Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Olieprijs op de frontpage

ingmar89 PPO Burner
edited June 2008 in Forum beheer
Op de frontpage staat een prachtig bannertje met de ruw olieprijs..
Wat alleen wat apart is, is dat als de prijzen stijgen, het groen is, en bij dalen rood.
Volgens mij zou dat beter andersom kunnen.

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2008
    Ik erger me groen als de olie prijs omhoog gaat, misschien vandaar :D.

Ben het wel met je eens.

Groeten,

Easy rider.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Groen betekent fincieel positief voor de PPO rijders.
    Rood betekent finacieel minder gunstig voor de PPO rijders.

Voor het milieu is het feit dat we op PPO rijden zeker gunstig :D
  • mennomenno Webmaster
    edited June 2008
    [quote=ingmar89;35258]Op de frontpage staat een prachtig bannertje met de ruw olieprijs..
    Wat alleen wat apart is, is dat als de prijzen stijgen, het groen is, en bij dalen rood.
    Volgens mij zou dat beter andersom kunnen.
    bannertje komt zo vanaf een andere site, de opmaak daar kan ik niet veel aan doen.

Ik heb nu trouwens op de frontpage een iets compacter dingetje staan voro de actuele olieprijs, 'k heb het idee dat deze het laden van de pagina wat minder vertraagd. Het is wel een simpeler uitvoering...

De vraag van vandaag is dus: Kijk eens hier en laat weten waar je de voorkeur aan geeft
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Deze is helder en zakelijk.
    Een grafiekje is natuurlijk ook leuk maar het gaat hier toch in de eerste plaats om PPO en niet om crude oil.
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    De prijs van de crude oil en de stand van de dollar bepalen de prijs aan de pomp (en de accijns natuurlijk). En de prijs van PPO is daar (volgens mij) aan gerelateerd. Ik ving deze week de uitspraak op van een grote olieperser in Nederland die zich boos maakte op een marktpartij die zijn olie verkocht voor 90 cent. "Gezien de prijs van diesel moet hij daar meer voor vragen" werd mij dwingend gezegd.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    [QUOTE=Ruud S;36547]een marktpartij die zijn olie verkocht voor 90 cent. Welke is dat, ik heb straks weer eens 1000L KZO nodig?

[QUOTE=Ruud S;36547]"Gezien de prijs van diesel moet hij daar meer voor vragen" werd mij dwingend gezegd.Smerige parasieten zijn het, geen vooruitziende blik en teveel op de korte termijn €€€.

Tim
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Het adres ken je, de olie ook:) En idd grote € tekens in de ogen van de perserij. Het wordt tijd voor grotere aanvoer van zaden uit Oost Europa. Of jatropha uit Afrika?
    edited June 2008
    Ruud,

M'n Boss is met jatropha bezig, maar het zijn nog studies. Uit eerdere gesprekken gaat dat ook alleen om de €€€, en heb ik er niks aan.

Tim
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2008
    Ruud, als je morgen een partij Jatropha regelt, koop ik een deel gisteren.... Lijkt mij na WVO de meest verantwoorde vorm van ppo-en
    edited June 2008
    Aan de koper,

Als de prijs onder of gelijk aan €1 is, koop ik 1000L en haal het zelf wel op!

Tim
Sign In or Register to comment.