Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

[Statistiek] Browsers

mennomenno Webmaster
edited May 2008 in Forum beheer
Een overzichtje van de webbrowsers waarmee het forum bezocht wordt:

1.Internet Explorer 66.80%
2.Firefox 25.15%
3.Safari 6.29%
4.Opera 0.94%
5.Netscape 0.63%
6.HTC_TyTN_II Mozilla 0.06%
7.Mozilla 0.05%
8.SAMSUNG-SGH-i600 0.03%
9.Camino 0.01%
10.HTC_P3650 Mozilla 0.01%
11.HTC_P4350-Mozilla 0.01%
12.Konqueror 0.01%

Dit is het beeld van de afgelopen maand overigens.
Zaken die me opvallen: slechts enkele mobiele gebruikers, dus daar hoeven we nog geen speciale versie voor te ontwikkelen :mozilla_tongue: !

Verder zitten we met circa 25 % Firefox gebruikers vrij laag, ik zou verwachten dat in een groep gebruikers die kiest voor een oplossing 'buiten de gebaande paden' dat een niet standaard browser meer gebruikt zou worden.

Als jullie het leuk vinden zal ik in de toekomst meer van dit soort wetenswaardigheden plaatsen.

groeten,
Menno

Comments

• jgdenholjgdenhol PPO Master
    edited April 2008
    [QUOTE=menno;32121]
    Als jullie het leuk vinden zal ik in de toekomst meer van dit soort wetenswaardigheden plaatsen.

Ja lijkt me wel leuk, altijd interessant om te zien, ook ik verwachtte eigenlijk wel meer Firefox gebruik.
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2008
    ter info: ik test de site met Internet Explorer, Firefox en Opera onder windows, maar ik hou mijn eigen gebruik buiten de statistieken. Alles wat je in dit staatje ziet is dus 'echt' gebruik over een rollend maand-gemiddelde.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    Menno,

Ik vind dit wel grappig, ben trouwens een Firefoxer.

Tim
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited April 2008
    Heb geen idee waar je het over hebt.

Sorry,

Douwe.
    200 :)
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    Woehoeeeeeeeee, ik ben met mijn i600 dus verantwoordelijk voor 0,03% van het forumbezoek. En dan nog wat ik thuis doe met de pc :oops:
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    Als ik heel even aan mag haken: het getal dat staat bij "aktieve gebruikers op dit moment" ziet er wel heel positief uit...
    Het zal wel moeten zijn "gebruikers die aktief waren in de laatste twee uur" of zoiets. :rolleyes:
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2008
    [quote=Carlo;32469]Als ik heel even aan mag haken: het getal dat staat bij "aktieve gebruikers op dit moment" ziet er wel heel positief uit...
    Het zal wel moeten zijn "gebruikers die aktief waren in de laatste twee uur" of zoiets. :rolleyes:
    Er wordt om de 60 seconden gecheckt, dus da's wat korter dan 2 uur...

Waarschijnlijk zitten ze in de Haagse achterkamertjes de hele dag op het forum te lezen en leren ;):mozilla_tongue:

Greetz,

Menno
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited April 2008
    [quote=menno;32479].................Waarschijnlijk zitten ze in de Haagse achterkamertjes de hele dag op het forum te lezen en leren ;):mozilla_tongue:Greetz,
    Menno

Reken maar dat de belasting dienst, de douane en de binnenlandse veiligheids dienst gewoon meekijkt. De regering (lees beroepsleugenaars) wil gewoon weten wat hun onderdanen bezig houd en of daar niet wat geld aan te verdienen valt.

Groeten,

Easy rider.
  • smulsmul Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    [QUOTE=Miglowie;32138]Woehoeeeeeeeee, ik ben met mijn i600 dus verantwoordelijk voor 0,03% van het forumbezoek. En dan nog wat ik thuis doe met de pc :oops:

Dat betekent dat ik 66,8% van het forumbezoek voor mijn rekening neem :-P
  • Martijn, Arnhem PPO Burner
    edited May 2008
    Ik werk met Firefox maar dan onder Linux, Ubuntu. Geen probleem.

Martijn, Arnhem
Sign In or Register to comment.