Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Gemeente Amsterdam

Ruud S Livin' and Breathin' PPO
edited March 2008 in Politiek
Ter leering ende vermaeck: (een anekdote?)

Ik ben al bijna twee jaar bezig om de milieu wethouder van Amsterdam (Marijke Vos) uit leggen dat het rijden op PPO milieu vriendelijk is. En als ze dan ook nog eens zou overgaan op jatropha, ze ook nog eens een stukje ontwikkelingshulp zou toevoegen. Hoe gaat zoiets in de praktijk?

Ze antwoord natuurlijk niet zelf. Dat doet een ambtenaar. En deze keer een serieuze reactie. Weliswaar van iemand die de materie (natuurlijk) niet kent, maar dat is uit te leggen. Dus er volgt een uitvoerige mail wisseling. Zeg maar, iemand vanaf het nulpunt iets uitleggen. Het heeft me anderhalfjaar en vele mailtjes met uitleg gekost voordat het duidelijk was. Net toen ik dacht “dat heb je goed gedaan”, kwam er ineens een mail retour. “Helaas is deze persoon niet meer voor ons werkzaam”. Zucht......

Vervolg: in Amsterdam willen drie toeristische bussen op PPO gaan rijden. Nou beschik ik over een zeer uitgebreid Vlaams wetenschappelijk onderzoek dat vier jaar lang een bus van De Lijn in Belgi

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Hoi Ruud,

Ik heb met je te doen.
    Is het niet mogelijk voor je, om een kleine Website te maken (zeg max. 10 pag.) en ze daar naar toe verwijzen. Scheelt je een berg werk.
    Misschien wel aan dit Forum vast?

groet

Herman
    300SD
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Herman: Ik verwijs iedereen constant door naar allerlei web sites. Ook deze. Contacten met de overheid is wel even wennen. Maar ik geef niet op :)
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Vooral d
  • ookjan PPO Burner
    edited March 2008
    het grote probleem dat ik ondervind met grote organisatie's ,is dat ze garantie's willen. Zwart op wit op papier, anders gaan deze mensen hun nek niet vlug uitsteken.
    verneem verleden week dat DE LIJN (belgie) op zoek is naar grote hoeveelheden olie. zij zijn inderdaad overtuigd , maar door de tax die nu in Duitsland geheven wordt op plantenolie zoeken ze een andere bevoorrading.
    helaas , ik produceer nog niet genoeg om
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Amai Jan,

Spijtig voor je dat je niet zoveel kunt produceren.
    Maar DE LIJN kan toch over gaan op APO? :wink:

Bij jullie zijn toch niet minder frietkotten per vierkante kilometer dan bij ons? :p
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Amsterdam kon die garanties krijgen OokJan, zwart op wit. Voor een jaar of desnoods met een verlenging van vijf jaar. Olie is idd het grote probleem op dit moment, al kon ik dat voor Amsterdam wel regelen.

Man@work: In Belgi
Sign In or Register to comment.