de overige geintresseerden zit natuurlijk

ik hoor het wel.

greetz, Hans
    edited June 2008
    Hans,

Van mij hoeft er geen feest bij in de buurt, ik neem mijn vriend Jim mee, feest genoeg :wink:

BYO vind ik een goed principe. Dan hoef jij alleen voor een toilet en een BBQ te zorgen, iedereen de koelbox volproppen en zijn inhoud uit te stallen bij de BBQ.

Cu,
    Tim
    edited June 2008
    1e weekeind in Augustus valt voor mij af >> Folkfestival Dranouter - 1, 2 en 3 augustus 2008
  • wodanwodan Super Moderator
    edited June 2008
    Voor mij aijn alle weekends in Juli en Augustus tot nader order OK.
    edited June 2008
    ok..dus blijven over:

juli: 5-6 & 12-13 & 19-20 & 26-27
    augustus: 9-10 & 16-17 & 23-24 & 30-31

zo afstrepen..en blijft er uiteindelijk wel eentje over :D
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    19 en 20 juli zo nog net gaan voor mijn vakantie. 26 en 27 ben ik weg naar Sloveni
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited June 2008
    maak even een poll
    dan kan iedereen die intresen heeft zijn voor keur op geven.
    wat mij detreft mag het ook na al de vacanties .

en zijn er ook mensen die de heele fam mee nemen
    mij was dat laats erg goed bevalen .

ook al heb ik allen de onder kant van de bus gezien:lol:

dyssie:cool:
    edited June 2008
    Hier wat data voorstellen voor de zomer meeting in Zeeuws Vlaanderen.
    Als je geen voorkeur hebt, laat dit dan ook even weten, zo hebben we een indicatie op hoeveel deelnemers we kunnen rekenen.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik heb geen voorkeur gestemd. Heel de maand augustus is geen probleem.
    6 Juli, 26 en 27 juli kan ik niet.

Grtz, Ed
    edited June 2008
    Ik heb 16-17 augustus genomen :)

In juli moet ik nog proberen zoveel mogelijk poen te scheppen om m'n vakantie te kunnen bekostigen... :D:D:D

Als ik de 20e juni vertrek en tegen de 15e terugkom, heb ik een goeie 26dagen vakantie. de kans is klein dat ik zoveel dagen zal wegblijven want vakantie is kost€lijk :). Ik verwacht weer zo'n 4000km te PPO'n en nog een 1000km met m'n Guzzi te rijden :)

Meeting meepikken moet dan nog wel lukken :)
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2008
    ik vind dit hier ook wel een strak plan, en lekker dicht bij, ik heb trouwen nog een half 200 litervat BBQ staan ...
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2008
    ik kan enkel in juli, gans augustus ga ik zonwaarts met m'n vriendin
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik kan op 12&13 juli, 19&20 juli (lang weekend), 26&27 juli, 23&24 augustus...
    edited June 2008
    [QUOTE=belg;35527] een half 200 litervat BBQ staan ...

Als je kans ziet om die mee te nemen....graag
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik ga van het jaar ook niet op vakantie, dus ik kijk tegen die tijd wel of ik kan. Misschien m'n vriendin mee en er een weekendje weg van maken.
    edited June 2008
    Regel maar wat, ik ben er gewoon.

Groeten,

Easy rider.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik heb de 12 en 13 gekozen, omdat het weekend daarna waarschijnlijk de verjaardag van mijn dochter gevierd wordt en we sowieso eind juli voor een maandje naar Frankrijk gaan.

Groet,
    Ingmar
  • belgbelg PPO Burner
    edited June 2008
    geen probleem om dit mee te nemen, tis maar in de camionette zetten
    edited June 2008
    kheb zelf alleen een kleine BBQ. maar die zal ik dan iig ook wel meenemen..de meer de beter.

En Raaf, kheb een sligro pasje dus mss kunnen we dan eens gaan inkopen voor die tijd?

nu alleen de grote vraag wanneer! als iedereen die wil komen iig zegt wanneer ie nie kan. of evt een pol of wat dan ook. en als we weten wie er komt kunnen we ook kijken wie wat meeneemt. want op zondag is er niet veel winkel in de buurt wat open is hier. dan moet je toch al snel naar hulst of sluis of evt een nachtwinkel mss in zelzate(maar die is pas einde vd middag open).dus beter dat we genoeg hebben voor iedereen.

evt lijstje maken met benodigdheden ofzo

voor degenen die twijfelen voor wat ze doen met hun vriendin/vrouw/partner tijdens PPO gerelateerde gesprekken... ze kunnen gaan winkelen in sluis en hulst (beide ca half uurtje rijden), naar de kust(ca 35-40min rijden) of terrasje gaan pakken in het schone gent(ook ca half uurtje rijden)...ook mogelijkheden als brugge,knokke en antwerpen (haha,,lijk wel reclameman van reisbureau)

greetz, Hans
    edited June 2008
    ik ben in cong
  • hoptillehoptille PPO Burner
    edited June 2008
    Het maakt mij ook niet uit.
    Als ik kom dan zal ik het wel combineren met een kleine vakantie. Moet daar in de buurt vast kunnen.
  • mennomenno Webmaster
    edited June 2008
    Mij aanwezigheid is afhankelijk van de haast van de baby :mozilla_laughing:
    edited June 2008
    Ha,

Ik heb ook gestemd op 12/13. STOKEN!!!!

Ik neem gereedschap mee :mozilla_tongue:

Tim
    edited June 2008
    12 en 13 lijkt me ook wel een erg mooi weekend eigenlijk. maar op zich kan alles wel hoor. kheb er iig wel zin in. lijkt me wel gezellig en ben gek op BBQ'en.

greetz, Hans
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    12/13 kan ik helaas niet, zie dat dat wel de trend is. Heb de eerste maand elk weekend wel wat... Pjotter, is er nog wat te doen in het Emmense, behalve het dierenpark?
    edited June 2008
    Heb pas 14 juli de auto terug :(

Dus als ik kom is het imageimage
    edited June 2008
    dus ff kijken, tot nu toe niemand voor weekend 5-6jul & 23-24 aug...dus die weekenden vallen dan in principe af.

de meeste op 12-13 jul dus dat is de grootste kanshebber dan nu.

maar das wel al over 3 weken dus als dat het weekend wordt zullen we wel snel de knoop door moeten hakken ivm alles te regelen. tijd is zo om.

greetz, Hans
    edited June 2008
    zullen we hier eventueel de lijst zetten van wie komt en wat meeneemt?..dan pas ik em telkens aan als er weer iemand bij is. uiteraard moeten we dan wel op de Poll beslissen welke datum het zeker wordt. kan deze lijst ook bij de Poll zetten. wat denken jullie?

aanwezigen:

naam: neemt mee:
    :Fury -spareribs (hoeveel zal ik zien te regelen?)
    -kleine BBQ
    - nog van alles..

:Raaf -

:easy rider -2 kratten brand bier

of beter ook bij de Pol zetten? of juist hier als allerlaatste post ofzo dat ie makkelijk te vinden is (of iemand die em mss als eerste kan zetten?)

greetz, Hans
    edited June 2008
    Naam: Easy rider
    Neemt mee: 2 kratten Brand bier.

Groeten,

Easy rider.
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Smul heeft geen voorkeur, ik ben er toch wel bij :-)
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ik kan alleen op 19 en 20 Juli.... dus daar maar op gestemd!

gr Ton
Sign In or Register to comment.