Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

In de FAQ staat niets?

CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
edited March 2008 in Forum beheer
Duss...

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    Inderdaad, dus:

Ga je gang, pb me je verhaal maar :mrgreen:

Tim
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    duss.... kun je het knopje 'f.a.q.' toch net zo goed weghalen?
  • mennomenno Webmaster
    edited March 2008
    Ik wil niet flauw zijn, maar er staat een hoop info over hoe om te gaan met de forum software.

Als je doelt op het geven van starters info over het rijden op (P)PO, dat kunnen we beter in de portal plaatsen.

Ik ben op mijn testserver aan het leren hoe ik zelf Drupal themes kan maken, zo gauw ik een strakke theme heb voor ppo.nu komt die er op en kan ik bezig met het schrijven van inhoud. Tot die tijd, en ook daar na, is iedereen van harte uitgenodigd de zaken die hij/zij liever niet elke keer opnieuw aan nieuwe forum leden uit wil leggen te verzamelen en in een leesbaar verhaal te gieten. De mods kunnen het dan in de portal plaatsen.
  • CarloCarlo Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2008
    O shit, ik had het helemaal niet gezien!!!
    Heb die pagina al meerdere keren bekeken en niet gezien dat er überhaupt nuttige informatie staat...
    Dan zou ik die drie hoofdstukjes weglaten en alle berichten meteen op de eerste pagina zetten.
    Op die pagina staat zoveel info dat de drie hoofdstukjes in het niet verdwijnen.....
    image
Sign In or Register to comment.