Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Snel 400 liter WVO nodig

terpterp PPO Burner
edited August 2008 in Olieen
Beste mensen, Mijn huidige leverancier kan even geen WVO leveren.
Waar kan ik aankomende week rond de 400 Liter halen, liefst oost of midden Nederland.

Graag bericht,

gr,
Terp

Comments

• smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    Je hebt PB
  • johnny5 PPO Burner
    edited May 2008
    [QUOTE=smul;33517]Je hebt PB ik zou ook wel een adresje willen hebben waar ik voorlopig iets kan halen ( ben bezig met een eigen proefopstelling te maken , om zelf te gaan filteren ) gr john
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2008
    [QUOTE=johnny5;33519]ik zou ook wel een adresje willen hebben waar ik voorlopig iets kan halen ( ben bezig met een eigen proefopstelling te maken , om zelf te gaan filteren ) gr john

OK, je hebt ook PB :-)
  • terpterp PPO Burner
    edited May 2008
    [QUOTE=smul;33517]Je hebt PB

thx, maar heb voor even een tussen oplosing gevonden.
  • terpterp PPO Burner
    edited July 2008
    Op dit moment ben ik heel afhankelijk van Niek, ik zou nog wel een adresje erbij kunnen gebruiken. Wie kan mij leveren? Graag hoor ik van jullie!

gr,
    Terp
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    bump bump
  • terpterp PPO Burner
    edited August 2008
    Wie o wie kan me helpen, ik zit echt een beetje omhoog en als ik diesel moet gaan rijden, ben ik binnen een paar maanden failliet ;-(

terp
Sign In or Register to comment.