Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

aanpassen oude postings.

ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
edited April 2008 in Forum beheer
yo yo,
hoe kan ik oude postings van mij weer bewerken?? dat lukt me niet meer. kan alleen maar voor korte tijd mijn laatste invoer post bewerken, oudere niet meer :-(((
why?

Comments

• CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    Ja, dat probleem heb ik ook. Zo wil ik bijvoorbeeld mijn posting aanpassen in de auto database. En de titel aanpassen van mijn Caddy ombouw, dit lukt ook niet.

Grtz, Ed
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    ik heb hetzelfde probleem met m'n topic over m'n W123
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2008
    Er is inderdaad een instelling op het forum dat berichten maar een bepaalde tijd beperkt kunnen worden. De reden hiervoor is dat bij het later wijzigen van berichten de reacties die tussen het posten en het wijzigen geplaatst worden vaak het verband kwijt zijn.

Ik heb de limiet zojuist wat opgerekt (24 hr) maar wil om bovenstaande reden eigenlijk de beperking er wel ophouden.

Als er echt zaken zijn die pers
  • ingmar89 PPO Burner
    edited April 2008
    Voor reacties is het inderdaad prima dat er niks aan veranderd kan worden..
    Handig lijkt mij, dat er niet meer veranderd kan worden als er gereageerd is.

Verder... De startpost moet volgens mij door de topicstarter ten alle tijde veranderd kunnen worden..
    Op die manier kun je bij bijvoorbeeld een ombouwverslag updates krijgen in de startpost, lekker overzichtelijk. En de reacties kunnen er lekker allemaal onder!
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    mmmm das minder. snap de reden best wel maar vind ze niet van belang. Zoveel werd er volgens mij niet bewerkt en er is nu ook een optie waarin je de reden kunt opgeven. Verder vind ik het fijn als ik mijn eigen topic(s) kan bewerken met name mijn eigen P205 topic.
  • mennomenno Webmaster
    edited April 2008
    Ik heb de beperking opgeheven.

groeten,
    Menno
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2008
    merci, zullen braaf zijn ;)
Sign In or Register to comment.