Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Voedselcrisis - Met biobrandstof is niks mis

Tim Livin' and Breathin' PPO
edited July 2008 in PPO in het nieuws
Friesch Dagblad - Voedselcrisis - Met biobrandstof is niks mis

image

Tim

Comments

• HQRacingHQRacing PPO Burner
    edited June 2008
    Dat PPO een gevaar is voor de voedselketen is volgens mij slap gezever. Want ineens zou er te kort aan voedsel zijn?
    Mooi niet, alleen moet er meer voedsel komen op plekken waar niets groeit en waar ze geen verstand hebben van voedselproductie. Laatst was ik op weg naar China waar ik twee managers tegen kwam die "even" twee boerderijen gingen opzetten van 25.000 (!) melkkoeien per boerderij.
    Blijkt dat de chinesen geen beetje verstand hebben van koeien maar wel melkgrondstoffen willen.
    Als ze slim zijn dan leggen ze gelijk een bio vergister er naast.
    Hoe duurder de olie hoe beter des te eerder zijn we ervan af.
    Er ligt zat landbouw grond braak dus er zijn helemaal geen problemen.
    Dus ik rij zonder enige scrupules op PPO.
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Europa nuanceert doelstelling voor biobrandstoffen

En het gaat nog steeds over biodiesel en bio-ethanol. Benieuwd of dat voor de PPO-er ook gevolgen gaat hebben. Wat als we morgen weer accijns moeten betalen?
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited July 2008
    [quote=soapwater;36989]............ Benieuwd of dat voor de PPO-er ook gevolgen gaat hebben. Wat als we morgen weer accijns moeten betalen?

Accijns op PPO gaat nooit lukken zeker niet op GPO, het is niet te reguleren/controlleren.

Groeten,

Easy rider.
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited July 2008
    Terwijl je officieel op Nederlandse PPO/GPO/APO ook al accijns moet betalen :D
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited July 2008
    [quote=Miglowie;37027]Terwijl je officieel op Nederlandse PPO/GPO/APO ook al accijns moet betalen :D

Ik moet op DINO officieel ook accijns en b.t.w. betalen terwijl het bij wet verboden is om twee soorten belasting te heffen op 1 product en toch gebeurd het elke dag alleen ik ben er mee gestopt :D.
Sign In or Register to comment.