Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Pomp Nissan Vannette 1990 geschikt????????

Henny vannette PPO Newbie
edited July 2005 in Algemene Techniek
Hallo Olierijders,
Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden. Ik wil met mijn Nissan Vannette uit 1990 op PPO gaan rijden. Voor ik een twee brandstofsysteem ga bouwen wil ik zeker weten dat mijn brandstofpomp geschikt is. Helaas hebben die Japanners met hun kleine vingertjes dat ding zo weggemoffelt dat ik hem alleen goed kan bekijken als de motor uitbouw. Dat doe ik liever niet. Als ik heel moeilijk doe met een lampje kan ik nog net lezen "made in Japan" op de brandstofpomp. Is het in ieder geval geen Bosch, maar hopelijk een goede immitatie.
WEET IEMAND HET VERLOSSENDE ANTWOORD????

Comments

• edited July 2005
    [quote=Henny vannette]Hallo Olierijders,
    Ik zoek me rot, maar kan het niet vinden. Ik wil met mijn Nissan Vannette uit 1990 op PPO gaan rijden. Voor ik een twee brandstofsysteem ga bouwen wil ik zeker weten dat mijn brandstofpomp geschikt is. Helaas hebben die Japanners met hun kleine vingertjes dat ding zo weggemoffelt dat ik hem alleen goed kan bekijken als de motor uitbouw. Dat doe ik liever niet. Als ik heel moeilijk doe met een lampje kan ik nog net lezen "made in Japan" op de brandstofpomp. Is het in ieder geval geen Bosch, maar hopelijk een goede immitatie.
    WEET IEMAND HET VERLOSSENDE ANTWOORD????
    is het gedeelte waar de leidingen naar de verstuivers uitkomen rond of vierkant? rond = lucas, vierkant = bosch
Sign In or Register to comment.