Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Tanken in Scandinavie ??

NiekNiek Super Moderator
edited May 2008 in Olieen
Ik ga naar Scandinavia met vakantie. Wie weet waar ik daar GPO/PPO kan tanken ??
Niek

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited May 2008
    Pak je toch gewoon mee? Tank vol, plus nog wat extra bidonnekes, moet lukken... :D

Alvast goed verlof gewenst.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited May 2008
    IBC achter op de aanhanger?

Groeten,

Easy rider.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited May 2008
    Ga met de vrachtwagen/camper. MB 1017 4x4. Loopt 1:5 Heb geen zin in een aanhanger.
    Niek
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    1:5 ooops, kijk maar uit dat ze je dan niet weigeren. altijd leuk die grenscontroles in scandinavie, erger dan mijn duitse avonturen kan ik uit ervaring zeggen.
    Niek, der heeft toch een tijdje terug iemand (leo??) zitten posten die in oslo woonde, haalde het in de supermarkt maar was niet echt tevreden over de prijs.
    of GPO te verkrijgen is.....???
  • wodanwodan Super Moderator
    edited May 2008
    [QUOTE=Niek;33842]Ga met de vrachtwagen/camper. MB 1017 4x4. Loopt 1:5 Heb geen zin in een aanhanger. Niek

Dat is nog meer dan mijne K30... Ik plan nochthans ook om daarmee op reis te gaan en voldoende mee te nemen voor heen en terug...
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited May 2008
    In zo'n 1017 kan je de hele familie kwijt zo groot is ie, kan je niet een paar extra tanks onder de wagen monteren.

Iemand die zoveel GPO heeft gaat het toch niet kopen, op texel is het toch ook wel net als hier van "ons ben zunig" of niet?

Groeten,

Easy rider.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    [QUOTE=easy rider;33856]"ons ben zunig"

Wij wonen een stuk dichter bij Zeeland :D.

Is dit iets Niek: Hier komt binnenkort een nieuwe website!

Herman
    300SD
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Wat is er mis met de links?

Hier nog maals: Dieseltank,LKW-Tank,Mercedes508,Lp813,Magirus,etc bei eBay.de: Nutzfahrzeugteile (endet 28.05.08 21:49:42 MESZ)

Het ziet er niet uit, maar het werkt.

Ik kan de tekst van een link niet meer veranderen???????

Herman
    300SD
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    1:5 vind ik nogal meevallen voor een 10-tonner. Het is een vrachtwagen, geen busje. 170 pk is redelijk ruim voor zo'n gewicht (meestal zo'n 220-240pk voor een 18-tonner) Ik rijd met 35-40 ton met 360-410 pk :D
    edited May 2008
    Inderdaad 1:5 is heel erg netjes. Tanks genoeg, zo'n 600 liter. Hij loopt nog niet op GPO, maar overweeg een simpele ombouw, mogelijk alleen een ww. Ik wacht op advies van Ruud. Die jongens van Elsbett hebben waarschijnlijk meer ervaring met oude bakken.
    Maar ik was dus op zoek naar een adresje voor PPO/GPO ergens in Noorwegen. Zal eerst even de Nederlandse Noor opzoeken.
    Niek
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Niek : stuur eens een mailtje naar Bas (H200).
    Hij woonde nog in Zweden. (enkele jaren geleden) en heeft er veel familie.

Gr
    Nero
    edited May 2008
    Nero,
    doe ik. Heb ook al een PBtje gestuur naar De Gier.
    Niek
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    [QUOTE=nero;33918]Niek : stuur eens een mailtje naar Bas (H200).
    Hij woonde nog in Zweden. (enkele jaren geleden) en heeft er veel familie.

Gr
    Nero

correctie: Bas woonde in Finland
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Niek,

Ik heb mijn beste Zweeds van stal gehaald en een mailtje verzonden aan Bengt Johansson in Orebro Zweden van Oil press. oilpress, screwpress, screw press, TbyPressen An oilpress for coldpress rape-oil, Screwpress, Screw press linseed-oil , sunflower etc.. Ik heb hem gevraagd naar evt. zuster-fora of een lijst met adressen waar je koudgeperste PPO (rapsolja) kunt kopen.

Var god och vanta...of te wel effe wachten.

Groet,
    Ingmar
    edited May 2008
    Ingmar,
    dank, dank
    Niek
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    In Zweden is toch alles koudgeperst? (ja, ik weet het, in de zomer is het er vaak warmer dan hier :))
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    oeps Smul, je hebt gelijk.
Sign In or Register to comment.